Update på min eksamen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Der er ikke noget bedre end sådanne vovser. Elsker det også når jeg sover hos min far, og de tager afsted om morgenen, og vovsen kommer ned i kælderen og op i sengen til mig. Morgenhygge  

Det er virkelig hyggeligt.. Vores er en sort labber, og han fælder af h til, så han kommer slet ikke op i sengen... Måtte han dog han var hvalp, indtil han begyndte at fylde godt og grundigt... 

Han ligger også inde ved mig indtil jeg står op og når jeg render ud til kummen, han ved når jeg har det skidt, og ligger der indtil vi rykker ind i stuen... 

Tidligere i graviditeten hvor jeg begyndte at bløde og det stod på i over 1 måned, fulgte han mig nærmest ud på toilettet og blev der til jeg var færdig og fulgte mig ind i seng igen.. Han er dælme skøn... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Det er virkelig hyggeligt.. Vores er en sort labber, og han fælder af h til, så han kommer slet ikke op i sengen... Måtte han dog han var hvalp, indtil han begyndte at fylde godt og grundigt... 

Han ligger også inde ved mig indtil jeg står op og når jeg render ud til kummen, han ved når jeg har det skidt, og ligger der indtil vi rykker ind i stuen... 

Tidligere i graviditeten hvor jeg begyndte at bløde og det stod på i over 1 måned, fulgte han mig nærmest ud på toilettet og blev der til jeg var færdig og fulgte mig ind i seng igen.. Han er dælme skøn... 

Det er helt vildt livsbekræftende og fantastisk at føle og vide, at dyr på den måde tuner sig ind på deres ejere og kan mærke når de ikke har det godt og har brug for lidt omsorg. Hold kæft jeg elsker hunde  

Anmeld

8. juni 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Det er helt vildt livsbekræftende og fantastisk at føle og vide, at dyr på den måde tuner sig ind på deres ejere og kan mærke når de ikke har det godt og har brug for lidt omsorg. Hold kæft jeg elsker hunde  

Du kan tro jeg også elsker hunde... Thor er virkelig den første jeg har oplevet virkelig følge mig når jeg er skidt, eller der sker noget som jeg ikke lige forventede... 

Da jeg lå med veer da jeg ventede Julie, lå han også inde ved siden af mig, og muffede til mig og slikkede/kyssede min hånd adskillige gange... 

De er så fantastiske... 

Anmeld

8. juni 2011

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Du kan tro jeg også elsker hunde... Thor er virkelig den første jeg har oplevet virkelig følge mig når jeg er skidt, eller der sker noget som jeg ikke lige forventede... 

Da jeg lå med veer da jeg ventede Julie, lå han også inde ved siden af mig, og muffede til mig og slikkede/kyssede min hånd adskillige gange... 

De er så fantastiske... 

Ej hvor er det sødt. Man bliver jo helt blød om hjertet 

Anmeld

8. juni 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Ej hvor er det sødt. Man bliver jo helt blød om hjertet 

Ja man gør nemlig så... 

Han var rigtig glad for at se sin mor og "lillesøster" efter 1 uge... 

Anmeld

9. juni 2011

NinaNymannMadsen

Frøken J. skriver:

Ej, jeg forstår SLET ikke, hvorfor man vælger at tage sin uddannelse så useriøst

heller ikke jeg. men det er desværre ikk mit valg jo det er hendes og det kommer ikk til at påvirke min karakter på nogen måde

Anmeld

9. juni 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Det kan jeg godt forestille mig er det hårdeste! Du må sige til folk, at de skal blive færdig med det skide eksamen, så i kan lave noget i stedet  

Haha - ja, det vil jeg gøre! Jeg ringer til samtlige fakulteter og seminarier og beder dem slippe mine venner fri!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.