Tips til at sætte fødslen i gang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

lukasmor

Chris86 skriver:

Tror bestemt heller ik på noget af det ;O) Men har bare hørt der sku være et stof i sæden, som også er i det sygehuset bruger til at sætte igang med. Dog ikke i samme mængde.. Men hva ved jeg

Det er også fuldstændig rigtigt Min jm sagde bare at det stof er så lidt så hvis du fordobler det 1000 gange vil det stadig ikke være nok til at sætte en fødsel i gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

tinasmor

Chris86 skriver:

Tror bestemt heller ik på noget af det ;O) Men har bare hørt der sku være et stof i sæden, som også er i det sygehuset bruger til at sætte igang med. Dog ikke i samme mængde.. Men hva ved jeg

Jeg har læst at der skal så store mægder til, at det er ret usandsynligt at alm. mænd ville kunne gøre hverken fra eller til

Anmeld

9. juni 2011

Jeanette-Hemdrup

ledermus skriver:

Der skulle findes en ve-kage som skulle kunne sætte gang i det hele om det virker ved jeg ikke da Oliver valgte selv at komme 17 dage før termin så nåede ikke at bage den

Haha har lige fundet opskriften på både ve-kagen samt på fødselsfremkaldende pizzaer. Går straks i gang med at bage!

Anmeld

9. juni 2011

Chris86

Godt så ;O) Troede som sagt heller ik på det, så det var ik noget vi som sådan benyttede os af.. Haha :O)

Anmeld

9. juni 2011

Jeanette-Hemdrup

tinasmor skriver:

Jeg har læst at der skal så store mægder til, at det er ret usandsynligt at alm. mænd ville kunne gøre hverken fra eller til

Fandt lige det her på den anden baby-side - bestemt et forsøg værd

Dette virker ikke altid, men er den bedste metode til at starte fødselen på en naturlig måde.

Lig på ryggen med hovedet og skuldrene godt støttet op af så mange puder som du synes er behagelig. Partneren skal stå på knæ med ansigtet mod dig mellem dine ben. Løft det ene ben så foden hviler på hans skulder. Gør det samme med det andet ben. Selv om denne stillingen ikke er behagelig, så gør den det mulig for penis at trænge så langt ind at penishovedet berører livmormunden.
Det er ikke nødvendig at du får orgasme, men en orgasme kan starte sammentrækninger som senere danner det rytmiske mønsteret for de tidlige veer.
Nå han har haft sædafgang bør han blive inde i dig i ca. 5 min. og du skal ligge i samme stilling med benene højt i 10-15 min. så livmorhalsen bliver badet i sæd. Det er også vigtig at stimulere brystvorterne med hænderne eller tungen, dette kan give virkning også uden samleje. Ca. 20 min med stimulering afbrudt af andre former for kærtegn passer de fleste kvinder.
Bagefter: slap af og døs gerne lidt. Selv om du ikke har startet sammentrækningerne i livmormusklerne, har du ganske sikkert hjulpet livmormunden til at åbne sig hurtigere
!

Anmeld

9. juni 2011

Jeanette-Hemdrup

Chris86 skriver:

Godt så ;O) Troede som sagt heller ik på det, så det var ik noget vi som sådan benyttede os af.. Haha :O)

Jeg er villig til at gøre alt

Det hænger nok også lidt sammen med at min kæreste er ude og sejle indtil d 24 juni og vil SÅ gerne ha ham hjem snart - og han kommer nemlig hjem når fødslen går i gang

Anmeld

9. juni 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Kender følelsen af at blive utålmodig... Men lad være med at brug en masse energi på at sætte fødslen igang. For der er intet som hjælper.... Babyen kommer når den er klar og ikke et sekund før!

Det eneste du får ud af at lave alt mulig fysisk er at du bliver træt og øm i kroppen, og det ville da være rigtig dumt hvis fødsel så af sig selv går i gang.

Så brug i stedet tiden på at slappe af og være god ved dig selv, så du er klar og har krafter til den kommende fødsel...

Det med at nuller bryster, lad være med det.... Jeg gjorde det da jeg var omkring termin med min yngste, og jeg fik simpelthen så ømme brystvorter af det. Og jeg er glad for han ikke kom i dagene efter, for så havde jeg aldrig klaret en amning.....

Knus

Anmeld

9. juni 2011

SpunkenJo

Måske det her kan ha interesse:

http://www.amoxa.com/default.aspx?pageId=50

Anmeld

9. juni 2011

Chris86

Jeanette-Hemdrup skriver:

Jeg er villig til at gøre alt

Det hænger nok også lidt sammen med at min kæreste er ude og sejle indtil d 24 juni og vil SÅ gerne ha ham hjem snart - og han kommer nemlig hjem når fødslen går i gang

Haha jamen hvis han ikke er hjemme er det jo i hvertfald en smugle svært med lagengymnastikken ;O)

Anmeld

9. juni 2011

Jeanette-Hemdrup

Chris86 skriver:

Haha jamen hvis han ikke er hjemme er det jo i hvertfald en smugle svært med lagengymnastikken ;O)

Nej det må desværre vente til d 24, hvis ikke det er gået i gang inden da - selvom jeg tvivler på at jeg har lyst til ret meget der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.