Hvilken uge fødte I i, som førstegangsfødende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Anne85

40+3 første gang, 41+6 anden gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Rødhætte

Det med at første gangs fødende altid går over passer ikke  Jeg var sikker på at jeg minimum ville gå til terminen, men da jeg var 36+4 ville han ikke vente mere.

Jeg havde ikke ret meget klar af tøj, ting og diverse. Så I piger som er gravide: Det er en god ide at have lidt styr på baby tingene lidt før- det ville jeg ihvert fald have ønske jeg havde

Anmeld

8. juni 2011

mortilnoahogmelina

Jeg fødte 39+6 smukke det ved du

Anmeld

8. juni 2011

aya-zia

39.4 der kom lille aya ud...

og anden gang:

38.2 kom lille zia ud

Anmeld

8. juni 2011

Maria-s

Jeg fødte 41+5 og nej det er IKKE sjovt sådan at gå over tid skulle jeg hilse at sige!!

Anmeld

8. juni 2011

spj

Jeg fødte præcis på min termin. Kl. var lige blevet 00.10 også gik vandet 7 timer senere var min datter født.

Anmeld

8. juni 2011

K&S

Heej piger

Med bækkenløsning og masser af vand i kroppen, gruer jeg allerede nu, for at skulle gå over tid (ved godt det er tidligt)  

Så vil bare høre, hvornår I fødte første gang, da en masse siger, at man går over tid første gang... Det passer da ikke vel? Høhø... Selvom jeg vil vente for evigt (næsten) på vores lille skat

Anton kom til verden, da jeg var 38+0

Anmeld

8. juni 2011

NinaNymannMadsen

min datter er født i 38+6 så det var jo lige omkring en uge før termin.

håber da du ikk går over tid når du nu har nogen forskellige gener.

Anmeld

8. juni 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Ej, hvor sødt Dejligt hun passer på sin søster derinde

Ja, det håber jeg rigtig meget jeg får lov til - men utroligt som min mave vokser, at hun så ikke har meget plads derinde, vil jo mene hun har en heeel etage for sig selv med den store mave, jeg render rundt med

Rigtig dejligt

Hun er nok 30 cm lang og vejer 800 g, det fylder altså en del

Anmeld

8. juni 2011

2babygirls

Maalene skriver:

Heej piger

Med bækkenløsning og masser af vand i kroppen, gruer jeg allerede nu, for at skulle gå over tid (ved godt det er tidligt)  

Så vil bare høre, hvornår I fødte første gang, da en masse siger, at man går over tid første gang... Det passer da ikke vel? Høhø... Selvom jeg vil vente for evigt (næsten) på vores lille skat

Fødte 40+5 =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.