Gik vandet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Wulffi89 skriver:

Hej de damer..

I morges kl ca 5.30 vågner jeg meget pludseligt og kan mærke jeg skal tisse, da jeg rejser mig begynder det at sive imellem mine ben og så tænker jeg selvfølgelig skal jeg virkelig tisse så meget at jeg ikke kan holde mig.. Nå men kommer på toilet og får tisset følte det som om der sprang en vandballon da jeg satte mig.. Nå men bliver færdig får nye trusser og et bind på og går i seng igen..

Ca kl 9 ringer jeg til fødegangen for at høre hvad hun mener og mit vand er gået, men hun siger at hvis det ikke er blevet ved med at sive ud så er det bare vandet udflåd som kan komme når man rejser sig om morgenen, men havde altså "tisset" i sengen?

Nu går jeg og tænker lidt ved mig selv er der andre der har prøvet det? og gik mit vand eller havde jordmor ret? har ikke fået veer men har fået meget ondt i forhold til hvad jeg ellers har..

Er forresten i dag 40+4

Håber i kan hjælpe

De tog mit vand da jeg skulle føde Mille .. Men hvis jeg var dig ville jeg bare køre på fødegangen , og sige at nu blir de sku nødt til at tjekke dig  og fortæl dem hvorn du har det og at maven er svundet ind .. For det er ret gode tegn på en fødsel ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

tazz

Wulffi89 skriver:

Tak for svaret..

Jeg kan desværre ikke holde til at gå en time det har jeg for ondt til.. Har fået flere og flere smerter i løbet af dagen, min mave er svundet ind så den fylder ingenting i forhold til hvad den plejer og har det bare rigtig træls efterhånden også fordi jeg ikke føler jeg har fået den hjælp jeg skulle have...

Og på fødegangen siger de stadig det samme, medmindre jeg får veer vil de ikke se mig.. og det er trods alt efter jeg har fortalt jeg har fået det værre...

Men nu føler jeg også jeg kan mærke noget lign blærebetændelse det sidder bare ikke der hvor det plejer at sidde når jeg har blærebetændelse...

Så ville jeg ringe igen og MELDE min ankomst, ikke spørge om jeg måtte komme ind.

Og gøre dem opmærksom på, at du er klar over at du sikkert bliver sendt hjem igen ... bla bla bla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.