er da slet ikke klar til han skal på operations bordet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.410 visninger
35 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

Fik idag et opkald fra privat kliniken i odense; ja vi vil gerne se ham herovre på onsdag...

Pyh er da slet ikke klar, men det bliver man vel aldrig.

Sidst han var i narkose var han 5 uger gammel, så kan slet ikke huske det da det var så akut og han var 'væk' i små 6 timer...

Men denne gang skal han jo ikke være 'væk' i så laaang tid... 

Han skal opereres i begge fødder, i håb om at han's tæer så retter sig ud...

Heldigvis ingen gips eller lign, men han skal bæres og køres i 7 dage. Godt han ikke er en brumbasse på 14-15 kg.

Ved at vi nok skal klare den, men pyh... Hader at se smerte i hans ansigt og det at jeg bare ikke aner hvordan han reagere på det hele... Kan vi holde ham smertefri godt nok? Vågner han om natten pga smerter? osv....

I skal da heller ikke snydes for lidt billeder har vidunder't...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Ranarupta

Uhh, det forstår jeg godt, at du har det svært med!!
Det ville jeg også grue for.

Men altså... Hvor er han bare en dejlig dreng!! Det er helt vildt!  

Anmeld

10. juni 2011

B&J

puhhh ja det bliver man aldrig klar til, åhh ville være så nervøs men det kommer til at gå helt fint og det bliver godt når alt er overstået og han kan gå igen den lille bølle og han er jo super mand så alt går som det skal

og jordens dejligste billeder af den dejlige frederic

Anmeld

10. juni 2011

2babygirls

Mor til Frederic skriver:

Fik idag et opkald fra privat kliniken i odense; ja vi vil gerne se ham herovre på onsdag...

Pyh er da slet ikke klar, men det bliver man vel aldrig.

Sidst han var i narkose var han 5 uger gammel, så kan slet ikke huske det da det var så akut og han var 'væk' i små 6 timer...

Men denne gang skal han jo ikke være 'væk' i så laaang tid... 

Han skal opereres i begge fødder, i håb om at han's tæer så retter sig ud...

Heldigvis ingen gips eller lign, men han skal bæres og køres i 7 dage. Godt han ikke er en brumbasse på 14-15 kg.

Ved at vi nok skal klare den, men pyh... Hader at se smerte i hans ansigt og det at jeg bare ikke aner hvordan han reagere på det hele... Kan vi holde ham smertefri godt nok? Vågner han om natten pga smerter? osv....

I skal da heller ikke snydes for lidt billeder har vidunder't...

Lille frække SMUKKE Frederic skal nok klare det, moar  Han er pisse sej, og resten skal mor nok passe på for ham!!!

Anmeld

10. juni 2011

Ranarupta skriver:

Uhh, det forstår jeg godt, at du har det svært med!!
Det ville jeg også grue for.

Men altså... Hvor er han bare en dejlig dreng!! Det er helt vildt!  

Er sikker på at det nok skal gå det hele, det siger jeg ihvertfald til mig selv... Men vakler lidt alligevel...

Han er jo 'vant' til at få astma medicin 2 gange dagligt, med maske, så tænker at den del nok skal gå. 

Vi skal have lavet et eller andet, så han på vej hjem kan sidde med benene oppe, men den plan har jeg i tankerne - skal bare lige have sav'en igen og målebånd...

Anmeld

10. juni 2011

B&J skriver:

puhhh ja det bliver man aldrig klar til, åhh ville være så nervøs men det kommer til at gå helt fint og det bliver godt når alt er overstået og han kan gå igen den lille bølle og han er jo super mand så alt går som det skal

og jordens dejligste billeder af den dejlige frederic

hvor er det træls man ikke kan sove på forskud .... Så man kunne være klar til 'kamp'...

Er jo nød til lige at give mig selv et los bagi og et; tag dig nu sammen... 

Han er jo en supermand, så mon ikke hans super heeler kræfter igen virker, som alle de andre gange? 

Kan huske med de 4 S'er at de sagde minimum 21 dage's indlæggelse med medicin hver 8 time, men super sej som han er - kom vi hjem efter 6 laaange dage... 

Han er en charmer... Hans gæste dp, som han har været ved de sidste 3 dage - ville ikke af med ham... 

Og tak... 

Anmeld

10. juni 2011

Tina&Martin skriver:

Lille frække SMUKKE Frederic skal nok klare det, moar  Han er pisse sej, og resten skal mor nok passe på for ham!!!

tak for de fine ord til frederic...

jep. vi har lager af 'børnesnaps' flydende panodil i skab - købt en del dvd'er i håb om at han måske nu kan sidde stille med benene oppe og se en dvd - masser af papir og farver så vi kan tegne osv. 

Anmeld

10. juni 2011

LenaJohansen

Hold nu op hvor er han kær.... 

Held og lykke med ham

Anmeld

10. juni 2011

LenaJohansen skriver:

Hold nu op hvor er han kær.... 

Held og lykke med ham

tak skal du have....

Anmeld

11. juni 2011

B&J

Mor til Frederic skriver:

hvor er det træls man ikke kan sove på forskud .... Så man kunne være klar til 'kamp'...

Er jo nød til lige at give mig selv et los bagi og et; tag dig nu sammen... 

Han er jo en supermand, så mon ikke hans super heeler kræfter igen virker, som alle de andre gange? 

Kan huske med de 4 S'er at de sagde minimum 21 dage's indlæggelse med medicin hver 8 time, men super sej som han er - kom vi hjem efter 6 laaange dage... 

Han er en charmer... Hans gæste dp, som han har været ved de sidste 3 dage - ville ikke af med ham... 

Og tak... 

Jaaaaa han er sku en supermand kun efter 6 dage ja han skal nok klare sig

og kan godt forstå gæstepagplejen ikke vil af med ham han er jo også vildt nuttet også skøn og han har det mest vidunderlig smil og øjne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.