Jeg ville blive tosset....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

AWO

Jeg forstod ellers i nyhederne, at dagplejemoderen fratrådte, så snart kommunen fik at vide (gennem en anonym anmeldelse), at hun havde en pædofilidømt kæreste, der skulle flytte ind - og at hun ved denne samtale, hvor hun fratrådte, lovede, at han aldrig havde været i nærheden af børnene!??

Ikke, at det undskylder det, og jeg synes stadig, kommunen burde have undersøgt sagen til bunds med det samme, men i det mindste er der da sket noget, så snart kommunen fik nys om sagen..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

ønskebørn74

FruRafn skriver:

de får jo højst 3-6 måneder for voldtægt af et barn, så er de ude igen.. i dk skal man jo begå 'alvorlig kriminalitet' som stein bagger eller klaus rishjær, før man får 7-8 års fængsel.

.. fuldstændig rigtigt, precist hvad min far fik 1. gang han gjorde det ved mig og så betinget...

Anmeld

9. juni 2011

grøn · ært

ønskebarn74 skriver:

er så enig med dig... de stopper aldrig... for de kan ikke se det er forkert... de mener det er naturligt... min far har flere domme efter dem med os... selv efter han kom i kørestol (medfanger i fængsel der brækkede hans ryg fordi flere kendte ham og hviste hvor mange børn han har krænket) kan han ikke holde nalderne for sig selv...

hader den mand og ind imellem min mor, når jeg har en dårlig perriode... jeg kunne godt finde på sjove ting at gøre ved deres kønsdele og hænder...                

ingen kan forestille sig hvordan det er at leve med... har et sundt parforhold nu... men det har taget mig det meste af mit liv at stole på mænd og nyde sex uden skam...

Selvfølgelig har det været enormt ENORMT hårdt for dig at komme igennem!! Bare rigtig glad for, at det fungerer for dig i dit forhold nu. Det ville være forfærdeligt, hvis din far havde taget den glæde fra dig!!!

Det må være noget af det mest forfærdelige at skulle opleve - ens egen far. Ham som burde beskytte og elske en. ØV hvor er det klamt! Og jeg FATTER ikke, at sådanne mennesker bliver givet en chance mere!! Sådanne mennesker har simpelthen bare ødelagt det for dem selv (og desværre også andre)! HVIS de skal have en chance mere, skal de sgu ikke bare sættes fri, sådan uden mega skærpet opsyn!!!

Nej, de mennesker kan jo ikke se, hvor forkert det er. Min mor har arbejdet på et "bosted" (hedder det ikke, men kan ikke huske hvad de fængsler hedder) for psykopater. Og der var en pædofil. Sommetider sad han bare og snakkede og snakkede om små børn. Hvad han havde gjort, hvor dejligt det var, hvor underligt det var, at han var der, hvor han var, bare for det. Min mor var ved at skære diverse egendele af ham, hver gang han begyndte på de snakke! 

Anmeld

9. juni 2011

Troldepussen

Hyldeblomst skriver:

Forstår da ikke, at en pædofildømt ikke altid bliver overvåget 24/7... ØV! Det er da sygt??!! Medmindre dommen var falsk.. Altså, at der ikke var hold i det..

Nej en pædofil dømt er ikke overvåget døgnets 24 timer... Når de har afsonet deres straf kan de gå frit omkring ligesom resten af familien Danmark...

Anmeld

9. juni 2011

grøn · ært

Troldepussen skriver:

Nej en pædofil dømt er ikke overvåget døgnets 24 timer... Når de har afsonet deres straf kan de gå frit omkring ligesom resten af familien Danmark...

I know...! Jeg synes bare det er FORKERT!

Anmeld

10. juni 2011

Troldepussen

Hyldeblomst skriver:

I know...! Jeg synes bare det er FORKERT!

Det kan vi så godt blive enige om... Lige på det punkt kan jeg godt lide Amerikanernes love, de er mere strenge hvad gælder Pædofili...

Min mand plejer gerne at sige at hvis han havde penge nok, betalte han gerne den bøde BT/EkstraBladet ville få for at offentliggøre samtlige pædofili-dømte i Danmark...

Anmeld

10. juni 2011

karina pigen

Hyldeblomst skriver:

sorry...  Jeg mente jo bare, hvorfor er han ikke er under opsyn.. Altså, hvorfor går han frit i blandt os...  ved jeg godt vi ikke gør med dem der bliver lukket ud igen.. Det synes jeg bare vi burde, med sådanne mennesker...

synes pædofil er det væreste og mener bestem du burde staffes hårdere og være mere under opsyn og har den hjælp de har brug for. en lyst der aldrig slukkes men med hjælp kan styres men det går tit galt og der burde der være et bedre system. helt klart..

Anmeld

10. juni 2011

Meliora

ønskebarn74 skriver:

.. fuldstændig rigtigt, precist hvad min far fik 1. gang han gjorde det ved mig og så betinget...

det e jeg ked af at høre de burde kraftedeme have livstid og så i øvrigt have cuttet slangen af, sådan nogle svin!

Anmeld

10. juni 2011

Meliora

ønskebarn74 skriver:

enig med dig...

min mor er et mega selviskt menneske, alt handler altid om hende også stadigvæk... elsker hende men tilgiver aldrig...

er hun stadig sammen med din far????? Bare sådan af ren nysgerrighed, hvordan i alverden forklarer hun det? Kan hun virkelig være glad for en der kan lide sex med børn?

Stakkels dig, du har fortjent bedre

Anmeld

10. juni 2011

ønskebørn74

FruRafn skriver:

er hun stadig sammen med din far????? Bare sådan af ren nysgerrighed, hvordan i alverden forklarer hun det? Kan hun virkelig være glad for en der kan lide sex med børn?

Stakkels dig, du har fortjent bedre

Nej hun fik til sidst valget imellem os el. ham... Idag har jeg en dejlig sort stedfar fra Srilanka... Hun smed ham ud da jeg var 14år... Og havde avlet 4 børn med ham... Og jeg fatter hende heller ikke....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.