søger nogen som arbejder på kommunen ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Anonym trådstarter

nu kan det godt være jeg misforstår jer. men vil de sige at når det kun drejer sig om en nogle timer så bliver hun ikke trukket flere 100 kr ?? det er nemlig kun 1 enkelt dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Naannaa87 skriver:

Jeg står i nøjagtig det samme problem.. jeg mener at så længe i ikke er gift og bilen ikke står i sit navn skulle der ikke være problemer, men jeg er ikke sikker :/

Det er nemlig sandt er selv  på kontanthjælp og være det siden 97 + - udd i 97 lidt job kususer osv igellem årne her.Skal nu desværre nok på pension ville helst flexjob.

Henriette

Anmeld

8. juni 2011

Na-Wi

Mira0911 skriver:

Prøv at snakke med dit jobcenter om det... 

ja det vil jeg gøre imorgen, men tak for jeres hjælp .. Det ville være bonus at komme ud og arbejde igen

Anmeld

8. juni 2011

Mira0911

Naannaa87 skriver:

ja det vil jeg gøre imorgen, men tak for jeres hjælp .. Det ville være bonus at komme ud og arbejde igen

Håber det kan lade sig gøre for dig... 

Anmeld

8. juni 2011

H+S Skjolgborg.

nu kan det godt være jeg misforstår jer. men vil de sige at når det kun drejer sig om en nogle timer så bliver hun ikke trukket flere 100 kr ?? det er nemlig kun 1 enkelt dag 

Hvis hun får lad os sige 700 kr for 7 timer 100 kr i timen efter skat så blever hun trukke de 700 kr i sin kontanthjælp.

Anmeld

8. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Naannaa87 skriver:

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

jamen hun får skam ikke noget for det  det er frivilligt fordi hun er en stor hjertet person og de har brug for hende den dag men må heller lige få ringed og fortalt at hun vil miste penge ved det ...

Anmeld

8. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Naannaa87 skriver:

Var så lidt.Held og lykke..

Henriette

Anmeld

8. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Anonym skriver:

jamen hun får skam ikke noget for det  det er frivilligt fordi hun er en stor hjertet person og de har brug for hende den dag men må heller lige få ringed og fortalt at hun vil miste penge ved det ...

Hvis hun ikke får penge for det midste hun jo ikke nogle penge.

Henriette

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Henriette1976 skriver:

Hvis hun ikke får penge for det midste hun jo ikke nogle penge.

Henriette

okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.