At vise maven frem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

TinaPina

Jeg har mindst et billede fra hver uge. Altså bare sådan et hjemmetaget et med tøj på jo.

Jeg er ikke vild pjattet med min krop, men jeg er ret pjattet med min mave og indholdet og vil gerne huske den her tid.

Og jeg deler dem gerne på nettet og med yndlingsveninden på mobilen. Hun har valgt at bo helvedes langt væk, men hun skal da ikke gå glip af noget hehe. Og min søster som også bor langt væk, får troeligt billeder tilsendt på sms.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

DK

Jeg har stort set ingen billeder af min mave med Kirstine. Kun et enkelt hvor den er "bar" et par dage før jeg fødte, og ellers et papirbillede min mor tog da jeg er ca. halvvejs. Jeg følte mig også opstillet og åndsvag!

Men bagefter så fortrød jeg det virkeligt meget!! Som i helt vildt! ØØV hvor var det ærgerligt at jeg ikke bare havde fået dem taget! Altså hvad betød 2 minutters forlegen opstillen sig, i forhold til den glæde jeg ville have haft af billederne nu!

Så med Bimmeren fik jeg jo taget hver uge og jeg er super super glad for billederne. Det er så hyggeligt at se hvor meget maven voksede og hvor stor den blev og hvor hurtigt osv osv! 

Så mit råd må være: Få taget billederne. Også selv om du føler dig forlegen/alt muligt andet! Du kan jo altid slette dem/lade være med at bruge dem hvis du ikke bryder dig om dem senere. Men de kan ALDRIG tages på et andet tidspunkt. Du har kun denne ene chance, so to speak!

Plus at du vil være vild efter at sammenligne dine mavebilleder når du bliver gravid 2. gang

Anmeld

11. juni 2011

Sitrani

Jeg synes man skal gøre, som man føler... Jeg har selv mavebilleder, og synes det er sjovt at se hvor stor maven er i forhold til i starten osv. Men tager altså ikke billeder hver eneste uge, det synes jeg er for meget....

Men hvis man ikke synes det er sjovt, så må man jo bare lade være... Kan godt forstå at din svigermor vil se din mave, for det er da så hyggeligt, men så må hun jo komme og se den, hvis ikke du vil tage billeder  Andet er der vel ikke at gøre...

Anmeld

11. juni 2011

Tystys14

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Er det underligt, hvis man ikke har særlig meget lyst til at flashe sin mave for andre? Min svigermor bor langt væk, og vil rigtig gerne have mavebilleder. Men det virker lidt akavet på mig at stå og få taget billeder af maven. Er det noget i andre har prøvet, at have det sådan, og er det noget som i har vendt jer til eller hvordan? 

Jeg er ikke flov over min krop, eller min voksende mave. Og manden er virkelig glad for min gravide krop, så det er ikke det som det handler om. Bare helt generelt, en akavet følelse at stå der og knipse mavebilleder...

Der var bare slet ingen der skulle tage billeder af min mave, det var helt forbudt.  Især pga. jeg havde fået nogle strækmærker jeg ikke havde spor lyst til at skulle reklamere med, så nej, her blev der kun taget billeder med tøj på, og helst ikke med hensigt at skulle tage maven.  

Min mormor som bor i jylland, ville også hele tiden havde jeg skulle sende mave billeder, men jeg sagde til hende at det ikke var fordi hun ikke måtte se min mave, men at jeg bare ikke bryder mig spor om at skulle stå model på den måde, og ville hun se mave så måtte hun jo lige tage turen til falster.  (Gjorde hun faktisk også, så det måtte havde betydet meget for hende.)

Men jeg synes det er helt okay man ikke har lysten til at stå model, når man er gravid.

Anmeld

11. juni 2011

Laura.

Er det underligt, hvis man ikke har særlig meget lyst til at flashe sin mave for andre? Min svigermor bor langt væk, og vil rigtig gerne have mavebilleder. Men det virker lidt akavet på mig at stå og få taget billeder af maven. Er det noget i andre har prøvet, at have det sådan, og er det noget som i har vendt jer til eller hvordan? 

Jeg er ikke flov over min krop, eller min voksende mave. Og manden er virkelig glad for min gravide krop, så det er ikke det som det handler om. Bare helt generelt, en akavet følelse at stå der og knipse mavebilleder...

Kan godt følge dig.. havde det lidt på samme måde. Vi tog da billeder af min mave, men kun fordi vi synes det kunne være hyggeligt at have liggende på computeren.. Jeg viste aldrig billederne frem til andre, selvom de var efterspurgte..

Anmeld

11. juni 2011

Wimmie

Jeg er heller ikke vild med det... ikke endnu i hvert fald. Er kun knap 3 måneder henne, og selvom maven allerede er vokset en del, synes jeg stadig jeg ser mere tyk end gravid ud

Kunne godt finde på at tage mavebilleder senere, men så bliver det med tøj på, synes også det ville være meget akavet for mig at stå med bar mave/nøgen foran kameraet

Anmeld

11. juni 2011

Lou87

Jeg fik taget hver måned og er super glad for i dag og ha de billeder og det var sjovt dengang og sidde og se hver måned hvor stor forskel der var..

Men jeg forstår godt hvis du ikk vil vise dem frem til nogen.
Gør dog ikke mig noget at nogen ser mine, dem hvor jeg er gravid viser jeg hellere end min mave nu - for der er den jo bare tyk

Anmeld

11. juni 2011

Clisolka

Vi tog også mavebilleder herhjemme hver uge, dog mest for vores skyld. Jeg havde lidt smådeller på mavsen i forvejen, så for mig var det svært at få taget dem og vise. Vi startede med at tage dem liggende - og da mavsen kom rigtigt frem fik jeg taget nogle stående  

Hov, kan lige skrive, at de alle er taget med tøj på 

Anmeld

11. juni 2011

Kløver

Det er jo meget forskelligt, og helt ok hvis man ikke ønsker det, hvis du føler kan du jo selv bestemme om du vil have et billede taget med tøj på, så hele laven ikke er blottet, gjorde jeg selv Men du skal absolut ikke hvis du ikke ønsker det, det er jo meget individuelt

Anmeld

11. juni 2011

svanen73

Jeg har denne gang taget billeder hver uge...da jeg ventede mine døtre for 18 år siden, gik den film billederne lå på stykker, så jeg har kun et enkelt min mor tog med hendes kamera. Har altid været ked af jeg kun har et billede.

Det er nemmere nu med mobil

Min mor kan ik fremvise nogen hvor hun er gravid med mig, kan huske jeg forstillede mig en hel masse som barn pga. det, at jeg var adopteret og alt muligt...griner.

Du skal kun gøre som du har lyst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.