Navngivning til et ufødt barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.078 visninger
25 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

Peanut

Jeg har flere gang læst at flere at jer tøser, giver navn til det barn i går med i maven..

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om jeres tanker ang dette  Fordi jeg har altid forestillet mig, at hvis man nu gik med en dreng i maven, så havde man skrevet de 3 drengenavne op man bedst kunne lide, også fik drengen navnet ved fødsel, fordi han måske mere ligner en Mads end en Mikkel.. Hvis i forstår 

Er ikke selv gravid endnu, men håber på det i nærmerste fremtid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Ka+Ma=Be

Peanut skriver:

Jeg har flere gang læst at flere at jer tøser, giver navn til det barn i går med i maven..

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om jeres tanker ang dette  Fordi jeg har altid forestillet mig, at hvis man nu gik med en dreng i maven, så havde man skrevet de 3 drengenavne op man bedst kunne lide, også fik drengen navnet ved fødsel, fordi han måske mere ligner en Mads end en Mikkel.. Hvis i forstår 

Vi har ikke givet blyppen i maven et navn endnu - for jeg har det præcis lige som dig

Jeg har nogle navne jeg godt kan lide, men jeg kan simpelthen ikke sige, om han er det ene eller det andet, før han er ude.

Med pigenavne var vi dog ret enige, fordi vi gerne ville opkalde en evt pige efter min oldemor Men med det sagt, så synes jeg det er rigtigt svært, at skulle sætte sig fast på et bestemt navn, før barnet er ude.

Anmeld

9. juni 2011

FruHolm <3

Peanut skriver:

valgte vores søns navn da jeg var 20 uger henne, hvor jeg så ham på 3-d skærm, og syntes bare han lignte en Oscar, og det gjorde han sørme også da han kom til verden

Anmeld

9. juni 2011

132319

Med min første (som jeg var alene med) havde jeg tre navne jeg ikke kunne vælge imellem: Karl-Emil, Marius og Hjalte. Da jeg så ham i 3D få timer inden mit vand gik, var jeg ret sikker på at han var en Hjalte og det var han 

Navnet til vores datter, har vi været enige om allerede inden jeg blev gravid. Hendes kusine skulle have heddet det og både hendes far og jeg faldt pladask for det! Da kusinen så fik et andet navn, spurgte vi om det var ok at vi kaldte vores datter Kamille og det var selvfølgelig i orden. Det var kun ganske få der kendte til navnet, før hun blev født 

Anmeld

9. juni 2011

Zibi_84

Min mand og jeg har forsøgt på at få barn i næsten 2 år. Da vi startede havde vi et navn vi begge var ret vilde med...Det blev forstærket nu tættere vi kom på en graviditet. Da jeg så blev gravid, begyndte vi "automatisk" at kalde ham det. Nu kommer han til verden inden for de næste par uger, så nu kan han nok ikke hedde andet

Anmeld

9. juni 2011

Mettefpigen

Jeg har haft det lige præcis som dig, og det havde jeg også i starten af graviditeten, men der er kun 1 navn som vi elsker og det er Lukas og det har det været hele vejen igennem...

Så er ikk i tvivl om at det er en Lukas

Anmeld

9. juni 2011

lukasmor

Peanut skriver:

Jeg havde det på samme måde som dig men når du har de navne så vil der automatisk være et der tiltaler dig mest og pludselig har baby i maven et navn Sådan foregik der her. Jeg ville ikke have at han skulle have et navn før han kom ud til os men det fik han alligevel

Anmeld

9. juni 2011

lukasmor

Mettefpigen skriver:

Jeg har haft det lige præcis som dig, og det havde jeg også i starten af graviditeten, men der er kun 1 navn som vi elsker og det er Lukas og det har det været hele vejen igennem...

Så er ikk i tvivl om at det er en Lukas

Kan vi kun være enige om

Anmeld

9. juni 2011

Minmio

Vi diskuterede navne fra den dag vi vidste at jeg var gravid, det tog os hele 5 mdr at finde et navn vi begge godt kan lide, og fra den dag var det bare en Michael i maven, og vi omtalte babyen som Michael.

Da han blev født var det helt naturligt for os at kalde ham det  Lige nu kan jeg ikke forestille mig  at han skulle hedde andet 

Anmeld

9. juni 2011

Mettefpigen

Lukasmor skriver:

Kan vi kun være enige om

Jaa det blir ikk bedre  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.