De satans myre....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.931 visninger
53 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

Mira0911

Hvad skal man give dem for at holde dem laaaangt væk fra mit køkken? De vandre rundt omkring på bordet, ved håndvasken... Og frygter at de også begynde at komme på gulvet... 

Nogle der har nogen gode råd? I stedet for at skulle ud og ofre på noget dyrt ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

aya-zia

Mira0911 skriver:

Hvad skal man give dem for at holde dem laaaangt væk fra mit køkken? De vandre rundt omkring på bordet, ved håndvasken... Og frygter at de også begynde at komme på gulvet... 

jeg har ik problemet inde...MEN UDE... hold nu op man... ungernes trampolin er SORT af myre... så de skal altså ik hoppe på den og det er de MEGA trætte af.... møg dyr

Anmeld

8. juni 2011

Mira0911

aya-zia skriver:

jeg har ik problemet inde...MEN UDE... hold nu op man... ungernes trampolin er SORT af myre... så de skal altså ik hoppe på den og det er de MEGA trætte af.... møg dyr

Vildt at de har angrebet trampolinen....

Anmeld

8. juni 2011

twinboys

Mira0911 skriver:

uuuuffff mine er heldigvis kun på gulvet nu, da drengenes slikkepinde i skuffen tiltræk dem... Jeg har sat en myrelokkedåse der hvor de kommer ind og Casper mener at om 2-3 uger så er de skide myre væk...

Anmeld

8. juni 2011

Ka+Ma=Be

Strø med lidt kanel i kanterne hvor de kommer ind!  Det har i hvert fald altid hjulpet hos os

Og så de der myrelokkedåser ved havedøren. (Vi har brugt flasker med noget sukkervand i, mener jeg der var, og så sådan en "rampe" man kan købe, som myrerne kravler op ad)

Anmeld

8. juni 2011

aya-zia

Mira0911 skriver:

Vildt at de har angrebet trampolinen....

ja jeg forstår det slet ik... de kravler i nettet også... det er SÅ klamt

Anmeld

8. juni 2011

Mira0911

twinboys skriver:

uuuuffff mine er heldigvis kun på gulvet nu, da drengenes slikkepinde i skuffen tiltræk dem... Jeg har sat en myrelokkedåse der hvor de kommer ind og Casper mener at om 2-3 uger så er de skide myre væk...

Så må vi håbe han har ret... 

Anmeld

8. juni 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Strø med lidt kanel i kanterne hvor de kommer ind!  Det har i hvert fald altid hjulpet hos os

Og så de der myrelokkedåser ved havedøren. (Vi har brugt flasker med noget sukkervand i, mener jeg der var, og så sådan en "rampe" man kan købe, som myrerne kravler op ad)

Skal lige have fundet ud af hvor de kommer fra... Vi bor på 1. sal, har dog ikke nogen terassedør... 

Det kan åbenbart godt lade sig gøre at de kan komme op på 1. sal... 

Anmeld

8. juni 2011

Mira0911

aya-zia skriver:

ja jeg forstår det slet ik... de kravler i nettet også... det er SÅ klamt

Synes da også det lyder vildt underligt... Måske farven sort tiltrækker dem eller?

Anmeld

8. juni 2011

twinboys

Mira0911 skriver:

Så må vi håbe han har ret... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.