Prøv lige og se det her!! :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

Simon's moar <3

SussieThyssen skriver:

Ja..det er chokkerende, når naturen finder på den slags, men jeg ville nu, fordi jeg er den jeg er, naturligvis tage det så roligt som jeg kunne og så forlange at trolden blev opereret omgående eller så snart det var muligt og håbe på, at min lille stakkel ville komme hel igennem det.

Kærligst
Sussie

Ja, det er helt vildt hvad der kan ske nogle gange..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Isabella_mor

Simon's moar <3 skriver:

http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/1-aarig-pige-baerer-sin-tvilling-i-maven

Det er simpelthen utroligt hvad der kan ske!

Hvordan tror I, at I ville reagere hvis dette var sket for jeres barn?

Tror jeg ville gå total i chok, og ikke ane hva jeg skulle sige.. Det virker så uvirkeligt for mig.

sygt at den er vokset så hurtigt..

jeg fik fjernet et lignende tvillinge svulst da de opdagede den da jeg fik kejsersnit.  underligt at de ikke har fjernet den før, hvis de har vidst det i længe.

Anmeld

10. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Simon's moar <3 skriver:

http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/1-aarig-pige-baerer-sin-tvilling-i-maven

Det er simpelthen utroligt hvad der kan ske!

Hvordan tror I, at I ville reagere hvis dette var sket for jeres barn?

Tror jeg ville gå total i chok, og ikke ane hva jeg skulle sige.. Det virker så uvirkeligt for mig.

Min moster havde oss sin tvilling i maven .. (-:
De fandt ud a det ved at hun havde konstant ondt i maven, i mange år , før de fandt ud a at de ville scanne hende .. Hvor de fandt et forstenet foster ..

Anmeld

10. juni 2011

Simon's moar <3

MillePrinsessensMor skriver:

Min moster havde oss sin tvilling i maven .. (-:
De fandt ud a det ved at hun havde konstant ondt i maven, i mange år , før de fandt ud a at de ville scanne hende .. Hvor de fandt et forstenet foster ..

Skummelt !
Håber din moster klarede det

Anmeld

10. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Simon's moar <3 skriver:

Skummelt !
Håber din moster klarede det

Jaa , hun kan så ikk selv få børn idag ..  kun ved reagensglas ..

Anmeld

11. juni 2011

Simon's moar <3

MillePrinsessensMor skriver:

Jaa , hun kan så ikk selv få børn idag ..  kun ved reagensglas ..

Okey, godt der findes hjælp mod det så

Anmeld

11. juni 2011

Dinna88

Det har jeg hørt om før. Der var jo også "den gravide mand" der voksede helt fra han var teenager og mange, mange år frem. Han så vitterligt gravid ud. Man fandt så ud af at det var sådan det stod til

Anmeld

11. juni 2011

Simon's moar <3

Dinna88 skriver:

Det har jeg hørt om før. Der var jo også "den gravide mand" der voksede helt fra han var teenager og mange, mange år frem. Han så vitterligt gravid ud. Man fandt så ud af at det var sådan det stod til

Ja, ham har jeg også godt hørt om.
Var der ikke også en gravid mand, der fødte et barn på et tidspunkt?

Anmeld

11. juni 2011

Dinna88

Simon's moar <3 skriver:

Ja, ham har jeg også godt hørt om.
Var der ikke også en gravid mand, der fødte et barn på et tidspunkt?

Jeg tror du tænker på kvinden der blev til en mand. Det var en meget spændende dokumentar! Hun blev lavet om til en mand, men beholdt sine æggestokke, så hun/han kunne stoppe med at tage sine mandelige hormoner, når han/hun engang ønskede børn. Så det gjorde han/hun da han/hun fandt en sig en kone Selvfølgelig var der mange i USA der var DYBT forargede, jeg synes det var en utroligt smart løsning!

Anmeld

11. juni 2011

Simon's moar <3

Dinna88 skriver:

Jeg tror du tænker på kvinden der blev til en mand. Det var en meget spændende dokumentar! Hun blev lavet om til en mand, men beholdt sine æggestokke, så hun/han kunne stoppe med at tage sine mandelige hormoner, når han/hun engang ønskede børn. Så det gjorde han/hun da han/hun fandt en sig en kone Selvfølgelig var der mange i USA der var DYBT forargede, jeg synes det var en utroligt smart løsning!

Ja, det er vist egentlig rigtig nok at det er ham/hende jeg tænker på hehe..

Ja, det er da egentlig smart nok, hvis manden gerne vil laves om, men samtidig gerne selv føde
Personligt kunne jeg godt nok ikke finde på det, men fair nok hvis det er det man vil !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.