De satans myre....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

aya-zia

Mira0911 skriver:

Synes da også det lyder vildt underligt... Måske farven sort tiltrækker dem eller?

måske... men selve trampolinen er lyserød og lilla og der er flest på det lyserøde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Mira0911

aya-zia skriver:

måske... men selve trampolinen er lyserød og lilla og der er flest på det lyserøde

Hmm... lyder meget underligt... 

Anmeld

8. juni 2011

aya-zia

Mira0911 skriver:

Hmm... lyder meget underligt... 

jaaaaaaa ved hvad ik hva jeg skal gøre mere

Anmeld

8. juni 2011

Mira0911

aya-zia skriver:

jaaaaaaa ved hvad ik hva jeg skal gøre mere

Og det ødelægger det hele at smide kanel på den stakkels trampolin... 

Anmeld

8. juni 2011

aya-zia

Mira0911 skriver:

Og det ødelægger det hele at smide kanel på den stakkels trampolin... 

ja det er altså en ting jeg ik vil.... men kender et produkt som BARE VIRKER... men man kan ik købe det i dk... så må bestille det over nettet... hvis man bruger det inde skal man forlade huset i 24 timer og lufter GODT ud...

og så ved jeg at det virker udenfor... såååååå måske jeg skulle prøve det

Anmeld

8. juni 2011

Mira0911

aya-zia skriver:

ja det er altså en ting jeg ik vil.... men kender et produkt som BARE VIRKER... men man kan ik købe det i dk... så må bestille det over nettet... hvis man bruger det inde skal man forlade huset i 24 timer og lufter GODT ud...

og så ved jeg at det virker udenfor... såååååå måske jeg skulle prøve det

Ja det kunne da være en idé at prøve det...

Anmeld

8. juni 2011

aya-zia

Mira0911 skriver:

Ja det kunne da være en idé at prøve det...

ja bare på trampolinen jo... for det er ik giftigt at røre ved eller noget og efter 24 timer er det ik giftift at indånde... så det burde ik være farligt for ungerne når det er ude

Anmeld

8. juni 2011

Mira0911

aya-zia skriver:

ja bare på trampolinen jo... for det er ik giftigt at røre ved eller noget og efter 24 timer er det ik giftift at indånde... så det burde ik være farligt for ungerne når det er ude

Kender ikke til det... Hvis det virker indenfor, virker det vel også udenfor som du siger.. Så det er måske det værd at prøve og se om det får myrene væk... 

Anmeld

8. juni 2011

MaliksMor

AdrK!

Det problem havde vi også der hvor vi boede før, det var bare overalt man kunne finde de små klamme bæster!!!

vi brugte kogene vand forand døren også det hjalp ikke rigtigt, så købte vi en masse af de der myrer dåser(som der bliver snakkede om) De hjalp. Der gik ikke ret lang tid, så havde vi ingen..

Anmeld

8. juni 2011

aya-zia

Mira0911 skriver:

Kender ikke til det... Hvis det virker indenfor, virker det vel også udenfor som du siger.. Så det er måske det værd at prøve og se om det får myrene væk... 

ja det tænkte jeg også... for det er også beregnet til at bruge udenfor...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.