Levede I sundt eller usundt og hvor store børn fik I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

MissTooze

Jeg spiste usundt når jeg havde en trang til det, og ellers så sørgede jeg bare for at spise sundt og varieret. Emma vejede 3450g og var 50cm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Uhh, ligesom mange andre gravide, har jeg en forfærdelig sød tand

Spiser slet ikke for 2 (heldigvis) - men frygter at mit sukkerindtag udvikler den lille til en sumo-baby

Ej, lyder måske lidt voldsomt, så slemt er det heller ikke, men kunne være sjovt at se, om ens levestil medfører store/små babyer

Jeg har aldrig haft en sød tand under mine graviditeter...så for mig var det ikke noget problem.
Det har jeg heller ikke i al almindelighed,,men især under mine graviditeter levede jeg primært af frugt, brød, grønsager og lidt kød + masser af fisk.
SÅ man kan vel sige at jeg har levet sundt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. juni 2011

Mor til L&S

Jeg spiste sundt, men havde bestemt også en sød tand - min datter vejede 2900 gram dagen efter termin

Anmeld

9. juni 2011

mth1987

Jeg tænker at det godt nok er nogle små børn min vejede 4.5 kg og det gjorde mine nevøer og niecer også ca. Og det både på min og kærestens side. Og vi selv var på de alm. 3600-3700 da vi blev født.Jeg spiste i de allersidste mdr en del chokolade. Men var meget skidt under hele graviditeten så spiste generelt ikk så meget men chokoladen kørte bare ned, og så var man tvunget til at side op og sove fordi man blev straffet med halsbrand øv og lærte det aldrig...

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Der er vidst ingen sammenhæng

Anmeld

9. juni 2011

Mumto3

Anonym skriver:

Spiser slet ikke for 2 (heldigvis) - men frygter at mit sukkerindtag udvikler den lille til en sumo-baby

Ej, lyder måske lidt voldsomt, så slemt er det heller ikke, men kunne være sjovt at se, om ens levestil medfører store/små babyer

jeg tog over 30kg på med den første og han vejede  3750g, ved de næste graviditer tog jeg MINDRE på og fik STØRRERE babyer, på henholdvis 4700g og 4500g

Anmeld

9. juni 2011

Den lykkelige

Jeg levede vildt sundt de første ca 10 uger.. så kom kvalmen og jeg spiste meget lidt og underligt (bare for at få noget ned).. Men fra uge 20 har det fakisk været god varieret kost til aften, men ellrs og resten af dagen MASSER af usunde ting!!!  Min datter vejede 3230 og var 50 lang og hun er verdens mest vidunderlige barn  jeg tog 22 kg på

Anmeld

10. juni 2011

saxa

Jeg havde en trang til søde sager (læs: Valhalla Chokolade is og jordbær med vanillecreme) da jeg ventede den første, hun vejede 4020g og var 54cm - født 40+0 (tog selv ca.23kg på)

Anden gang tænkte jeg noget mere over hvad der røg ind, og tog ikke engang halvdelen på, af hvad jeg gjorde første gang. Og han vejede 3800g og var 51cm - født 40+4 (rundede selv præcis de 10kg)

Anmeld

10. juni 2011

chael

Anonym skriver:

Da jeg ventede min datter, der havde jeg en ufattelig trang til chokolade. ALT hvad der hed mufins og chokolade milkshake, det gled ned

Og jeg fødte en pige 40+6 på 3450 g. Så hun var ikke "medtaget" af mit chokolade indtag

Da jeg 2. gang var gravid, der var jeg slet ikke til søde sager eller fed mad, der stod den på lette måltider og masser af sundt. Fødte 38+1 en dreng på 2900 g. Havde han ligget i maven til samme tid som min datter, havde han vejet nogenlunde det samme.

Nu er jeg så spændt på hvor meget denne lille betteskid kommer til at veje. Lever verieret denne gang. Kan godt lide lidt lækkert, men vil lige så gerne spise lækkert sundt mad også.

*Camilla 24+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.