Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maalene skriver: Heej piger Med bækkenløsning og masser af vand i kroppen, gruer jeg allerede nu, for at skulle gå over tid (ved godt det er tidligt) Så vil bare høre, hvornår I fødte første gang, da en masse siger, at man går over tid første gang... Det passer da ikke vel? Høhø... Selvom jeg vil vente for evigt (næsten) på vores lille skat
Heej piger
Med bækkenløsning og masser af vand i kroppen, gruer jeg allerede nu, for at skulle gå over tid (ved godt det er tidligt)
Så vil bare høre, hvornår I fødte første gang, da en masse siger, at man går over tid første gang... Det passer da ikke vel? Høhø... Selvom jeg vil vente for evigt (næsten) på vores lille skat
jeg fødte præsis på min termins dato :p ....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
42 + 2 tror du lige jeg var træt af at vente på ham
Jeg fødte min datter i uge 40+3
36+6 her
Multebær skriver: 42 + 2 tror du lige jeg var træt af at vente på ham
Haha - det tror jeg på
Men han var jo ventetiden værd
Maalene skriver: Haha - det tror jeg på Men han var jo ventetiden værd
Det var han bestemt - men må sige at hvis der blvier en næste gang så vil jeg arbejde meget på at forberede mig metalt på ventetiden de sidste uger. Jeg vil forsøge at indstille min indre nedtælling til 42 uger istedetfor 40. Det var så trættende og hvordan tror du så lige man havde det med sms'er, tlfopkald og fb beskeder!!!! 'hvad så tykke har du født'..... grrrr
40+3 .
Multebær skriver: Det var han bestemt - men må sige at hvis der blvier en næste gang så vil jeg arbejde meget på at forberede mig metalt på ventetiden de sidste uger. Jeg vil forsøge at indstille min indre nedtælling til 42 uger istedetfor 40. Det var så trættende og hvordan tror du så lige man havde det med sms'er, tlfopkald og fb beskeder!!!! 'hvad så tykke har du født'..... grrrr
Århh, hvor jeg føler med dig...
Men måske meget fornuftigt, at indstille mig på, at jeg nok går over tid... Tænker ellers, at det kommer ihvertfald ikke til at ske for mig, meeeen... Det gør det garanteret
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128