Havde du barnevognen hjemme INDEN du fødte???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.597 visninger
33 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

cecilie1984

vores fine barnevogn venter på os i butikken, men tænker hvorfor ikke få den hjem og stå på børneværelset sammen med de andre ting. Nok også lidt fordi jeg glæder mig til at få den hjem.

men men men

alt det her overtro????

da jeg ventede min datter havde vi barnevognen hjemme men senere kom den over til svigermor og den var "afleveret" hos os igen da vi kom hjem med Emilie. Men lå også på sygehuset i 7 dage med hende, så der var tid nok til at få den hjem. Hendes vogn var også brugt.

Har det nogen betydning i forhold til en helt ny som vi har købt nu?

Har i jeres vogn hjemme INDEN fødslen eller er det NO GO med hensyn til overtro?

Cecilie 32+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Isabella_mor

ja den stod nede under trappen i opgangen..

Anmeld

9. juni 2011

Musen5

Ja jeg har den hjemme, men det hænger nok mest af alt sammen med at jeg bruger den til min pt yngste.

Han bliver 2 år til august og kan lige bruge barnevognen lidt endnu indtil lillesøster kommer til juli.

/Mette 33+4

Anmeld

9. juni 2011

Benjamins'mor

Ja, jeg havde barnevognen hjemme 25 uger før jeg fødte.

Jeg tror det er overtro. 

Anmeld

9. juni 2011

Frøken J.

cecilie1984 skriver:

vores fine barnevogn venter på os i butikken, men tænker hvorfor ikke få den hjem og stå på børneværelset sammen med de andre ting. Nok også lidt fordi jeg glæder mig til at få den hjem.

men men men

alt det her overtro????

da jeg ventede min datter havde vi barnevognen hjemme men senere kom den over til svigermor og den var "afleveret" hos os igen da vi kom hjem med Emilie. Men lå også på sygehuset i 7 dage med hende, så der var tid nok til at få den hjem. Hendes vogn var også brugt.

Har i jeres vogn hjemme INDEN fødslen eller er det NO GO med hensyn til overtro?

Cecilie 32+5

Jeg giver ikke en meter for overtro, men til GENGÆLD fik vi at vide, da vi var ude at se på vogne, at det godt kan betale sig først at hente den fra butikken EFTER fødslen, fordi garantien dækker fra den dag vognen forlader butikken. Så hvis du henter den 2 måneder før fx, så står du og bruger 2 måneders garanti uden at skulle bruge barnevognen til noget. Så er det lige så nemt at vente til den faktisk skal bruges Det overbeviste i hvert fald os om, at vi skulle vente. 

Anmeld

9. juni 2011

Ølgaard

Vi får ikke vores hjem før 14 dage før  Har nok lidt med overtro at gøre..

Men folk kan gøre hvad de har lyst til, det bestemmer man jo selv

Anmeld

9. juni 2011

kiwifrugten

Det er ren og skær overtro, jeg havde også min hjemme selvom mange sagde man ikke måtte. Min min pige er sund og rask.

Havde også hørt med halsbrand hvis man havde meget af det ville hun have meget hår, men hun havde næsten intet så tror ikke på det overtroiske, men kan godt forstå at første gangs fødende er i tvivl om det passer eller ej, jeg var selv lidt bange og nervøs men det er jeg slet ikke hvis jeg engang skal ha nr 2

Anmeld

9. juni 2011

K&S

cecilie1984 skriver:

men men men

alt det her overtro????

Cecilie 32+5

Mine forældre hentede vores barnevogn, da jeg havde født - så den stod hjemme hos os, da vi kom hjem fra hospitalet

Det var også en gave fra mine forældre

Anmeld

9. juni 2011

Anitta Kristiansen

har fået min hjem og der er 14 uger endnu. det heldige her er så at de har sat den til at vores garantibevis først starter fra den dag vi har termin så det er skønt synes det er dejligt at have den her, så skal jeg ikke tænke over det når han er kommet men overtro nej  

Anmeld

9. juni 2011

TinaPina

Vi har hentet alle vores ting hjem nogle måneder før termin. Det har vi gjort for at hunden har kunne vænne sig til alt det nye, så det kun er baby der er ny til den tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.