er da slet ikke klar til han skal på operations bordet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

Nessie skriver:

Sikke en skøn dreng du har

Jeg sidder her og får helt dårlig samvittighed over at jeg har det skidt med at Daniel skal opereres, for iflg. lægen tager det kun en halv time, og vi kommer hjem samme dag, så det er jo intet at pive over, i forhold til det I skal og  har været igennem.

Men held og lykke med operationen, det skal nok blive godt, og må være dejligt at få rettet tæerne ud. Og med hans mpde at hele på, så kommer I igså hurtigt hejm igen

det skal du da ikke have... 

vi kommer jo også hjem samme dag.

Det var da han var 5 uger gammel, at han var under kniven i små 6 timer... 

Tror ikke det her tager så laaang tid igen, for de skal jo 'kun' snitte - åbne op og skære senerne over og lukke det hele til igen. 

Det var det vi fik at vide at det ikke tager så lang tid igen, men det er dét bagefter tager så laang tid med at heele op og prøve at gå på sine 'nye' tæer..

Har selv fået min lilletå fjernet pga det ikke blevet taget hånd om da jeg var lille og det fik jeg med lokal bedøvelse. Tis det gjorde nas at få den 'klippet' af og ikke mindst maange dage bagefter. Det blødte igennem, fordi de ikke ville udlevere krykker til mig - så måtte ergo gå på den lige efter operationen. Da vi 1 dag senere tog på skadestuen, havde de 'glemt' at lægge den der membran imellem, så sår og forbinding ikke vokser sammen. Men det vidste hende sygeplejeske og jeg jo ikke, så da hun havde fået vædet det meste forbinding osv væk - hev hun blot det der lå over såret væk... Men det var jo begyndt at gro sammen med det stykke stof, så hun hev det hele op igen.. Avs davs klaus... manden måtte gå ud, da han blev dårlig.. Jeg skulle da lige se hvordan det så ud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Nessie

Mor til Frederic skriver:

det skal du da ikke have... 

vi kommer jo også hjem samme dag.

Det var da han var 5 uger gammel, at han var under kniven i små 6 timer... 

Tror ikke det her tager så laaang tid igen, for de skal jo 'kun' snitte - åbne op og skære senerne over og lukke det hele til igen. 

Det var det vi fik at vide at det ikke tager så lang tid igen, men det er dét bagefter tager så laang tid med at heele op og prøve at gå på sine 'nye' tæer..

Har selv fået min lilletå fjernet pga det ikke blevet taget hånd om da jeg var lille og det fik jeg med lokal bedøvelse. Tis det gjorde nas at få den 'klippet' af og ikke mindst maange dage bagefter. Det blødte igennem, fordi de ikke ville udlevere krykker til mig - så måtte ergo gå på den lige efter operationen. Da vi 1 dag senere tog på skadestuen, havde de 'glemt' at lægge den der membran imellem, så sår og forbinding ikke vokser sammen. Men det vidste hende sygeplejeske og jeg jo ikke, så da hun havde fået vædet det meste forbinding osv væk - hev hun blot det der lå over såret væk... Men det var jo begyndt at gro sammen med det stykke stof, så hun hev det hele op igen.. Avs davs klaus... manden måtte gå ud, da han blev dårlig.. Jeg skulle da lige se hvordan det så ud...

Puha, sikke en omgang.

Jeg har prøvet lidt af det samme med min tommelfinger. Neglen var taget af, og de havde vidst også glemt at lægge noget i mellem, det gjorde i hvert fald herre nas at få den fjernet, og fik en anden slags på i et stykke tid.

Anmeld

11. juni 2011

B&J skriver:

Gid det var daniel

han var konstant forkølet i starten fordi der var så mange nye bakterier og eller har han haft kronisk bronkitis og feber når nye tænder træder til ellers ingen ting men det er også slemt nok

uhh hun er en stærk kvinde gravid og passer to børn ja en stor hjælp frederic er uden ble

pyh ha ja, det kunne jeg tænke mig til...

Freder får også fast astma medicin og aff pulver hverdag.

Men det sjove er at vi en del gange glemmer at give vitamin pille, og grønsager/frugt spiser han ikke meget af..

Hm... Her han aldrig reageret på tænder eller vacinationer. Tror vist vi har været heldige... Så mon ikke bare vi nøjes med freder? da de jo siger at ikke 2 børn er ens og hold da op... Så for vi jo en der aldrig sover igennem - skriger 24/7 - bliver pederdårlig ved tænder/ vacinationer osv... Naj...

Vi er spændt på om det kommer nu her når han skal starte i bh til august... Der er jo en del flere baktusser end hos hans dp.. Selvom de andre børn ofte har snotnæse - hoste mm, går det vores dør forbi..

Klager skam ikke, men undres bare...

Anmeld

11. juni 2011

B&J

pyh ha ja, det kunne jeg tænke mig til...

Freder får også fast astma medicin og aff pulver hverdag.

Men det sjove er at vi en del gange glemmer at give vitamin pille, og grønsager/frugt spiser han ikke meget af..

