Jeg ville blive tosset....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Meliora

Kb skriver:

Jeg FATTER heller ikke at de kan være så naive.

"Vi havde en aftale med dagplejemoren om at kæresten ikke ville være i hjemmet samtid med børnene, denne aftale overholdte hun desværre ikke" det var hvad borgmesteren havde at sige - TOSSE  siger jeg bare...

ej ok, hvor dumme er de? Og hvad laver de OVERHOVEDET med at ansætte en dagplejemor af den karakter??? Det er jo ikke normale kvinder der er sammen med pædofile.. ja undskyld mig, men jeg tror sku man selv skal være lidt klam for at kunne have sådan en mand.... FØJ!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Kofoed.

Hyldeblomst skriver:

Ja, det ville da være meget fair egentlig. Men så håber jeg det kun er over de pædofile, der ER pædofile og ikke kun dem der fejlagtigt er blevet meldt! Min kæreste (som er pædagog) kender en der er blevet dømt for pædofili. Det kom i retten og det hele, men han fik heldigvis dommeren på sin side. Der var INTET ondt i ham og INTET hold i den sag. Moderen havde desuden meldt to andre (det var hende der var skrup-skør). De mandlige pædagoger har det sgu svært og de skal ikke gøre meget, før der bliver kigget meget skævt til dem! Og nu står der jo så på hans papire, at han er blevet mistænkt for pædofili. DET synes jeg ikke er fair.

Selvfølgelig kun dem der er dømt og hvis dommen bliver ændret, skal personen slettes. Altså hvis personen senere beviser i uskyld.

Anmeld

9. juni 2011

Miss T

Jeg ved godt, at socialrådgiverne er særdeles belastede!!! MEN det er ikke nogen undskyldning for ikke, at undersøge børns vilkår eks. Brønderslevsagen, det er skræmmende, at vi i et land som Danmark ikke gør noget inden det ekskalerer og giver børn en opvækst, som de skal kæmpe for at glemme resten af deres dage..og ikke mindst, at pædofile ikke får den straf de fortjener, latterlige system og straffe eller hvad man kan kalde det straf og straf, hmmm for at ødelægge andres liv

Anmeld

9. juni 2011

ønskebørn74

Hyldeblomst skriver:

Hvorfor er han "på fri fod" hvis han er pædofil? ...Det forstår jeg ikke helt...

Seriøst enig med dig... er opvokset med en far af den skuffe... Først 3. gang han skulle i fengsel for at have misbrugt os gik kommunen ind og sagde ham el. os... Første gang fik han en bettinget dom... ... Ved ikke hvad DK har gang i, her skal man røve en bank el. lave underslæb som Stein Bakker for at komme længere tid i spjældet....

Anmeld

9. juni 2011

karina pigen

Hyldeblomst skriver:

Hvorfor er han "på fri fod" hvis han er pædofil? ...Det forstår jeg ikke helt...

han har vel afsonet sin dom!

Anmeld

9. juni 2011

grøn · ært

ønskebarn74 skriver:

Seriøst enig med dig... er opvokset med en far af den skuffe... Først 3. gang han skulle i fengsel for at have misbrugt os gik kommunen ind og sagde ham el. os... Første gang fik han en bettinget dom... ... Ved ikke hvad DK har gang i, her skal man røve en bank el. lave underslæb som Stein Bakker for at komme længere tid i spjældet....

FØJ!!! Hvor klamt!! Og 3. gang - HELT (FUCKING FOR PULEDE HELVEDE) ÆRLIG - hvad bilder kommunen sig ind??!!!!!! Jeg er rigtig ked af at høre, at det er gået ud over dig

Jeg fatter ikke at sådanne mennesker bliver givet flere chancer og bliver lukket ud til børn igen, efter overgreb. Det burde bare SLET ikke kunne lade sig gøre! Ud med Stein Bakker så, hvis det er sådanne nogle som ham, der optager pladserne i fængslerne! AD at penge betyder mere/pengesnyd dømmes hårdere, end overgreb på børn/mennesker! 

Anmeld

9. juni 2011

grøn · ært

han har vel afsonet sin dom!

sorry...  Jeg mente jo bare, hvorfor er han ikke er under opsyn.. Altså, hvorfor går han frit i blandt os...  ved jeg godt vi ikke gør med dem der bliver lukket ud igen.. Det synes jeg bare vi burde, med sådanne mennesker...

Anmeld

9. juni 2011

ønskebørn74

sorry...  Jeg mente jo bare, hvorfor er han ikke er under opsyn.. Altså, hvorfor går han frit i blandt os...  ved jeg godt vi ikke gør med dem der bliver lukket ud igen.. Det synes jeg bare vi burde, med sådanne mennesker...

er så enig med dig... de stopper aldrig... for de kan ikke se det er forkert... de mener det er naturligt... min far har flere domme efter dem med os... selv efter han kom i kørestol (medfanger i fængsel der brækkede hans ryg fordi flere kendte ham og hviste hvor mange børn han har krænket) kan han ikke holde nalderne for sig selv...

hader den mand og ind imellem min mor, når jeg har en dårlig perriode... jeg kunne godt finde på sjove ting at gøre ved deres kønsdele og hænder...                 

ingen kan forestille sig hvordan det er at leve med... har et sundt parforhold nu... men det har taget mig det meste af mit liv at stole på mænd og nyde sex uden skam...

Anmeld

9. juni 2011

ønskebørn74

FruRafn skriver:

ej ok, hvor dumme er de? Og hvad laver de OVERHOVEDET med at ansætte en dagplejemor af den karakter??? Det er jo ikke normale kvinder der er sammen med pædofile.. ja undskyld mig, men jeg tror sku man selv skal være lidt klam for at kunne have sådan en mand.... FØJ!

enig med dig...

min mor er et mega selviskt menneske, alt handler altid om hende også stadigvæk... elsker hende men tilgiver aldrig...

Anmeld

9. juni 2011

tinasmor

FruRafn skriver:

de får jo højst 3-6 måneder for voldtægt af et barn, så er de ude igen.. i dk skal man jo begå 'alvorlig kriminalitet' som stein bagger eller klaus rishjær, før man får 7-8 års fængsel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.