er da slet ikke klar til han skal på operations bordet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Diana...

Uhh det kan jeg godt forstå du ikke er klar til  Rigtig held og lykke med det og kæmpe kram og tanker her fra. 

Og hvor er det altså bare en smuk dreng du har dig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

VNB

åååårh han er bare så lækker altså!!!

mange gange held og lykke med opperationen! Er helt sikker på at det nok skal gå rigtig godt, men kan sagtens forstå du er nervøs....

Er næsten helt sikker på at sygehuset nok skal sørge for at han bliver godt smertedækket efterfølgende. De giver jer nok lidt med hjem, og så en recept hvis han skal have noget der er lidt stærkere end panodil. Jeg har selv været på en børneafdeling, og der var det altid en høj prioitet at børnene ALTID er smertefrie efter et indgreb.  

Men han vil jo nok brokke sig lidt, og mærke at det føles "anderledes", måske også føle en lille smule ømhed... om han vågner om natten, er jo ikke til at sige... men jeg vil mene at han skal være så smertedækket at han ikke burde vågne.

Vil ihvertfald krydse fingre for jer.  

Anmeld

11. juni 2011

SussieThyssen

Åhhrr..han er bare sådan en dejlig unge.
Det skal nok gå alt sammen søde ven.

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

B&J skriver:

Jaaaaa han er sku en supermand kun efter 6 dage ja han skal nok klare sig

og kan godt forstå gæstepagplejen ikke vil af med ham han er jo også vildt nuttet også skøn og han har det mest vidunderlig smil og øjne

ja de gjorde også  da de så hvor hurtigt han kom sig... 

og da han blev opereret i små 6 timer da han var næsten helt ny, der kom vi også hjem ret hurtigt - fordi han heeled så hurtigt og det hverken blødte eller noget.. Sååå sejt...

Han var også den eneste barn hun havde i de 3 dage, ud over sin egen søn onsdag og torsdag, da de har lukket vejen og derved der ingen skole bus kom... Men de havde råhygget sig, bagt kage - været ude at lege osv. 

De må ihverfald have været aktive mm, for han sov i snit 3½ time hos hende til middag..

Og takkk

Anmeld

11. juni 2011

B&J

Mor til Frederic skriver:

ja de gjorde også  da de så hvor hurtigt han kom sig... 

og da han blev opereret i små 6 timer da han var næsten helt ny, der kom vi også hjem ret hurtigt - fordi han heeled så hurtigt og det hverken blødte eller noget.. Sååå sejt...

Han var også den eneste barn hun havde i de 3 dage, ud over sin egen søn onsdag og torsdag, da de har lukket vejen og derved der ingen skole bus kom... Men de havde råhygget sig, bagt kage - været ude at lege osv. 

De må ihverfald have været aktive mm, for han sov i snit 3½ time hos hende til middag..

Og takkk

dejligt han heler og bliver så hurtig rask så skal han også denne gang så det hurtig kan blive overstået

ja hun har da brændt kruttet af dem men de har da også bare hygget når de kun var to så dejligt

Anmeld

11. juni 2011

Diana... skriver:

Uhh det kan jeg godt forstå du ikke er klar til  Rigtig held og lykke med det og kæmpe kram og tanker her fra. 

Og hvor er det altså bare en smuk dreng du har dig 

skal nok nå at blive klar, håber jeg...

Ej det skal nok gå det hele..

Og tak..

Anmeld

11. juni 2011

Nessie

Sikke en skøn dreng du har

Jeg sidder her og får helt dårlig samvittighed over at jeg har det skidt med at Daniel skal opereres, for iflg. lægen tager det kun en halv time, og vi kommer hjem samme dag, så det er jo intet at pive over, i forhold til det I skal og  har været igennem.

Men held og lykke med operationen, det skal nok blive godt, og må være dejligt at få rettet tæerne ud. Og med hans mpde at hele på, så kommer I igså hurtigt hejm igen

Anmeld

11. juni 2011

VNB skriver:

åååårh han er bare så lækker altså!!!

mange gange held og lykke med opperationen! Er helt sikker på at det nok skal gå rigtig godt, men kan sagtens forstå du er nervøs....

Er næsten helt sikker på at sygehuset nok skal sørge for at han bliver godt smertedækket efterfølgende. De giver jer nok lidt med hjem, og så en recept hvis han skal have noget der er lidt stærkere end panodil. Jeg har selv været på en børneafdeling, og der var det altid en høj prioitet at børnene ALTID er smertefrie efter et indgreb.  

Men han vil jo nok brokke sig lidt, og mærke at det føles "anderledes", måske også føle en lille smule ømhed... om han vågner om natten, er jo ikke til at sige... men jeg vil mene at han skal være så smertedækket at han ikke burde vågne.

Vil ihvertfald krydse fingre for jer.  

tark..

Ja vi kender også til børne afd, men nu her er det på en privat klinik, gråbrødre klinik i odense - da det off først kunne finde tid hos børne ortopæd den 26 april 2012... Så han blev videre stillet til privat, dejligt...

Vi har godt med børne panodil, så han kan få de 4 gange om dagen... Og lave ting hvor han kan være med, men samtidig også have benene oppe.

Spurgte nemlig da han sagde at han skulle bæres og køres i 7 dage om han godt på f.eks på 3-4 dagen måtte prøve at gå på dem...? Med det svar retur at det måtte han gerne - men at der var 99% chance for at han ikke ville pga smerter i dem... Så det gav helt sig selv at han ville bæres og køres rundt.

Han er jo en dreng med stort søvnbehov og falder i søvn inden for få min. Så håber at hans sovehjerte sammen med panodil, kan lade ham få ro...

Anmeld

11. juni 2011

B&J skriver:

dejligt han heler og bliver så hurtig rask så skal han også denne gang så det hurtig kan blive overstået

ja hun har da brændt kruttet af dem men de har da også bare hygget når de kun var to så dejligt

thi hi... 

Ja han må have et super stærkt system, da han heller aldrig har prøvet at være syg. Han aner ikke hvad børnesygdomme - penicilin - blive ringet hjem fra dp osv... Selvom han har været i dp i 25 mdr.

Hun er ellers rimelig gravid, så hvordan hun bærer sig ad aner jeg ikke. Hun har trappestige til børnene, så de selv kan kravle op på puslebordet osv.. Så tror hun var glad for kun at have ble frie frederic...

Anmeld

11. juni 2011

B&J

Mor til Frederic skriver:

thi hi... 

Ja han må have et super stærkt system, da han heller aldrig har prøvet at være syg. Han aner ikke hvad børnesygdomme - penicilin - blive ringet hjem fra dp osv... Selvom han har været i dp i 25 mdr.

Hun er ellers rimelig gravid, så hvordan hun bærer sig ad aner jeg ikke. Hun har trappestige til børnene, så de selv kan kravle op på puslebordet osv.. Så tror hun var glad for kun at have ble frie frederic...

Gid det var daniel

han var konstant forkølet i starten fordi der var så mange nye bakterier og eller har han haft kronisk bronkitis og feber når nye tænder træder til ellers ingen ting men det er også slemt nok

uhh hun er en stærk kvinde gravid og passer to børn ja en stor hjælp frederic er uden ble

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.