Alexis - i den virtuelle verden! skriver:
Er det underligt, hvis man ikke har særlig meget lyst til at flashe sin mave for andre? Min svigermor bor langt væk, og vil rigtig gerne have mavebilleder. Men det virker lidt akavet på mig at stå og få taget billeder af maven. Er det noget i andre har prøvet, at have det sådan, og er det noget som i har vendt jer til eller hvordan?
Jeg er ikke flov over min krop, eller min voksende mave. Og manden er virkelig glad for min gravide krop, så det er ikke det som det handler om. Bare helt generelt, en akavet følelse at stå der og knipse mavebilleder...
Herhjemme er der kun taget mavebilleder for vores egen skyld og for dem her på baby.dk
Sådan hver 2. uge ca. Engang imellem tager min kæreste billeder af maven og sender til min storesøster, der så også viser det til min mor, da min familie bor 200 km væk. Men det er kun når jeg alligevel skal have taget billede til eget forbrug
Ville have haft det mærkeligt havde min svigermor spurgt... Mærkeligt da det jo også er hendes barnebarn som min mors, men alligevel... 
Anmeld