Havde du barnevognen hjemme INDEN du fødte???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Mette.

Vi havde den hjemme hos mine svigerforældre, som bor lige om hjørnet. Den kom hjem dagen efter jeg havde født, da vi selv kom hjem med vores Emilie

Jeg ville i princippet godt have haft den helt hjem, men svigermor og kæreste mente det var bedst sådan her, så det generede ikke mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Fenja09

Vi har vores barnevogn til at stå på bebsens værelse - vi fik den i gave, så vi har ikke haft så meget indflydelse på, hvor og hvornår den skulle hentes hjem

Vil dog hverken rede den eller vuggen før vi kommer hjem fra hospitalet

/Fenja

Anmeld

9. juni 2011

lukasmor

Jeg havde en veninde som var gravid i uge 20. Hende og kæresten vidste ikke om de turde tage barnevognen hjem men valgte det til sidst og samme dag abortede og der blev jeg lidt overtroisk og valgte at vente. Selvom det nok desværre var sket uanset hvad, kunne man ikke lade være med at blive påvirket af det.

Anmeld

9. juni 2011

Clisolka

Vi fik leveret barnevognen ca 6 uger før termin, men samlede den dog først da vi kom hjem fra sygehuset 

Anmeld

9. juni 2011

Lullaby

Ja den stod i udhuset

Anmeld

9. juni 2011

Mille83

cecilie1984 skriver:

vores fine barnevogn venter på os i butikken, men tænker hvorfor ikke få den hjem og stå på børneværelset sammen med de andre ting. Nok også lidt fordi jeg glæder mig til at få den hjem.

men men men

alt det her overtro????

da jeg ventede min datter havde vi barnevognen hjemme men senere kom den over til svigermor og den var "afleveret" hos os igen da vi kom hjem med Emilie. Men lå også på sygehuset i 7 dage med hende, så der var tid nok til at få den hjem. Hendes vogn var også brugt.

Har det nogen betydning i forhold til en helt ny som vi har købt nu?

Har i jeres vogn hjemme INDEN fødslen eller er det NO GO med hensyn til overtro?

Cecilie 32+5

Yes vi havde den med hjem, vi gjorde alt det man ikke må undtagen og rede hendes seng, der var jeg alligevel overtroisk nok 

Anmeld

9. juni 2011

Nadia&Daniel

Vores barnevogn stod hos min svigerforældre.. De sørgede for den kom hjem til os, da vi kom hjem.. De bor 2 blokke fra os..

Anmeld

9. juni 2011

Maja_4000

K&S skriver:

Mine forældre hentede vores barnevogn, da jeg havde født - så den stod hjemme hos os, da vi kom hjem fra hospitalet

Det var også en gave fra mine forældre

Det samme her

Anmeld

9. juni 2011

LBK

cecilie1984 skriver:

vores fine barnevogn venter på os i butikken, men tænker hvorfor ikke få den hjem og stå på børneværelset sammen med de andre ting. Nok også lidt fordi jeg glæder mig til at få den hjem.

men men men

alt det her overtro????

da jeg ventede min datter havde vi barnevognen hjemme men senere kom den over til svigermor og den var "afleveret" hos os igen da vi kom hjem med Emilie. Men lå også på sygehuset i 7 dage med hende, så der var tid nok til at få den hjem. Hendes vogn var også brugt.

Har det nogen betydning i forhold til en helt ny som vi har købt nu?

Har i jeres vogn hjemme INDEN fødslen eller er det NO GO med hensyn til overtro?

Cecilie 32+5

ja da. Den var herhjemme

Anmeld

9. juni 2011

LinLin

Ja - købte den og tog den med hjem tre mdr før termin!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.