Nessie skriver:
Sikke en skøn dreng du har 
Jeg sidder her og får helt dårlig samvittighed over at jeg har det skidt med at Daniel skal opereres, for iflg. lægen tager det kun en halv time, og vi kommer hjem samme dag, så det er jo intet at pive over, i forhold til det I skal og har været igennem.
Men held og lykke med operationen, det skal nok blive godt, og må være dejligt at få rettet tæerne ud. Og med hans mpde at hele på, så kommer I igså hurtigt hejm igen 
det skal du da ikke have...
vi kommer jo også hjem samme dag.
Det var da han var 5 uger gammel, at han var under kniven i små 6 timer...
Tror ikke det her tager så laaang tid igen, for de skal jo 'kun' snitte - åbne op og skære senerne over og lukke det hele til igen.
Det var det vi fik at vide at det ikke tager så lang tid igen, men det er dét bagefter tager så laang tid med at heele op og prøve at gå på sine 'nye' tæer..
Har selv fået min lilletå fjernet pga det ikke blevet taget hånd om da jeg var lille og det fik jeg med lokal bedøvelse. Tis det gjorde nas at få den 'klippet' af og ikke mindst maange dage bagefter. Det blødte igennem, fordi de ikke ville udlevere krykker til mig - så måtte ergo gå på den lige efter operationen. Da vi 1 dag senere tog på skadestuen, havde de 'glemt' at lægge den der membran imellem, så sår og forbinding ikke vokser sammen. Men det vidste hende sygeplejeske og jeg jo ikke, så da hun havde fået vædet det meste forbinding osv væk - hev hun blot det der lå over såret væk... Men det var jo begyndt at gro sammen med det stykke stof, så hun hev det hele op igen.. Avs davs klaus... manden måtte gå ud, da han blev dårlig.. Jeg skulle da lige se hvordan det så ud...
Anmeld