Gik vandet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Kofoed.

Hold da op. Jeg ville næsten ringe til en anden fødegang eller egen jordmoder, synes godt nok de lyder uprof. Håber i snart finder ud af noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Hailiesmom11

Kofoed33 skriver:

Hold da op. Jeg ville næsten ringe til en anden fødegang eller egen jordmoder, synes godt nok de lyder uprof. Håber i snart finder ud af noget.

Ja synes også det virker meget uprofessionelt at bare sige at jeg bare skal vente.. De var ikke i tvivl om at jeg skulle komme ind i går da jeg havde det skidt, men i dag hvor jeg tror mit vand er gået skal jeg bare blive hjemme og passe mig selv...

Og de bliver ved med at skyde skylden på den blærebetændelse de mener jeg har men ikke er sikre på jeg har?

Anmeld

9. juni 2011

MichellaMalou

synes da de så skulle tjekke om du havde blærebetændelse istedet for det der.. for det da ikke særlig seriøst tror de skulle havde valgt at blive noget andet,, for det lyder meget forkert i mine ører 

Anmeld

9. juni 2011

Hailiesmom11

MichellaMalou skriver:

synes da de så skulle tjekke om du havde blærebetændelse istedet for det der.. for det da ikke særlig seriøst tror de skulle havde valgt at blive noget andet,, for det lyder meget forkert i mine ører 

De mener at fordi der har været så mange hvide blodlægmer i min urin i går at jeg har blærebetændelse, men har ikke haft nogen tegn overhovedet på blærebetændelse og har haft det før så burde da kunne mærke hvis jeg havde det igen..

Anmeld

9. juni 2011

Kofoed.

Wulffi89 skriver:

Ja synes også det virker meget uprofessionelt at bare sige at jeg bare skal vente.. De var ikke i tvivl om at jeg skulle komme ind i går da jeg havde det skidt, men i dag hvor jeg tror mit vand er gået skal jeg bare blive hjemme og passe mig selv...

Og de bliver ved med at skyde skylden på den blærebetændelse de mener jeg har men ikke er sikre på jeg har?

Så længe blærebetændelsen ikke engang er sikker, så forstår jeg ingenting, altså for fane... Nu har jeg blærebetændelse og jeg mærker INTET til den, så forstår slet ikke det skal være den der gør, at en "vandballon" sprang.

Men pas, du må bare ringe igen, hvis der sker det mindste eller tage derind.

Anmeld

9. juni 2011

Hailiesmom11

Kofoed33 skriver:

Så længe blærebetændelsen ikke engang er sikker, så forstår jeg ingenting, altså for fane... Nu har jeg blærebetændelse og jeg mærker INTET til den, så forstår slet ikke det skal være den der gør, at en "vandballon" sprang.

Men pas, du må bare ringe igen, hvis der sker det mindste eller tage derind.

Føler mig altså virkelig dårligt behandlet, og synes det virker mærkeligt at de ikke vil se mig..

Jeg føler ikke jeg bare kan tage derind uden at føle jeg er en plage for dem, de mener jo at jeg bare er pyller...

Anmeld

9. juni 2011

tazz

Det lyder som forvandet. Det gav også lige mig en forskrækkelse - mest fordi det gik i uge 28, hvor Anna sate sig fast første gang (AV!)

Du har to hinder på fostersækken, hvor der er en smule vand imellem. Der kommer rimelig meget, så vi var også babu afsted på fødegange og blev losset lige så babu hjem igen, da det bare var forvandet.

Tag et bind på og gå en tur på en time. Hvis bindet er vådt er det vandet der er gået. Det var den anvisning jeg fik

Anmeld

9. juni 2011

Hailiesmom11

tazz skriver:

Det lyder som forvandet. Det gav også lige mig en forskrækkelse - mest fordi det gik i uge 28, hvor Anna sate sig fast første gang (AV!)

Du har to hinder på fostersækken, hvor der er en smule vand imellem. Der kommer rimelig meget, så vi var også babu afsted på fødegange og blev losset lige så babu hjem igen, da det bare var forvandet.

Tag et bind på og gå en tur på en time. Hvis bindet er vådt er det vandet der er gået. Det var den anvisning jeg fik

Tak for svaret..

Jeg kan desværre ikke holde til at gå en time det har jeg for ondt til.. Har fået flere og flere smerter i løbet af dagen, min mave er svundet ind så den fylder ingenting i forhold til hvad den plejer og har det bare rigtig træls efterhånden også fordi jeg ikke føler jeg har fået den hjælp jeg skulle have...

Og på fødegangen siger de stadig det samme, medmindre jeg får veer vil de ikke se mig.. og det er trods alt efter jeg har fortalt jeg har fået det værre...

Men nu føler jeg også jeg kan mærke noget lign blærebetændelse det sidder bare ikke der hvor det plejer at sidde når jeg har blærebetændelse...

Anmeld

9. juni 2011

Kofoed.

Wulffi89 skriver:

Tak for svaret..

Jeg kan desværre ikke holde til at gå en time det har jeg for ondt til.. Har fået flere og flere smerter i løbet af dagen, min mave er svundet ind så den fylder ingenting i forhold til hvad den plejer og har det bare rigtig træls efterhånden også fordi jeg ikke føler jeg har fået den hjælp jeg skulle have...

Og på fødegangen siger de stadig det samme, medmindre jeg får veer vil de ikke se mig.. og det er trods alt efter jeg har fortalt jeg har fået det værre...

Men nu føler jeg også jeg kan mærke noget lign blærebetændelse det sidder bare ikke der hvor det plejer at sidde når jeg har blærebetændelse...

Du har snakket med dem igen fornyligt? For kan smerterne være begyndene veer?

Håber snart de giver tage dig seriøst.

Anmeld

9. juni 2011

DenLykkelige

Wulffi89 skriver:

Tak for svaret..

Ej altså hvis du siger du får flere og flere smerter, og maven svinder ind, så skal de sku tage din seriøst! Det kan en blærebetændelse da ikke gøre!?

Jeg synes slet ikke du skal tænke på om du er en byrde for dem, det er deres job at passe på dig og dit kommende barn, og sørge for at hjælpe dig når du er utryg?
- Jeg ville mene du bare skulle komme afsted og sige at de SKAL give din en undersøgelse!!!!

Håber du kommer derind og de tager dig seriøst!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.