Levede I sundt eller usundt og hvor store børn fik I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Aves.

Jeg har levet vildt usundt med alle tre, for kun marcipanbrød og cocio kunne holde kvalmen bare lidt nede.. Jeg var overvægtig to af gangene, men havde jeg gået lige længe med alle tre, så havde de to af dem vejet det samme og det er dem hvor jeg var slank og tyk... men altså...der har været 700g forskel på de to små, den ene var jeg tyk med den anden slank...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Caroline86

Jeg levede sundt og fik en datter på 3620 gram 8 dage før tid...

Jeg selv vejere 3660 og kom 14 dage før tid selvom min mor var endnu mindre end mig

Anmeld

8. juni 2011

132319

Anonym skriver:

Uhh, ligesom mange andre gravide, har jeg en forfærdelig sød tand

Spiser slet ikke for 2 (heldigvis) - men frygter at mit sukkerindtag udvikler den lille til en sumo-baby

Ej, lyder måske lidt voldsomt, så slemt er det heller ikke, men kunne være sjovt at se, om ens levestil medfører store/små babyer

Første gang levede jeg ret sundt, præcis som før jeg blev gravid. Jeg cyklede hver dag og var i det hele taget meget aktiv. Jeg fik en dreng 34+1 der vejede 2320 gram -Lidt over gennemsnittet.

Anden gang levede jeg mega mega klamt og usundt  Jeg rørte mig ikke ret meget og var luddoven! Jeg fik en pige 36+6 på 3200 gram -En del over gennemsnittet.

Anmeld

8. juni 2011

Valle81

Anonym skriver:

Spiser slet ikke for 2 (heldigvis) - men frygter at mit sukkerindtag udvikler den lille til en sumo-baby

Ej, lyder måske lidt voldsomt, så slemt er det heller ikke, men kunne være sjovt at se, om ens levestil medfører store/små babyer

Jeg er overvægtig og har været det ved alle tre graviditeter - første gang ikke så slemt som de to andre.

Havde ved de to sidste et BMI på 35. Jeg levede sådan oksundt med kost, men drak WAY TO MUCH cola og spiste alt alt alt for meget slik ( chokolade)

Asta var 49 cm og 3120 gram

Anton 50 cm og 3325

Arthur var 3684 og 51 cm

Christina

Anmeld

8. juni 2011

Faith

Uh ha nej jeg levede bestemt ikke sundt da jeg var gravid. Åd alt hvad jeg kom i nærheden af, for jeg var jo gravid og så må man gerne. Men fik ikke store børn... Kun 2144 g og 2044 g. Hmm det kan evt skyldes at de er født 7 uger for tidligt. Men hvem ved, måske var det fordi jeg ikke passede ordentligt på min krop at jeg fødte for tidligt. Det eller at jeg besteg Himmelbjerget dagen før jeg fødte

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar. sjovt at se, at der slet ingen sammenhæng er

Anmeld

9. juni 2011

Thalia

Jeg levede sådan mellemsundt. Altså masser af motion og frugt og grønt, suppleret med jordbærtærter og chokolade.

Min ældste søn vejede 4100g ved fødslen, nummer 2 vejede 2900g og nummer 3 vejede 2300g men kom så også en måneds tid for tidligt.

Jeg tænker lidt at genetikken spiller en stor rolle når det gælder størrelsen på baby. I hvert fald har jeg levet ens under mine graviditeter, men de to yngste har en anden biologisk far end den ældste.

Anmeld

9. juni 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Jeg spiste sundt, og fik en baby på 3900 og 54 cm i uge 40+5.

Anmeld

9. juni 2011

Rosa

Jeg åd kager som om jeg fik betaling for det, og min søn vejede 3kg præcis da han kom ud 

Anmeld

9. juni 2011

MariaJ

Jeg levede rimelig sundt og bevægede mig en del. Gav først for alvor los for kager og chokolade de sidste to-tre uger, da jeg troede jeg skulle være gravid for evigt . Datteren kom ti dage over tid, målte 50 cm og vejede 3740g.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.