Afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvis dit barns far ikke havde kontaktet dig i knap 3 år,ville du så tale med ham hvis han bankede på din dør og spurgte om han måtte være en del af jeres barns liv?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.349 visninger
24 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Anonym trådstarter

Giv gerne din holdning til kende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Talbutikken

Anonym skriver:

Det går helt an på grunde til den manglende kontakt!

Anmeld

10. juni 2011

Lunae

Anonym skriver:

Jeg har stemt ja, men der er jo så mange andre aspekter i dette spørgsmål og i virkeligheden kan man jo ikke rigtig tage stilling, hvis man ikke kender baggrunden!

Umiddelbart tænker jeg bare, at et bar har ret til at lære begge sine forældre at kende, men igen, det afhænger jo af så meget!

Anmeld

10. juni 2011

L.J.L

Selvfølgelig ville jeg det. Alle fortjener vel en chance til. Og barnet vil jo have det bedst med en far

Anmeld

10. juni 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

Hvis han selv havde fravalgt det men haft muligheden, ville jeg takke nej så måtte mit barn tage kontakt til ham når det blev gammelt nok, hvis det havde lyst.

Anmeld

10. juni 2011

eElak

Som udgangspunkt ja.. 

Men hvis der var grunde til det, som var til fare for min søn, og egentlig også mig selv - så nej... 

Anmeld

10. juni 2011

Fam. Madsen

ja det ville jeg. da jeg mener at et barn har ret til og kende begge sine forældre. 

også selv om der er gået 3 år. der kan ske meget på 3 år. men det ville blive på mine vilkåre og han ville ikke komme til og være alene med mit barn før jeg var parat til det eller mit barn var.

Anmeld

10. juni 2011

Mettefpigen

Kommer helt and på situationen.. Nu er jeg selv vokset op med en far som kom rendende når han selv havde lyst, så der er mange sider af sagen...

Anmeld

10. juni 2011

mor til 2 skønne piger .

kommer an på hvorfor vi ikke havde kontakt men overordnet :

Ja for min datters skyld synes børn er tjent bedst med begge sine forældre .

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

Han var ikke klar til at blive far. Han virkede meget skræmt og stejlede og gik ned med flaget efter fødslen. Han søgte om samvær men kunne ikke klare at se sit barn for at sige farvel igen efter nogle timer (barnet var 7 mdr dengang). Nu er der snart gået 3 år og nu har han skrevet at han vil komme og tale om vores barn da han føler sig klar nu. Jeg ved ikke hvordan jeg skal forholde mig.. Jeg skrev at han skulle kontakte statsforvaltningen,men det vil han ikke. Han vil tale med mig først. Han skrev at hvis ikke vi kunne tale sammen ville vi straffe vores barn ved at trække det igennem statsforvaltningen i og med at barnet med tiden vil opfange vores negativitet. Han vil have det ud af verden. Jeg har kæmpet i 3 år snart og været rigtig vred. At give slip på vreden og lade ham være far nu hvor han melder at han er klar har givet mig tankemylder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.