Hvilken uge fødte I i, som førstegangsfødende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Skøøønt søde Selvom der er alt for lang tid endnu... Hehe...

Fik og vide i dag, at hun ligger med hovedet nedad, og at hun højst sandsynligt vil blive liggende sådan nu... Så det er jo dejligt

Tæller også dage... Haha - her er der 107 tilbage

Min tøs har vendt sig i løbet af de sidste 14 dage.

Hvad har du været til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

9510

jeg fødte på termins datoen 1. gang

gik over tid 2. gang

Anmeld

8. juni 2011

FrkLarsen

Maalene skriver:

Heej piger

Med bækkenløsning og masser af vand i kroppen, gruer jeg allerede nu, for at skulle gå over tid (ved godt det er tidligt)  

Så vil bare høre, hvornår I fødte første gang, da en masse siger, at man går over tid første gang... Det passer da ikke vel? Høhø... Selvom jeg vil vente for evigt (næsten) på vores lille skat

har stemt: Uge 39+1 - 40+0..

Lå med veer hele dagen uge 39+3 og fødte i 39+4, kl 00.05 

Anmeld

8. juni 2011

Maalene

Happiness skriver:

Har stemt andet, bare for at kunne følge resultatet

Er nemlig også nysgerrig! For min skyld må lillemanden gerne kommer om lidt over en uge Også nu hvor han har ligget klar siden uge 30 eller noget

For PUHA den varme og graviditet er da bestemt IKKE en god kombi!

Kan jeg godt forstå søde - har det ligesom dig med solen, sidder bare i skyggen, kan slet ikke holde solen ud

Eeej, synes også gerne snart han må finde udgangen, så vi kan se jeres dejlige lille trold

Fik og vide i dag, at hun ligger med hovedet nedad, og at hun højst sandsynligt ikke vil vende sig - så det er jo dejligt hun ligger klar

Anmeld

8. juni 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Min tøs har vendt sig i løbet af de sidste 14 dage.

Hvad har du været til?

Så kan det være, det samme sker her

Var ved læge, og hun sagde, at hun ikke havde ret meget plads derinde til at vende sig på, så hun troede, at hun ville blive liggende sådan...

Anmeld

8. juni 2011

Clisolka

Jeg fødte 3 dage før termin - blev sat i gang 39+3 pga. at jeg ikke måtte gå over tiden 

Anmeld

8. juni 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Så kan det være, det samme sker her

Var ved læge, og hun sagde, at hun ikke havde ret meget plads derinde til at vende sig på, så hun troede, at hun ville blive liggende sådan...

Okay. Jamen min tøs har masser af plads, hun lå i en 90 graders vinkel med fuldt udstræk ben, men hovedet er igen øverst, så hun sidder faktisk og kigger på sin søster og gider hende masser af plads, lidt sødt. Jeg har åbenbart meget fostervand inde ved hende.

Men dejligt hvis hun bliver liggende, så må du jo føde selv

Anmeld

8. juni 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Okay. Jamen min tøs har masser af plads, hun lå i en 90 graders vinkel med fuldt udstræk ben, men hovedet er igen øverst, så hun sidder faktisk og kigger på sin søster og gider hende masser af plads, lidt sødt. Jeg har åbenbart meget fostervand inde ved hende.

Men dejligt hvis hun bliver liggende, så må du jo føde selv

Ej, hvor sødt Dejligt hun passer på sin søster derinde

Ja, det håber jeg rigtig meget jeg får lov til - men utroligt som min mave vokser, at hun så ikke har meget plads derinde, vil jo mene hun har en heeel etage for sig selv med den store mave, jeg render rundt med

Anmeld

8. juni 2011

kamtok

Blev sat igang 39+2 pga. meget slem bækkenløsning (kunne ikke gå længere) og fødte 39+3

Anmeld

8. juni 2011

Happiness

Maalene skriver:

Kan jeg godt forstå søde - har det ligesom dig med solen, sidder bare i skyggen, kan slet ikke holde solen ud

Eeej, synes også gerne snart han må finde udgangen, så vi kan se jeres dejlige lille trold

Fik og vide i dag, at hun ligger med hovedet nedad, og at hun højst sandsynligt ikke vil vende sig - så det er jo dejligt hun ligger klar

Dejligt at hun har lagt sig tilrette allerede

Misunder ikke at du skal gå hele sommeren med mave på. Der er jeg nu glad for det snart er slut. Jeg kan næsten kun holde ud og sidde på sofaen med benene oppe og alle døre og vinduer åbent...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.