Tips til at sætte fødslen i gang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

tazz

Din mor må da næsten have følt sig helt udenfor i december

Hun er fra oktober, så det er tæt på

Det helt cool ikk, det er at vi unger er fra '73, '74 og '75

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Nessie

tazz skriver:

Hun er fra oktober, så det er tæt på

Det helt cool ikk, det er at vi unger er fra '73, '74 og '75

Ha ha, de har vist kedet sig i en bestmet måned om året

Anmeld

9. juni 2011

tazz

Nessie skriver:

Ha ha, de har vist kedet sig i en bestmet måned om året

Noget er gået galt, for min mor havde fået at vide at hun aldrig ville kunne få børn. De ville ikke hjælpe med fertilitetsbehandling

Så da hun på kun to år havde testet positivt tre gange, så blev hun steriliseret

Anmeld

9. juni 2011

lukasmor

Jeanette-Hemdrup skriver:

Jeg ku virkelig godt tænke mig nogle tips til at få sat fødslen i gang - snart..!

Jeg er i uge 37, nærmere bestemt 37 +2, jeg var ved jordemoder i går og baby vejer omkring 3 kg og er faktisk helt klar til at komme ud. Så nu ku jeg godt tænke mig at gøre noget aktivt for at komme i gang Terminen er fastlagt på min fødselsdag og det er endnu en grund til at jeg gerne snart vil ha den ud, så baby ikke skal dele sin dag med mig

Håber at der er nogen som har nogle råd

Du skal hellere bare slappe helt af så du har kræfter til når baby selv har lyst til at komme Man kan ikke sætte en fødsel i gang

Anmeld

9. juni 2011

Nessie

tazz skriver:

Noget er gået galt, for min mor havde fået at vide at hun aldrig ville kunne få børn. De ville ikke hjælpe med fertilitetsbehandling

Så da hun på kun to år havde testet positivt tre gange, så blev hun steriliseret

De har da vist testet en forkert dame, kan nu godt forstå beslutningen om sterelisation til sidst

Anmeld

9. juni 2011

Magsen

Jeanette-Hemdrup skriver:

Jeg ku virkelig godt tænke mig nogle tips til at få sat fødslen i gang - snart..!

Jeg er i uge 37, nærmere bestemt 37 +2, jeg var ved jordemoder i går og baby vejer omkring 3 kg og er faktisk helt klar til at komme ud. Så nu ku jeg godt tænke mig at gøre noget aktivt for at komme i gang Terminen er fastlagt på min fødselsdag og det er endnu en grund til at jeg gerne snart vil ha den ud, så baby ikke skal dele sin dag med mig

Håber at der er nogen som har nogle råd

INTET !!! tag den med ro  

jeg var en total psyko gravid dame  Jeg prøvede AAAAAAAAAAAALT VIRKELIG!!! Og jeg endte med at gå ni dage over 

Anmeld

9. juni 2011

ledermus

Der skulle findes en ve-kage som skulle kunne sætte gang i det hele om det virker ved jeg ikke da Oliver valgte selv at komme 17 dage før termin så nåede ikke at bage den

Anmeld

9. juni 2011

lukasmor

Chris86 skriver:

Har fået to ting at vide dengang jeg gik over tid...

Sex og nuller brystvorterne ;O) om det passer tør jeg ik sige...
mener det var min jordemoder der sagde det...

Sex virker ikke men der er sikkert nogle mænd som har det fint med at kvinderne tror det Det med brystvorterne virker kun til at hjælpe veerne på vej hvis du allerede er gået i fødsel I hvert fald hvad min jm sagde til mig

Anmeld

9. juni 2011

Chris86

Lukasmor skriver:

Sex virker ikke men der er sikkert nogle mænd som har det fint med at kvinderne tror det Det med brystvorterne virker kun til at hjælpe veerne på vej hvis du allerede er gået i fødsel I hvert fald hvad min jm sagde til mig

Tror bestemt heller ik på noget af det ;O) Men har bare hørt der sku være et stof i sæden, som også er i det sygehuset bruger til at sætte igang med. Dog ikke i samme mængde.. Men hva ved jeg

Anmeld

9. juni 2011

AnneBJ

Chris86 skriver:

Tror bestemt heller ik på noget af det ;O) Men har bare hørt der sku være et stof i sæden, som også er i det sygehuset bruger til at sætte igang med. Dog ikke i samme mængde.. Men hva ved jeg

Jeg mener at have læst at det kræver 17 udløsningen inden for et døgn, for at mængden er brugbar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.