Havde du barnevognen hjemme INDEN du fødte???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

sarahb

ja, jeg er simpelthen ikke så overtroisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

LenaJohansen

Ja jeg havde min hjemme inden

Anmeld

9. juni 2011

2babygirls

cecilie1984 skriver:

vores fine barnevogn venter på os i butikken, men tænker hvorfor ikke få den hjem og stå på børneværelset sammen med de andre ting. Nok også lidt fordi jeg glæder mig til at få den hjem.

men men men

alt det her overtro????

da jeg ventede min datter havde vi barnevognen hjemme men senere kom den over til svigermor og den var "afleveret" hos os igen da vi kom hjem med Emilie. Men lå også på sygehuset i 7 dage med hende, så der var tid nok til at få den hjem. Hendes vogn var også brugt.

Har det nogen betydning i forhold til en helt ny som vi har købt nu?

Har i jeres vogn hjemme INDEN fødslen eller er det NO GO med hensyn til overtro?

Cecilie 32+5

Vi hentede ALT det vi havde købt i babysam ca en måned inden, kunne da ikke vente

Anmeld

9. juni 2011

Mettefpigen

Jeg har helt sikkert alle tingene hjemme inden fødslen.. Jeg vil gerne være sikker på at alt er klar og parat til når den lille kommer og ikk skal tænke på at der er alt muligt der skal hentes og sådan.. Ogaå mest fordi vi ikk har nogen bil, så skal til og låne....

Anmeld

9. juni 2011

132319

Første gang købte jeg den på en webshop (don't ever do that ) så havde den hjemme fra jeg var 5 måneder henne.

Anden gang ventede vi med at hente den til efter jeg havde født, gad ikke have den til at stå og fylde 

Anmeld

9. juni 2011

MaliksMor

Ja.

Jeg elskede at gå og gøre den klar til lillemanden

Så den stod på hans værelse..

Anmeld

9. juni 2011

Papaya

Vi fik vores da vi kom hjem fra hospitalet, da den var hjemme hos mine forældre de bor 2 huse fra os. Men jeg havde dog samlet hendes seng, men havde ikke redt den op.. Min fætter og hans kæreste ventede en baby 1 måned efter os, og de havde allerede købt alt muligt og samt barnevognen, og så aborterede hun desværre, så der kunne jeg ikke lade være med at være overtroisk!

Anmeld

9. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Frøken J. skriver:

Jeg giver ikke en meter for overtro, men til GENGÆLD fik vi at vide, da vi var ude at se på vogne, at det godt kan betale sig først at hente den fra butikken EFTER fødslen, fordi garantien dækker fra den dag vognen forlader butikken. Så hvis du henter den 2 måneder før fx, så står du og bruger 2 måneders garanti uden at skulle bruge barnevognen til noget. Så er det lige så nemt at vente til den faktisk skal bruges Det overbeviste i hvert fald os om, at vi skulle vente. 

Haha, så kan jeg pludselig godt lide "overtro" hehe 

Tak for tippet!

Anmeld

9. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mille83 skriver:

Yes vi havde den med hjem, vi gjorde alt det man ikke må undtagen og rede hendes seng, der var jeg alligevel overtroisk nok 

Det er da også bare selvpineri med en tom babyseng mens man går og venter på at bebs kommer ud til en 

Anmeld

9. juni 2011

Mille83

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det er da også bare selvpineri med en tom babyseng mens man går og venter på at bebs kommer ud til en 

Præcis 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.