ønskebarn74 skriver:
er så enig med dig... de stopper aldrig... for de kan ikke se det er forkert... de mener det er naturligt... min far har flere domme efter dem med os... selv efter han kom i kørestol (medfanger i fængsel der brækkede hans ryg fordi flere kendte ham og hviste hvor mange børn han har krænket) kan han ikke holde nalderne for sig selv... 

hader den mand og ind imellem min mor, når jeg har en dårlig perriode... jeg kunne godt finde på sjove ting at gøre ved deres kønsdele og hænder... 

ingen kan forestille sig hvordan det er at leve med... har et sundt parforhold nu... men det har taget mig det meste af mit liv at stole på mænd og nyde sex uden skam...
Selvfølgelig har det været enormt ENORMT hårdt for dig at komme igennem!!
Bare rigtig glad for, at det fungerer for dig i dit forhold nu. Det ville være forfærdeligt, hvis din far havde taget den glæde fra dig!!!
Det må være noget af det mest forfærdelige at skulle opleve - ens egen far. Ham som burde beskytte og elske en. ØV hvor er det klamt! Og jeg FATTER ikke, at sådanne mennesker bliver givet en chance mere!! Sådanne mennesker har simpelthen bare ødelagt det for dem selv (og desværre også andre)! HVIS de skal have en chance mere, skal de sgu ikke bare sættes fri, sådan uden mega skærpet opsyn!!!
Nej, de mennesker kan jo ikke se, hvor forkert det er. Min mor har arbejdet på et "bosted" (hedder det ikke, men kan ikke huske hvad de fængsler hedder) for psykopater. Og der var en pædofil. Sommetider sad han bare og snakkede og snakkede om små børn. Hvad han havde gjort, hvor dejligt det var, hvor underligt det var, at han var der, hvor han var, bare for det. Min mor var ved at skære diverse egendele af ham, hver gang han begyndte på de snakke! 

Anmeld