Anonym skriver:
Jeg har det bedst med tanken om statsforvaltningen,men hvis jeg ikke vælger hans foreslag så får mit barn ikke en far for han vil ikke igennem sfn jo. Valget bliver op til mig og det har jeg det som sådan fint med. På den anden side er det ikke et valg jeg bryder mig om. Hvis jeg vælger ham fra-hvilke konsekvenser kan det så give for vores barn i fremtiden. Vil vores barn blive vred på mig over at jeg fravalgte hans far? Så mange tanker,så lidt tid. Det er tirsdag lige om lidt..! 
hvis det går igennem SF så står faderen rigtig godt faktisk.. En far har 5 år til at "bestemme sig" til om han vil være far eller ej.. kommer han inden barnet er 5 år så får han en chance fra SF og kommer han efter, så vil han højst sandsynlig få afvide at chancen er ved at være spildt.. men som med så meget andet så kommer det an på grunden til hans fravær..
Hvis jeg var dig, så ville jeg vælge at tage den med ham personligt først, og så få en stille snak med ham om hvad han egentlig forventer nu, og ser det hele så alt for urealistisk ud så må i jo igennem SF..
Barnet kommer jo slet ikke til at opdage at i skal igennem SF da barnet ikke er med til møderne, og de ligger i dagstimerne i hverdagene, så der er barnet jo i institution.. så medmindre du sætter dig ned og fortæller det til barnet, så opdaget det ingenting..
Anmeld