Tips til at sætte fødslen i gang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.421 visninger
33 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

Jeanette-Hemdrup

Jeg ku virkelig godt tænke mig nogle tips til at få sat fødslen i gang - snart..!

Jeg er i uge 37, nærmere bestemt 37 +2, jeg var ved jordemoder i går og baby vejer omkring 3 kg og er faktisk helt klar til at komme ud. Så nu ku jeg godt tænke mig at gøre noget aktivt for at komme i gang Terminen er fastlagt på min fødselsdag og det er endnu en grund til at jeg gerne snart vil ha den ud, så baby ikke skal dele sin dag med mig

Håber at der er nogen som har nogle råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Baby kommer når baby selv vil

Jeg havde termin den 19/3 og havde selv fødselsdag den 26/3. Jeg blev mere og mere nervøs for, at jeg skulle føde på min fødselsdag og endte med, at gå 5 dage over

Anmeld

9. juni 2011

SussieThyssen

Jeanette-Hemdrup skriver:

Jeg ku virkelig godt tænke mig nogle tips til at få sat fødslen i gang - snart..!

Jeg er i uge 37, nærmere bestemt 37 +2, jeg var ved jordemoder i går og baby vejer omkring 3 kg og er faktisk helt klar til at komme ud. Så nu ku jeg godt tænke mig at gøre noget aktivt for at komme i gang Terminen er fastlagt på min fødselsdag og det er endnu en grund til at jeg gerne snart vil ha den ud, så baby ikke skal dele sin dag med mig

Håber at der er nogen som har nogle råd

Nix...din bebs kommer når den kommer...så du må bare tage det som det komemr og nyde den sidste tid også

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. juni 2011

Chris86

Har fået to ting at vide dengang jeg gik over tid...

Sex og nuller brystvorterne ;O) om det passer tør jeg ik sige...
mener det var min jordemoder der sagde det...

Anmeld

9. juni 2011

tazz

SussieThyssen skriver:

Nix...din bebs kommer når den kommer...så du må bare tage det som det komemr og nyde den sidste tid også

Præcis!

Det jordemødrene mener er, at det ikke gør noget hvis barnet kommer nu,men der er en grund til, at en graviditet tager 40 uger. Baby har bedst af alle 40 uger i din mave.

Om ikke andet må du tage det som den bedste fødselsdagsgave du har fået. Min familie er fra december jeg: d. 4, min far d. 7, min bror d.15 og min søster d. 18 og så har mine forældre bryllupsdag d. 16.
Og vi havde en fest hvert år

Anmeld

9. juni 2011

SussieThyssen

tazz skriver:

Præcis!

Det jordemødrene mener er, at det ikke gør noget hvis barnet kommer nu,men der er en grund til, at en graviditet tager 40 uger. Baby har bedst af alle 40 uger i din mave.

Om ikke andet må du tage det som den bedste fødselsdagsgave du har fået. Min familie er fra december jeg: d. 4, min far d. 7, min bror d.15 og min søster d. 18 og så har mine forældre bryllupsdag d. 16.

Eiii...vi har det samme her i huset LOL
Men det tror jeg nu nok jeg har fortalt dig før

Mit ældste barnebarn d. 19 november, mit mellemste d. 11. dec.
Min mand d. 14. min svigermor den 16. min mellemste datter den 27, ungernes kusine d. 28. mit yngste barnebarn d. 29. og jeg den 30. dec.
Så når vi når min fødselsdag...så gider jeg bare ikke mere

Vi var lidt spændte på om det yngste barnebarn skulle komme den 27. eller den 30. og vi var helt enige om, at det var dumt den 27. for der blev min den mellemste rund..og så er det bare så upraktisk, hvoimod jeg tog det mere roligt hvis den bette skulle komme på min fødselsdag for jeg havde en helt almindelig en..og fødselsdage er ikke en dyt vigtig for mig...men...hun valgte så at poppe ud dagen før LOL

Anmeld

9. juni 2011

tazz

SussieThyssen skriver:

Eiii...vi har det samme her i huset LOL
Men det tror jeg nu nok jeg har fortalt dig før

Mit ældste barnebarn d. 19 november, mit mellemste d. 11. dec.
Min mand d. 14. min svigermor den 16. min mellemste datter den 27, ungernes kusine d. 28. mit yngste barnebarn d. 29. og jeg den 30. dec.
Så når vi når min fødselsdag...så gider jeg bare ikke mere

Vi var lidt spændte på om det yngste barnebarn skulle komme den 27. eller den 30. og vi var helt enige om, at det var dumt den 27. for der blev min den mellemste rund..og så er det bare så upraktisk, hvoimod jeg tog det mere roligt hvis den bette skulle komme på min fødselsdag for jeg havde en helt almindelig en..og fødselsdage er ikke en dyt vigtig for mig...men...hun valgte så at poppe ud dagen før LOL

Vi blev også lidt nervøse da jeg endelig blev gravid med Anna- hun er nemlig november barn.

Der så enda både min søster og hendes mands fødselsdag d. 18. Men så orker man altså heller ikke mere lagkage

Anmeld

9. juni 2011

SussieThyssen

tazz skriver:

Vi blev også lidt nervøse da jeg endelig blev gravid med Anna- hun er nemlig november barn.

Der så enda både min søster og hendes mands fødselsdag d. 18. Men så orker man altså heller ikke mere lagkage

I guder nej

Og især ikke med al den julemad også.

LOL

Anmeld

9. juni 2011

Jeanette-Hemdrup

Det kan godt være at min holdning til min egen fødselsdag ændrer sig når først den bette dukker op, men lige nu ELSKER jeg at ha fødselsdag - og jeg har to mindre søstre som har fødselsdag d 21 og 22 juli og så vidt jeg ved, så er de i hvert fald rigtige glade for ikke at ha det samme dag

Jeg er bare så spændt på hvad det er for en bette størrelse der gemmer sig derinde - og så hjælper det bestemt ikke at jeg har tålmodighed som en 4-årig

Anmeld

9. juni 2011

Nessie

tazz skriver:

Præcis!

Din mor må da næsten have følt sig helt udenfor i december

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.