stoffer i drinks!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.489 visninger
30 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

piap

Hej tøser

ja som overskriften lyder vil jeg gerne høre om der nogen der har fået puttet stoffer i deres drinks/øl? eller om I har oplevet nogen der har fået det? og hvordan de regerede ?

sagen er nemlig den at vi har i byen i går og min kæreste får en øl og et shot at en anden person og da han har fået det går der ca30 min og så er han helt væk og er slet ikke til at komme i kontakt med, og her til morgen snakker vi så om ALT det han har lavet i går, men han kan ikke huske noget fra efter han fik den øl og shot har aldrig set ham sådan det var som om han var en helt anden person

Pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Ka+Ma=Be

piap skriver:

Hej tøser

ja som overskriften lyder vil jeg gerne høre om der nogen der har fået puttet stoffer i deres drinks/øl? eller om I har oplevet nogen der har fået det? og hvordan de regerede ?

sagen er nemlig den at vi har i byen i går og min kæreste får en øl og et shot at en anden person og da han har fået det går der ca30 min og så er han helt væk og er slet ikke til at komme i kontakt med, og her til morgen snakker vi så om ALT det han har lavet i går, men han kan ikke huske noget fra efter han fik den øl og shot har aldrig set ham sådan det var som om han var en helt anden person

Pia

Ikke så vidt jeg ved. Jeg tager generelt ikke imod drikkevarer fra folk jeg ikke kender, og holder altid mine drinks tæt til kroppen.

Anmeld

12. juni 2011

mn

jeg kan huske vi en gang for et par år siden også troede min bror havde fået noget i hans glas, han havde det på præcis samme måde som du beskriver, men vi fandt aldrig ud af om det var derfor.

Anmeld

12. juni 2011

Mor Christa

Jeg kender en pige,som blev drugget.. de var to piger, der havde mødt nogle tyskere i byen, og var så taget med til deres sommerhus for at drikke videre. Den ene venidne tog hjem og så var der kun én pige tilbage.. De her tyskere fik så drugget hende, hvor de efterfølgende voldtog hende op til flere gange, sendte beskeder ti lhendes kæreste: "vi har lige kneppet din kæreste" osv.. Sendte billeder af det..
Dagen efter vågner hun op i sommerhuset, tyskerene er skredet og hun kan absolut ikke huske noget - heldigvis kan man vel sige..
Men ja.. kender derfor én der har prøvet det..

Anmeld

12. juni 2011

iris-mor

Min kæreste, vendinden og jeg var i byen for mange år siden , hvor de begge blev "dopet". Reaktionen kom dog først senere tror jeg, de så uhyre og var rigtig dårlige. Vi meldte det ikke, for forstod ikke helt hvad det var, men efterfølgende tror jeg at nogle har kommet noget i hendes øl, og så må de to have drukket af den samme, ellers er der vel ikke nogen vits i det. Hun var nemlig meget omsværmet - og single den aften. Han var med mig. Men ubehageligt var det - og så skete det på det lokale værtshus

Føj!!! Efterfølgende læste vi om et par episoder fra samme sted i avisen, så der har helt sikkert været nogt om det.

Anmeld

12. juni 2011

piap

metteswn skriver:

jeg kan huske vi en gang for et par år siden også troede min bror havde fået noget i hans glas, han havde det på præcis samme måde som du beskriver, men vi fandt aldrig ud af om det var derfor.

synes virkelig det er en grim oplevelse at få med hjem, fra en hyggelig bytur med gode venner...

selv min kærestes kammerrat kunne ikke kende hamog kunne ikke komme i kontakt med ham... kan virkelig ikke forstå hvad andre folk får ud af at komme noget i andres øl.....

Anmeld

12. juni 2011

Kamulla

for nogle år siden i byen hvor jeg arbejdede var vi lige oppe på podiet og danse mens de andre passede på vores drikkevarer... S og jeg kom tilbage og drak.. hun var ikke fuld før det, men efter den drink var hun HELT væk... var slet ikke til at komme i kontakt med eller vække.. hun blev indlagt på Rigshospitalets traumecenter ubehageligt at være vidne til.. sov i en stol på hospitalet ved siden af hende

Anmeld

12. juni 2011

wamse

Der findes jo mange forskellige stoffer, som hver især kan give hver deres reaktion, når det så er sagt, så har jeg været stofmisbruger, og kom selvsagt i det miljø, og jeg har aldrig oplevet nogle putter stoffer i andres drinks, for det er jo penge ud af vinduet. Jeg har svært ved at se, hvad formålet skulle være. 

Men jeg har selvfølgelig også læst at det kan ske, dog som regel i forbindelse med drug rape, hvor det er kvinder man går efter.

Nogengange kan man godt få en reaktion på alkohol, som man ikke plejer. Jeg har selv prøvet det, og var total blank over, hvad jeg havde foretaget mig i mange timer. Der havde jeg også kun indtaget et par genstande, men fik en reaktion jeg aldrig før havde prøvet.

Anmeld

12. juni 2011

-Sigrid-

piap skriver:

Hej tøser

Pia

Min kæreste kan simpelthen ikke blande de to ting. Hvis han får 3-4 øl og et shots går han hel... Han bliver sær. Første gang jeg oplevede det friede han til mig to gange på en aften, hvorefter han så hang op ad mig og endte derefter ude på toilettet i flere timer... 

Så kan det være det du har oplevet? 

Anmeld

12. juni 2011

piap

wamse skriver:

Der findes jo mange forskellige stoffer, som hver især kan give hver deres reaktion, når det så er sagt, så har jeg været stofmisbruger, og kom selvsagt i det miljø, og jeg har aldrig oplevet nogle putter stoffer i andres drinks, for det er jo penge ud af vinduet. Jeg har svært ved at se, hvad formålet skulle være. 

Men jeg har selvfølgelig også læst at det kan ske, dog som regel i forbindelse med drug rape, hvor det er kvinder man går efter.

Nogengange kan man godt få en reaktion på alkohol, som man ikke plejer. Jeg har selv prøvet det, og var total blank over, hvad jeg havde foretaget mig i mange timer. Der havde jeg også kun indtaget et par genstande, men fik en reaktion jeg aldrig før havde prøvet.

det var skønt at vide...

ved du om hvor langtid efter man kan teste om han har noget stof i blodet? for han er slet ikke til at vække eller få liv i og det plejer han altså at være når han har fået noget at drikke.... min veninde der var med synes nemlig vi skal få ham testet for om han har stoffer i kroppen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.