Prøv lige og se det her!! :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Dinna88

Simon's moar <3 skriver:

Ja, det er vist egentlig rigtig nok at det er ham/hende jeg tænker på hehe..

Ja, det er da egentlig smart nok, hvis manden gerne vil laves om, men samtidig gerne selv føde
Personligt kunne jeg godt nok ikke finde på det, men fair nok hvis det er det man vil !

Ja, han ville jo gerne have biologiske børn Jeg ved egentlig ikke hvorfor det var ham der fødte, og ikke kvinden han giftede sig med??

Altså, nu har jeg ikke lige planer om at blive lavet til en mand, så det kunne jeg heller ikke finde på  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Simon's moar <3

Dinna88 skriver:

Ja, han ville jo gerne have biologiske børn Jeg ved egentlig ikke hvorfor det var ham der fødte, og ikke kvinden han giftede sig med??

Altså, nu har jeg ikke lige planer om at blive lavet til en mand, så det kunne jeg heller ikke finde på  

Nej, det lyder også lidt mystisk i mine ører.. Gad vide om damen er en mand der er lavet om, så hun ikke kunne føde? Haha  Ej..

Nej, det har jeg nu heller ikke ligefrem planer om..

Anmeld

11. juni 2011

Dinna88

Simon's moar <3 skriver:

Nej, det lyder også lidt mystisk i mine ører.. Gad vide om damen er en mand der er lavet om, så hun ikke kunne føde? Haha  Ej..

Nej, det har jeg nu heller ikke ligefrem planer om..

Haha! Det er sgu et godt spørgsmål... Hm!

Så holder vi os bare til at være kvinder  

Anmeld

11. juni 2011

Klumpe-dumpe

Normalt er det jo ikke et rigtig foster/barn/tvilling man har inde i kroppen.

http://www.netdoktor.dk/brevkasser/arkiv/200192.htm

Anmeld

11. juni 2011

Simon's moar <3

Dinna88 skriver:

Haha! Det er sgu et godt spørgsmål... Hm!

Så holder vi os bare til at være kvinder  

Haha ja

Ja, det tror jeg også er det bedste! Vil nødig se min kæreste i face, hvis jeg siger jeg vil laves om en til mand!!  Haha
Lidt sjovt alligevel

Anmeld

11. juni 2011

JustAnotherName

Stakkels pige. Jeg håber at de får mulighed for at få hendes snylter-søskende fjernet hurtigst muligt, og at det vil gå godt! Sikke forfærdeligt!

Anmeld

11. juni 2011

Simon's moar <3

JustAnotherName skriver:

Stakkels pige. Jeg håber at de får mulighed for at få hendes snylter-søskende fjernet hurtigst muligt, og at det vil gå godt! Sikke forfærdeligt!

Håber jeg også for hende! Det må godt nok ikke være rart, at rende rundt med i maven, og slet ikke når hun ikke er ældre.. Hun aner jo ikke hvad der foregår..

Anmeld

11. juni 2011

Mira0911

11. juni 2011

Simon's moar <3

Rose <3 skriver:

Normalt er det jo ikke et rigtig foster/barn/tvilling man har inde i kroppen.

http://www.netdoktor.dk/brevkasser/arkiv/200192.htm

Nej okey.. Det vidste jeg så ikke..
Men det må da stadig være underligt, især når lægerne kalder det for en tvilling..

Anmeld

12. juni 2011

Klumpe-dumpe

Simon's moar <3 skriver:

Nej okey.. Det vidste jeg så ikke..
Men det må da stadig være underligt, især når lægerne kalder det for en tvilling..

Ja helt sikkert.

Jeg er dog i tvivl om hvad det er, barnet i artiklen har inden i sig. Altså det skal ikke undre mig, om der er tale om det jeg henviste til i mit link. (Gudeskelov for det, hvis det er sådan en)

Men hvad vil man helst havdeinden i, en "tvilling" i sig eller en svulst??? Altså nu tænker jeg, hvis lægen sagde det var en svulst, kan jeg forstille mig de fleste folk vil tænke negativt (kræft). Selvom det er en harmløst svulst. Hvor imod en "tvilling" tænker man måske mere at det er klamt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.