De satans myre....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

sweet

Mira0911 skriver:

Nope, og jo en lille smule.. Måske kommer de ude fra taget foran vores køkken og soveværelse, hvor underboen har stue... 

så køb et brev kanel og strø ud der så skal du nok hurtig finde ud af om de kommer der fra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Mira0911

sweet skriver:

så køb et brev kanel og strø ud der så skal du nok hurtig finde ud af om de kommer der fra..

Ja det må jeg lige gøre... Synes bare det virker underligt når vi bor på 1. sal?

Anmeld

8. juni 2011

sweet

Mira0911 skriver:

Ja det må jeg lige gøre... Synes bare det virker underligt når vi bor på 1. sal?

tro mig de kan komme lige der hen hvor de vil de satans myre..

Anmeld

8. juni 2011

Mira0911

sweet skriver:

tro mig de kan komme lige der hen hvor de vil de satans myre..

aaargh pis.... Håber dælme jeg finder deres hemmelig sted... 

Anmeld

8. juni 2011

twinboys

Mira0911 skriver:

Så må vi håbe han har ret... 

det håber jeg også ellers får de kanel

Anmeld

8. juni 2011

Mira0911

twinboys skriver:

det håber jeg også ellers får de kanel

Ja.. Det prøver jeg også her... 

Anmeld

8. juni 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Mira0911 skriver:

Hvad skal man give dem for at holde dem laaaangt væk fra mit køkken? De vandre rundt omkring på bordet, ved håndvasken... Og frygter at de også begynde at komme på gulvet... 

Nogle der har nogen gode råd? I stedet for at skulle ud og ofre på noget dyrt ? 

Jeg har døjet med at de blev ved at komme ud under fodpanelerne. Og har flere gange tudet over det fordi jeg ikke ku klare alt mere. Ufattelig sådan nogle møg dyr lige ka gøre det sidste til det hele vælter. Men jeg gav dem kanel nogle gange, og nu er de væk. Jeg ka ikk svare om de kommer igen mht om der nogle æg der klægges ved varmen, men NU er de væk. Og er forsvundet hver gang der kommet kanel!

Anmeld

8. juni 2011

Mira0911

LouiseVous skriver:

Jeg har døjet med at de blev ved at komme ud under fodpanelerne. Og har flere gange tudet over det fordi jeg ikke ku klare alt mere. Ufattelig sådan nogle møg dyr lige ka gøre det sidste til det hele vælter. Men jeg gav dem kanel nogle gange, og nu er de væk. Jeg ka ikk svare om de kommer igen mht om der nogle æg der klægges ved varmen, men NU er de væk. Og er forsvundet hver gang der kommet kanel!

Dejligt at høre at kanelen har hjulpet... 

Anmeld

8. juni 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Mira0911 skriver:

Dejligt at høre at kanelen har hjulpet... 

Prøv det, men pas på ved hvide tapet vægge. Det smitter a:s

Anmeld

8. juni 2011

Mira0911

LouiseVous skriver:

Prøv det, men pas på ved hvide tapet vægge. Det smitter a:s

Okey... Lige pt. er det kun på køkkenbordet de kommer... Skal bare have fundet ud af hvor de kommer ind henne... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.