Prøv lige og se det her!! :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

Corn

http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/1-aarig-pige-baerer-sin-tvilling-i-maven

Det er simpelthen utroligt hvad der kan ske!

Hvordan tror I, at I ville reagere hvis dette var sket for jeres barn?

Tror jeg ville gå total i chok, og ikke ane hva jeg skulle sige.. Det virker så uvirkeligt for mig.

Sådan en cyste "tvilling" har jeg fået fjernet, dog heldigvis slet ikke i den størrelse... Min sad bagpå, lige midt i mellem, hvor røven begynder at revne

Jeg var 18, da den begyndte at lave ballade

Stakkels tøs, det gjorde hamrende ondt, som en slags byld, hvilket er en ret god sammenligning. Jeg ved ikke om de fandt "noget" i min(har slet ikke lyst til at vide det), men i min onkels var der vist hår og noget der mindede om en tand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

Dinna88

Simon's moar <3 skriver:

Haha ja

Ja, det tror jeg også er det bedste! Vil nødig se min kæreste i face, hvis jeg siger jeg vil laves om en til mand!!  Haha
Lidt sjovt alligevel

Haha - så tror jeg også min kæreste ville blive lidt.... "What"

Anmeld

12. juni 2011

Simon's moar <3

Rose <3 skriver:

Ja helt sikkert.

Jeg er dog i tvivl om hvad det er, barnet i artiklen har inden i sig. Altså det skal ikke undre mig, om der er tale om det jeg henviste til i mit link. (Gudeskelov for det, hvis det er sådan en)

Men hvad vil man helst havdeinden i, en "tvilling" i sig eller en svulst??? Altså nu tænker jeg, hvis lægen sagde det var en svulst, kan jeg forstille mig de fleste folk vil tænke negativt (kræft). Selvom det er en harmløst svulst. Hvor imod en "tvilling" tænker man måske mere at det er klamt...

Ja præcist..
Hvis lægen sagde til mig, at jeg havde en tvilling i mave, ville jeg sku nok tro at hun tog pis på mig.. Det ville være alt for uvirkeligt til mig..
Kan godt følge dig i det du siger ang. svulst.. Men hvis jeg så bare var 110% sikker på, at det ikke var kræft, så tror jeg faktisk, at jeg hellere vil ha det afvide..

Anmeld

12. juni 2011

Simon's moar <3

Corn skriver:

Sådan en cyste "tvilling" har jeg fået fjernet, dog heldigvis slet ikke i den størrelse... Min sad bagpå, lige midt i mellem, hvor røven begynder at revne

Jeg var 18, da den begyndte at lave ballade

Stakkels tøs, det gjorde hamrende ondt, som en slags byld, hvilket er en ret god sammenligning. Jeg ved ikke om de fandt "noget" i min(har slet ikke lyst til at vide det), men i min onkels var der vist hår og noget der mindede om en tand

Det lyder godt nok ikke rart  Har du haft mén af det?
Nej, det kan jeg godt forstå, du ikke vil vide. Det må egentlig også være underligt, at vide at man har fået fjernet noget, hvor der har været noget i, som kunne minde om et menneske

Anmeld

12. juni 2011

Simon's moar <3

Dinna88 skriver:

Haha - så tror jeg også min kæreste ville blive lidt.... "What"

Haha, tror sku jeg vil prøve at sige det til ham i sjov, bare for at se hvordan han reagere på det

Anmeld

12. juni 2011

Dinna88

Simon's moar <3 skriver:

Haha, tror sku jeg vil prøve at sige det til ham i sjov, bare for at se hvordan han reagere på det

så film det lige!!

Anmeld

12. juni 2011

Simon's moar <3

Dinna88 skriver:

så film det lige!!

Hehe, ska se om jeg kan filme det ui smug, så han ikke opdager det

Anmeld

12. juni 2011

Dinna88

Simon's moar <3 skriver:

Hehe, ska se om jeg kan filme det ui smug, så han ikke opdager det

Haha, feeeeeeeeeedt!

Anmeld

12. juni 2011

Corn

Simon's moar <3 skriver:

Det lyder godt nok ikke rart  Har du haft mén af det?
Nej, det kan jeg godt forstå, du ikke vil vide. Det må egentlig også være underligt, at vide at man har fået fjernet noget, hvor der har været noget i, som kunne minde om et menneske

det tog 6 mdr om at hele og var noget værre bøvl, men det var vist mest sygehusets skyld.

Men ellers har jeg lidt store ar fra selve stingene på begge balder, og de klør til tider, men ellers er der intet at mærke til det nu...

Og ja, lidt spøjst, især fordi min onkel også har haft det, endda næsten samme sted.

Anmeld

12. juni 2011

Simon's moar <3

Corn skriver:

det tog 6 mdr om at hele og var noget værre bøvl, men det var vist mest sygehusets skyld.

Men ellers har jeg lidt store ar fra selve stingene på begge balder, og de klør til tider, men ellers er der intet at mærke til det nu...

Og ja, lidt spøjst, især fordi min onkel også har haft det, endda næsten samme sted.

Okey, det lyder da ikke til at det har været særlig rart
Ja, ar kan man jo ikke så nemt undgå ved operation, og fanden ta dem når de klør! Det er så ulideligt!!
Er de så så store og grimme at de genere dig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.