At vise maven frem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.901 visninger
23 svar
0 synes godt om
11. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Er det underligt, hvis man ikke har særlig meget lyst til at flashe sin mave for andre? Min svigermor bor langt væk, og vil rigtig gerne have mavebilleder. Men det virker lidt akavet på mig at stå og få taget billeder af maven. Er det noget i andre har prøvet, at have det sådan, og er det noget som i har vendt jer til eller hvordan? 

Jeg er ikke flov over min krop, eller min voksende mave. Og manden er virkelig glad for min gravide krop, så det er ikke det som det handler om. Bare helt generelt, en akavet følelse at stå der og knipse mavebilleder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

_-Kathrine-_

Hejsa

Vi tog mavebilleder, men det var mest for min/vores egen skyld... Da jeg havde lidt mave i forvejen, synes jeg det var rart at kunne se at der skete noget

Vi har ikke vist dem til nogen, udover nogle få som jeg har lagt herind...! Og de er med tøj på...

Kathrine

Anmeld

11. juni 2011

Nessie

Vi fik ikke taget ret mange mavebilleder, da jeg var gravid, jeg syntes nemlig også det var meget akavet at skulle stå der.

Og så var jeg så forfængelig, at jeg helst ikke ville have taget billeder, uden at jeg var "stadset" lidt ud , så de blev faktisk kun taget lige inden vi skulle ud af døren til et eller andet

Anmeld

11. juni 2011

Silas&Mille

Du er ikke ene om den følelse. Jeg har det på samme måde.

Tror kun vi fik taget 3 mave billeder imen jeg ventede Silas. Og det var kun fordi vi boede i Midtsverige på det tidspunkt og min mor ville MEGET gerne se min gravide mave

Anmeld

11. juni 2011

AnneBJ

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Er det underligt, hvis man ikke har særlig meget lyst til at flashe sin mave for andre? Min svigermor bor langt væk, og vil rigtig gerne have mavebilleder. Men det virker lidt akavet på mig at stå og få taget billeder af maven. Er det noget i andre har prøvet, at have det sådan, og er det noget som i har vendt jer til eller hvordan? 

Jeg er ikke flov over min krop, eller min voksende mave. Og manden er virkelig glad for min gravide krop, så det er ikke det som det handler om. Bare helt generelt, en akavet følelse at stå der og knipse mavebilleder...

Jeg følte det mærkeligt! Jeg tog kun mavebilleder for at føle der skete noget "positiv" forid jeg var så syg i starten... Og så er de sjove at have når man står i uge 40 Og også bagefter!

Jeg har fx aldrig lagt billeder på facebook eller lignende, og har heller ikke brudt mig om at folk ville se og røre, men det er jo nok smag og behag!

Anmeld

11. juni 2011

Valle81

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hejsa´,

Jeg synes også det at tage mavebillder er akavet i den forstand at hvis jeg skulle være bar på maven og det var Kenny der skulle tage dem, men jeg har selv taget dem alle sammen og med tøj på - og så kunne jeg stolt vise dem frem:0)

Anmeld

11. juni 2011

Lady Marion <3

He he ved du hvad , det er helt normalt , jeg ejer ikke et eneste mavebillede

Anmeld

11. juni 2011

Levi&LilysMor

Hvis du ikke vil tage mave billeder og vise dem til andre, skal du ikke gøre det ligemeget hvem der spørger efter dem... Jeg har både uden tøj ( Fra siden ) og med tøj på og ligger kun dem ud hvor jeg selvfølgelig har tøj på, men sender dem ikke til andre...

Anmeld

11. juni 2011

Fenja09

Jeg/vi har taget billeder af maven hver måned - i starten lidt mere, men synes ikke det er overdrevet. Kan godt lide at have lidt at se tilbage på

Hvis du ikke vil have taget billeder af din voksende mave, så skal du da ikke gøre det, uanset hvem der ønsker det - men tror måske det vil være meget rart for dig bagefter og måske også for barnet når det bliver større. Jeg synes i hvert fald det er meget sjovt at se billeder fra min mor var gravid med mig

/Fenja

Anmeld

11. juni 2011

Fam. Madsen

jeg har ikke et eneste billede af min mave værken fra min første graviditet eller fra den her bryder mig ikke om det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.