Levede I sundt eller usundt og hvor store børn fik I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.168 visninger
29 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. juni 2011

Anonym trådstarter

Uhh, ligesom mange andre gravide, har jeg en forfærdelig sød tand

Spiser slet ikke for 2 (heldigvis) - men frygter at mit sukkerindtag udvikler den lille til en sumo-baby

Ej, lyder måske lidt voldsomt, så slemt er det heller ikke, men kunne være sjovt at se, om ens levestil medfører store/små babyer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Mira0911

Da jeg ventede den første synes jeg både jeg spiste sundt og usundt... Sådan lidt blandet... 

Min jm havde skønnet tøsen til at veje 3600g ved fødslen... Hun vejede 3kg... 

Anmeld

8. juni 2011

slettet_7530

Jeg tror klart det har en sammenhæng hvad mor spiser.

Anmeld

8. juni 2011

Anonym

Jeg levede desværre meget usundt - ang. mad..

Men min datter vejede 2500 gram og var 46 cm.

Anmeld

8. juni 2011

K&S

Anonym skriver:

Uhh, ligesom mange andre gravide, har jeg en forfærdelig sød tand

Spiser slet ikke for 2 (heldigvis) - men frygter at mit sukkerindtag udvikler den lille til en sumo-baby

Ej, lyder måske lidt voldsomt, så slemt er det heller ikke, men kunne være sjovt at se, om ens levestil medfører store/små babyer

Jeg mistede fuldstændig min søde tand under graviditeten (den er ellers MEGET stor), så spiste intet slik udover saltlakridser, det hjalp  nemlig på kvalmen.

Anton blev født 38+0 og vejede 2914 gram og var 49 cm

Men om det  har nogen sammenhæng ved jeg ikke

Anmeld

8. juni 2011

KamillaT

Jeg levede stort set kun af pasta, kartofler & kage fra 12. uge og indtil jeg fødte. Kunne simpelthen ikke spise andet. Kød kom op lige med det samme igen, og sådan var det med stort set alt andet også.

Jeg fødte en pige to dage før termin der vejede 3300 gram og var 49 cm.

Anmeld

8. juni 2011

Anonym

uha spiste alt, alt for meget sødt og usundt i første gravidtet. Tog ca. 14 kilo på og baby var lige over 3100 gr (fødte til termin). Anden graviditet, desv. samme søde tand. Kommer til at tage ca det samme på som ved første graviditet og baby har de vuderet til (hvis jeg går til tiden) at være 3400 gr. (men det er kun ifølge JMs skøn ikke scanning eller lig)

Anmeld

8. juni 2011

Clisolka

Uha ja... Jeg udviklede en graviditetsbetinget sukkersyge, hvor vægten steg højt til sidst - jeg fik en 4 kg baby 

Anmeld

8. juni 2011

Prinsessens'Mor<3

Puha jeg var mad og sukker gris under min graviditet og maja blev også skønnet til en 4 kg, men hun vejede kun 2670 g så tror ikke helt der er en sammenhæng.. Min svigerinde spiser ikke så meget og hun fik en søn på 5 kg.. såå

Anmeld

8. juni 2011

Kamulla

jeg spiste meget sundt (ja.. det var en omveltning.. plejede jeg ikke at gøre, men fed mad gav mig kvalme.. og så kunne jeg ikke tåle søde sager.. så fik jeg det også skidt )

ud kom en bassedreng på 3874g og 54cm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.