Jeg har stort set ingen billeder af min mave med Kirstine. Kun et enkelt hvor den er "bar" et par dage før jeg fødte, og ellers et papirbillede min mor tog da jeg er ca. halvvejs. Jeg følte mig også opstillet og åndsvag!
Men bagefter så fortrød jeg det virkeligt meget!! Som i helt vildt! ØØV hvor var det ærgerligt at jeg ikke bare havde fået dem taget! Altså hvad betød 2 minutters forlegen opstillen sig, i forhold til den glæde jeg ville have haft af billederne nu!
Så med Bimmeren fik jeg jo taget hver uge og jeg er super super glad for billederne. Det er så hyggeligt at se hvor meget maven voksede og hvor stor den blev og hvor hurtigt osv osv!
Så mit råd må være: Få taget billederne. Også selv om du føler dig forlegen/alt muligt andet! Du kan jo altid slette dem/lade være med at bruge dem hvis du ikke bryder dig om dem senere. Men de kan ALDRIG tages på et andet tidspunkt. Du har kun denne ene chance, so to speak!
Plus at du vil være vild efter at sammenligne dine mavebilleder når du bliver gravid 2. gang

Anmeld