tazz skriver:
Det lyder som forvandet. Det gav også lige mig en forskrækkelse - mest fordi det gik i uge 28, hvor Anna sate sig fast første gang (AV!)
Du har to hinder på fostersækken, hvor der er en smule vand imellem. Der kommer rimelig meget, så vi var også babu afsted på fødegange og blev losset lige så babu hjem igen, da det bare var forvandet.
Tag et bind på og gå en tur på en time. Hvis bindet er vådt er det vandet der er gået. Det var den anvisning jeg fik
Tak for svaret..
Jeg kan desværre ikke holde til at gå en time det har jeg for ondt til.. Har fået flere og flere smerter i løbet af dagen, min mave er svundet ind så den fylder ingenting i forhold til hvad den plejer og har det bare rigtig træls efterhånden også fordi jeg ikke føler jeg har fået den hjælp jeg skulle have...
Og på fødegangen siger de stadig det samme, medmindre jeg får veer vil de ikke se mig.. og det er trods alt efter jeg har fortalt jeg har fået det værre...
Men nu føler jeg også jeg kan mærke noget lign blærebetændelse det sidder bare ikke der hvor det plejer at sidde når jeg har blærebetændelse...
Anmeld