Hm... Her han aldrig reageret på tænder eller vacinationer. Tror vist vi har været heldige... Så mon ikke bare vi nøjes med freder? da de jo siger at ikke 2 børn er ens og hold da op... Så for vi jo en der aldrig sover igennem - skriger 24/7 - bliver pederdårlig ved tænder/ vacinationer osv... Naj...

Vi er spændt på om det kommer nu her når han skal starte i bh til august... Der er jo en del flere baktusser end hos hans dp.. Selvom de andre børn ofte har snotnæse - hoste mm, går det vores dør forbi..

Klager skam ikke, men undres bare...

Nej nej nej det må du slet ikke skrive, daniel græder aldrig heller ikke pyller han er super mand når vi får ham stikket osv og han sover bare perfekt nu og spiser og alt muligt

også et barn helt modsat hjælp det tør jeg slet ikke tænke på

Anmeld

11. juni 2011

B&J skriver:

Nej nej nej det må du slet ikke skrive, daniel græder aldrig heller ikke pyller han er super mand når vi får ham stikket osv og han sover bare perfekt nu og spiser og alt muligt

også et barn helt modsat hjælp det tør jeg slet ikke tænke på

he he...

dejligt at det kører på skinner nu hos jer, det gør det hele en del nemmere..

det er jo bare fordi at alle altid siger at 2 børn ikke er ens... Så det er meget firkantet at sige at man så får en rasmus modsat..

Tænker at man jo nok bliver lidt forvendt med at det er gået så nemt med frederic.. Vi har jo aldrig sådan rigtig været oppe til frederic om natten siden han blev født, da han der sov 8-10 hver nat uden at sige noget eller vågne... 

Anmeld

11. juni 2011

B&J

he he...

dejligt at det kører på skinner nu hos jer, det gør det hele en del nemmere..

det er jo bare fordi at alle altid siger at 2 børn ikke er ens... Så det er meget firkantet at sige at man så får en rasmus modsat..

Tænker at man jo nok bliver lidt forvendt med at det er gået så nemt med frederic.. Vi har jo aldrig sådan rigtig været oppe til frederic om natten siden han blev født, da han der sov 8-10 hver nat uden at sige noget eller vågne... 

ej hvor dejligt vi havde så ingen natte søvn før daniel var 6mdr men heldig vis går det fint nu men ja en fætter modsat hjælp altså

Anmeld

11. juni 2011

MinNoah

Fik idag et opkald fra privat kliniken i odense; ja vi vil gerne se ham herovre på onsdag...

Pyh er da slet ikke klar, men det bliver man vel aldrig.

Sidst han var i narkose var han 5 uger gammel, så kan slet ikke huske det da det var så akut og han var 'væk' i små 6 timer...

Men denne gang skal han jo ikke være 'væk' i så laaang tid... 

Han skal opereres i begge fødder, i håb om at han's tæer så retter sig ud...

Heldigvis ingen gips eller lign, men han skal bæres og køres i 7 dage. Godt han ikke er en brumbasse på 14-15 kg.

Ved at vi nok skal klare den, men pyh... Hader at se smerte i hans ansigt og det at jeg bare ikke aner hvordan han reagere på det hele... Kan vi holde ham smertefri godt nok? Vågner han om natten pga smerter? osv....

I skal da heller ikke snydes for lidt billeder har vidunder't...

Utrolig køn dreng! Han har bare charme har han!

Held og lykke med operationen, kan sagtens følge dig i dine bekymringer!

Anmeld

11. juni 2011

B&J skriver:

ej hvor dejligt vi havde så ingen natte søvn før daniel var 6mdr men heldig vis går det fint nu men ja en fætter modsat hjælp altså

thi hi...

så burde man starte med en rigtig 'træls' baby/barn, for så ville man vel få nr. 2 som en dejlig nem én?

Men igen ville man jo også bllive afskrækket for at få nr 2, for tænk nu hvis....

Ej aner det ikke... tror ikke der er lavet statistik over det...

Det er jo det, hvis man skal kæmpe - ved man jo at det hele nok skal blive bedre... 

Anmeld

11. juni 2011

MinNoah skriver:

Utrolig køn dreng! Han har bare charme har han!

Held og lykke med operationen, kan sagtens følge dig i dine bekymringer!

tak...

findes der mon tøj der kan nedtone hans charme tror du?

Vi er så småt begyndt at fortælle ham hvor han skal hen på onsdag... Det har altid hjulpet ham meget, at han ved hvad der skal ske... 

Anmeld

12. juni 2011

B&J

thi hi...

så burde man starte med en rigtig 'træls' baby/barn, for så ville man vel få nr. 2 som en dejlig nem én?

Men igen ville man jo også bllive afskrækket for at få nr 2, for tænk nu hvis....

Ej aner det ikke... tror ikke der er lavet statistik over det...

Det er jo det, hvis man skal kæmpe - ved man jo at det hele nok skal blive bedre... 

jaa mon ikke og selv om det er hårdt jamen så er det jo ens barn og man elsker det jo lige meget om det er nemt eller hårdt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.