vægt på 3 årige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2011

Troldepussen

Fam. Madsen skriver:

hej 

jeg var til 3 års undersøgelse i onsdags med min søn. og der fik jeg afvide at han var lige lille nok og gerne skulle tage noget på. 

min søn vejer 11kg og er 92cm 

men hvad vejer/vejede jeres børn da de var omkring de 3 år. 

ved godt er det er meget forskelligt fra barn til barn. men vil bare gerne vide hvad andre børn vejede i den alder. 

min søn bliver 3 til oktober, og han vejer 13,5 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

Mi

Vores pige bliver tre til november, hun vejer 15 kg og er vist ca 95 cm høj. Hun er en lille tæt og muskuløs pige.

Anmeld

2. juli 2011

LotteGabriella

hej 

jeg var til 3 års undersøgelse i onsdags med min søn. og der fik jeg afvide at han var lige lille nok og gerne skulle tage noget på. 

ved godt er det er meget forskelligt fra barn til barn. men vil bare gerne vide hvad andre børn vejede i den alder. 

Anmeld

7. juli 2011

Monica

Da Gustav var 3 vejede han vist 12 kg og 94, kan ikke helt huske det... Han er nu lige fyldt 4 og vejer 14 kg og er 104.

Den lille er knap 2 og vejer 12 kg og er 86 tror jeg...

Anmeld

12. juli 2011

StineW

Fam. Madsen skriver:

hej 

Min datter Emma blev 3 år den 2/6, Hun vejer ca 14,5 kg og er godt og vel 1 meter ( 102 cm i hendes pas )

Jeg tror hun er lidt højere end gennemsnittet, men ud over det er hun en ret slank pige, som er meget langt fremme både motorisk og sprogligt. Hun startede i bh den 1/6.

Knus Stine

Anmeld

12. juli 2011

Kamulla

Noah var 102cm og vejede 16kg

Anmeld

12. juli 2011

Fru Nielsen

Åhhh kan slet ikke huske hvad Nicklas vejede og målte....

Men tal hans 4års undersøgelse var han 109 cm høj og vejede 18.4 kg. Og vores læge siger han er MEGET høj af hans alder....... Men at vægt og højde passer sammen.....

Altså ja selvfølgelig skal man lytte til sin læge, men hvis bare din søn er en glad og tilfreds dreng som spiser normalt varieret kost og leger som normale børn, så skal du ikke tage det så tungt....

Så kan være han om et ½ år rykker helt vild både i vægt og højde, også senere hen igen står lidt stille.....

Så du skal hvis ikke være bekymret......

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.