Navngivning til et ufødt barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Dorthe1986

Her hed han Emil fra vi vidste det blev en dreng til md skanningen det var bare det drengenavn vi bedst kunne lide og heldigvis lignede han også en Emil da han kom ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Mor-til-asta-09

Peanut skriver:

Jeg har flere gang læst at flere at jer tøser, giver navn til det barn i går med i maven..

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om jeres tanker ang dette  Fordi jeg har altid forestillet mig, at hvis man nu gik med en dreng i maven, så havde man skrevet de 3 drengenavne op man bedst kunne lide, også fik drengen navnet ved fødsel, fordi han måske mere ligner en Mads end en Mikkel.. Hvis i forstår 

Er ikke selv gravid endnu, men håber på det i nærmerste fremtid 

Vi navngav Asta for Asta allerede ved køns scanningen.. Og alle kaldte hende asta.. det var aldrig bebs, blyp, blop eller noget... Altid Asta.. Var bare så normalt.. Og da hun kom ud, så var hun bestemt en Asta.. Hun kunne ikke være andet

Anmeld

9. juni 2011

Fru Nielsen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Rasmus var da ellers ret fix  Rasmine evt, hehe 

Var jo ikke nok bare med Rasmus... Seebach skulle også med. Og det syntes vi måske alligevel ikke.. Hehe

Anmeld

9. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Fru Nielsen skriver:

Var jo ikke nok bare med Rasmus... Seebach skulle også med. Og det syntes vi måske alligevel ikke.. Hehe

Hahahaha nej ok. 

Anmeld

10. juni 2011

Peanut

Ihhh tak for alle jeres svar 

Havde da slet ikke tænkt på, at man jo også kunne se lidt ansigt ved en scanning 

Tror bare at jeg har forestillet mig, at når bebs kommer ud, siger man "H*n skal hedde ........."

Anmeld

10. juni 2011

eElak

Vi havde godt nok en proces med at finde navnet til knægten... Pigenavnet var stort set klar da vi tog til MD skanning, men drengenavne der var vi langt fra enige...

Det var først 1 måned inden fødslen (2 måneder før termin) at vi fandt et endeligt navn... Altså med det forbehold at hvis det virkede helt forkert, måtte vi finde på et andet..
MEn der tror jeg også det er hvad man gør det til - men det er ikke til at vide før man står i det...

Knægten passer fuldt ud til sit navn og kunne ikke forestille mig at han skulle hedde andet - og det var fra første øjeblik hvor han lå på mit bryst.

Så er bare glad for at jeg en stille aften klikkede ind på navnesnak.dk og lod den smide nogle forslag til mig.. *LOL*
Ellers havde knægten nok stadig være navneløs ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.