stoffer i drinks!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

karina pigen

desværre bliver  " day rape" stoffet brugt i byen . det hedder Rohypno .. det bedøver den der indtager det og ja gør personen til e let offer. personer husker intet

jeg har indtaget en del i min vilde tid, menhar altid kunne huske hvad og hvordan så der ik alm club drugs der er blevet brugt.

synes virkelig bare det klart at pådutte en uanede person sådan noget. at folk selv valger at tage det må være deres ansvar. men det der er simpelhen for lavt!! og fuck det må være ubehageligt at opleve det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

wamse

piap skriver:

det var skønt at vide...

ved du om hvor langtid efter man kan teste om han har noget stof i blodet? for han er slet ikke til at vække eller få liv i og det plejer han altså at være når han har fået noget at drikke.... min veninde der var med synes nemlig vi skal få ham testet for om han har stoffer i kroppen..

Det er forskelligt fra stof til stof, men i burde sagtens kunne teste endnu, men det kræver vel en tur på sygehuset. 

Håber selvfølgelig ikke at han er blevet drugged  

Anmeld

12. juni 2011

piap

-Sigrid- skriver:

Min kæreste kan simpelthen ikke blande de to ting. Hvis han får 3-4 øl og et shots går han hel... Han bliver sær. Første gang jeg oplevede det friede han til mig to gange på en aften, hvorefter han så hang op ad mig og endte derefter ude på toilettet i flere timer... 

Så kan det være det du har oplevet? 

nej overhovedet ikke sådan jeg oplevede ham havde det "bare" været det så kunne jeg tage det stille og rolig... men han var/er helt væk det plejer han ikke at være efter 2  øl og et shot. Han var en helt anden person... vi har været sammen i en del år så har set han fuld på mange måder men ikke sådan her det har hans barndomskammerrat der var med heller ikke, han er bartenter og synes han lignede en der havde fået stoffer

Anmeld

12. juni 2011

piap

karina pigen skriver:

desværre bliver  " day rape" stoffet brugt i byen . det hedder Rohypno .. det bedøver den der indtager det og ja gør personen til e let offer. personer husker intet

jeg har indtaget en del i min vilde tid, menhar altid kunne huske hvad og hvordan så der ik alm club drugs der er blevet brugt.

synes virkelig bare det klart at pådutte en uanede person sådan noget. at folk selv valger at tage det må være deres ansvar. men det der er simpelhen for lavt!! og fuck det må være ubehageligt at opleve det.

kan slet ikke beskrive hvor ubehagelig det var at opleve ham... har aldrig set ham sådan før total modsat af hvad han er til daglig... og ingen kontakt eller liv i hans øjn... føj siger jeg bare håber virkelig ikke at der er nogen der kommer ud for det samme

Anmeld

12. juni 2011

-Sigrid-

piap skriver:

nej overhovedet ikke sådan jeg oplevede ham havde det "bare" været det så kunne jeg tage det stille og rolig... men han var/er helt væk det plejer han ikke at være efter 2  øl og et shot. Han var en helt anden person... vi har været sammen i en del år så har set han fuld på mange måder men ikke sådan her det har hans barndomskammerrat der var med heller ikke, han er bartenter og synes han lignede en der havde fået stoffer

Øv øv øv :/ Det stinker sgu... Det er da altid noget at det lyder som om han ikke blev voldtaget! 

Anmeld

12. juni 2011

piap

wamse skriver:

Det er forskelligt fra stof til stof, men i burde sagtens kunne teste endnu, men det kræver vel en tur på sygehuset. 

Håber selvfølgelig ikke at han er blevet drugged  

tak for dit svar...

har lige ringet til min anden veninde der er sygeplejeske på skadestuen og er på vagt i dag hun synes vi skal komme ind med ham, så vi kan få han tjekket, evt udpumpet for det han evt skulle ha i kroppen. så vi køre en tur på sygehuset når mine svigerforældre kommer om en halv times tid...

Anmeld

12. juni 2011

matryoshka

Jeg har ikke selv prøvet at blive drugget, men har prøvet at drikke meget lidt, og alligevel blev jeg meget fuld og mistede fuldstændig kontrol over mig selv. Heldigvis var jeg i godt selskab - men det var alligevel en ubehagelug situation både for mig og for de andre dere var der. Jeg troede også at jeg måske havde fået stoffer, men kendte alle på festen (som i øvrigt var en lille fest med få deltagere) Så jeg tror kroppen reagerede som den gjorde pga træthed/stress. Havde lige flyttet, fået nyt job, ny lejlighed med ny roomie og startede på en ny skole. Kan det være stress som har "triggered" din kærestes oplevelse?

Men har ellers set i fjernsynet, for ikke så lang tid siden, at det er blevet almindeligt at mænd bliver bedøvede, for siden at tage en pige med hjem som så tømmer lejligheden for værdifulde ting.. Det skulle vist nok være temmelig organiseret, med mænd som kommer med flyttebil og hjælper kvinden med at tømme lejligheden.

Anmeld

12. juni 2011

wamse

piap skriver:

tak for dit svar...

har lige ringet til min anden veninde der er sygeplejeske på skadestuen og er på vagt i dag hun synes vi skal komme ind med ham, så vi kan få han tjekket, evt udpumpet for det han evt skulle ha i kroppen. så vi køre en tur på sygehuset når mine svigerforældre kommer om en halv times tid...

Giv lige en opdatering på det, hvis du har lyst 

Anmeld

12. juni 2011

karina pigen

kan slet ikke beskrive hvor ubehagelig det var at opleve ham... har aldrig set ham sådan før total modsat af hvad han er til daglig... og ingen kontakt eller liv i hans øjn... føj siger jeg bare håber virkelig ikke at der er nogen der kommer ud for det samme

synes det lavt at udsætte andre for sådan noget. .. og håber hane r okay..

jeg tager  mine forbehold efter hånden. jeg tager aldrig imod drinks og er jeg gået fra en drink drikker jeg den ikk og bestiller en ny ...

Anmeld

12. juni 2011

piap

wamse skriver:

Giv lige en opdatering på det, hvis du har lyst 

skal jeg nok lige... min veninde sagde at jeg for en sikker hedsskyld heller måtte pakke en taske til ham for det kunne være lægen valgte at beholde ham der nede til obs.... puha havde ikke lige regnet med at skulle bruge vores pines på et sygehus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.