Jeg ville blive tosset....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.603 visninger
29 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

Kb

... hvis jeg fik at vide at mit barns dagplejemor var kærster med en tidligere pædofildømt, som havde opholdt sig i hjemmet imens mit barn var tilstede og at han muligvis har forgrebet sig på mit barn, samt de andre børn i dagplejen

Kommune (Bogense) viste tilsyneladende godt at dagplejeren var kærster med denne mand, men dagplejeren skulle tilsyneladende have lovet at manden ikke ville vare i hjemmet samtidig med børnene, et løfte hun så ikke holdte... Forældrene viste intet om dette, før nogen får mistanke om at børnene kan være blevet misbrugt.

Er dybt forarget over at alt dette og over at en dagplejemor kan være kærster med en pædofildømt - HVAD SKER DER....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Miss T

Kb skriver:

... hvis jeg fik at vide at mit barns dagplejemor var kærster med en tidligere pædofildømt, som havde opholdt sig i hjemmet imens mit barn var tilstede og at han muligvis har forgrebet sig på mit barn, samt de andre børn i dagplejen

Kommune (Bogense) viste tilsyneladende godt at dagplejeren var kærster med denne mand, men dagplejeren skulle tilsyneladende have lovet at manden ikke ville vare i hjemmet samtidig med børnene, et løfte hun så ikke holdte... Forældrene viste intet om dette, før nogen får mistanke om at børnene kan være blevet misbrugt.

Er dybt forarget over at alt dette og over at en dagplejemor kan være kærster med en pædofildømt - HVAD SKER DER....

Jeg synes, at kommunerne er begyndt at sløse med deres indsider viden!!! Jeg var brændt helt af - stakkels unger!!!

Anmeld

9. juni 2011

sarahb

det er bare ikke iorden. Man burde ikke engang tage chancen at tro på han ikke er hjemme... MAn ved sgu aldrig! Fandme nej om jeg ville acceptere det. Det er da det største lokkemad for hendes kæreste at hun er DP er.

Anmeld

9. juni 2011

grøn · ært

Hvorfor er han "på fri fod" hvis han er pædofil? ...Det forstår jeg ikke helt...

Anmeld

9. juni 2011

Kb

Hyldeblomst skriver:

Hvorfor er han "på fri fod" hvis han er pædofil? ...Det forstår jeg ikke helt...

Han er TIDLIGERE pædofilidømt, han har vel afsonet sin dom... Men han burde jo ikke være i nærheden af børn...

Anmeld

9. juni 2011

grøn · ært

Kb skriver:

Han er TIDLIGERE pædofilidømt, han har vel afsonet sin dom... Men han burde jo ikke være i nærheden af børn...

Forstår da ikke, at en pædofildømt ikke altid bliver overvåget 24/7... ØV! Det er da sygt??!! Medmindre dommen var falsk.. Altså, at der ikke var hold i det..

Anmeld

9. juni 2011

Kb

Miss T skriver:

Jeg synes, at kommunerne er begyndt at sløse med deres indsider viden!!! Jeg var brændt helt af - stakkels unger!!!

Jeg FATTER heller ikke at de kan være så naive.

"Vi havde en aftale med dagplejemoren om at kæresten ikke ville være i hjemmet samtid med børnene, denne aftale overholdte hun desværre ikke" det var hvad borgmesteren havde at sige - TOSSE  siger jeg bare...

Anmeld

9. juni 2011

Kofoed.

Hyldeblomst skriver:

Forstår da ikke, at en pædofildømt ikke altid bliver overvåget 24/7... ØV! Det er da sygt??!! Medmindre dommen var falsk.. Altså, at der ikke var hold i det..

Vi burde have det samme system som USA, hvad angår pædofile og morderer. Altså at der er en oversigt over hvor de bor, så man i det mindste er forberedt.

Ved godt de har afsonet deres dom, men hvorfor skal vi ikke advares?

Anmeld

9. juni 2011

Meliora

Hyldeblomst skriver:

de får jo højst 3-6 måneder for voldtægt af et barn, så er de ude igen.. i dk skal man jo begå 'alvorlig kriminalitet' som stein bagger eller klaus rishjær, før man får 7-8 års fængsel.

Anmeld

9. juni 2011

grøn · ært

Kofoed33 skriver:

Vi burde have det samme system som USA, hvad angår pædofile og morderer. Altså at der er en oversigt over hvor de bor, så man i det mindste er forberedt.

Ved godt de har afsonet deres dom, men hvorfor skal vi ikke advares?

Ja, det ville da være meget fair egentlig. Men så håber jeg det kun er over de pædofile, der ER pædofile og ikke kun dem der fejlagtigt er blevet meldt! Min kæreste (som er pædagog) kender en der er blevet dømt for pædofili. Det kom i retten og det hele, men han fik heldigvis dommeren på sin side. Der var INTET ondt i ham og INTET hold i den sag. Moderen havde desuden meldt to andre (det var hende der var skrup-skør). De mandlige pædagoger har det sgu svært og de skal ikke gøre meget, før der bliver kigget meget skævt til dem! Og nu står der jo så på hans papire, at han er blevet mistænkt for pædofili. DET synes jeg ikke er fair.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.