Update på min eksamen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.736 visninger
26 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

Frøken J.

Lovede at skrive en update om, hvordan min eksamen gik i dag

Jeg har en o.k. fornemmelse! Det var jo i Biologisk Psykologi, og som sagt var der først 30 multiple choice spørgsmål i biologi + et essay, og så også et essay i evolutionspsykologi.

Jeg synes spørgsmålene i multiple choice var rimelig nemme. Jeg var i tvivl om mellem 5-8 ud af 30, men nogen af dem var jeg kun LIDT i tvivl om. Så vil måske skyde på jeg kan have en 5 fejl max. Resten var jeg ikke i tvivl om.

Essay delen i biologi gik også ok. Altså.. Sådan da. Haha. Det er irriterende, for vi blev bedt om at beskrive ascenderende og descenderende smertemodulering + komme med nogle eksempler på smertelindring og forklare de bagved liggende mekanismer. Det var præcis det jeg havde regnet med det ville handle om, men jeg havde svært ved at huske hvad de forskellige elementer på vej op i rygmarven hed. Jeg kunne se illustrationen for mig, men jeg har i hvert fald nogle forkerte betegnelser på og har byttet om på nogen ting. Jeg regner dog med, at de kan se, jeg har forstået hovedidéen, og så fik jeg også noget så smart flettet en masse ekstra ind, som der ikke direkte blev spurgt om, men som kunne flettes ind i spørgsmålet. Så jeg fik vidst bredden af min viden

Sjovt nok synes jeg, at den evolutionspsykologiske del gik dårligst, selvom det er den del af faget jeg har synes bedst om og synes var nemmest. Jeg er ikke i tvivl om, at det jeg har skrevet er rigtigt, men jeg synes bare det blev en lidt vrøvlet forklaret og rimelig dårligt formuleret flere steder.

Endte med at skrive 7 sider i hånden, og skal hilse og sige, at det gør NAS, når man aldrig skriver i hånden normalt Man kunne også se folk sidde og ryste med hænderne pga. smerter. Haha.

Jeg var færdig efter 2 timer, 45 minutter og 2 tisseture  

Jeg har en fornemmelse af, at den vil bestå Overordnet set synes jeg det gik fint. Hverken mega dårligt eller mega godt. Karaktermæssigt et sted mellem 2-7 Men det er bare bestået/ikke bestået.

Så nu skal jeg bare vente til d. 24, hvor jeg får svar på begge eksaminer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Madam Blå

Tillykke med en veloverstået eksamen! Lyder da til, at det gik rigtig godt.

Kan du så holde ferie nu?

Anmeld

8. juni 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Tillykke med en veloverstået eksamen! Lyder da til, at det gik rigtig godt.

Kan du så holde ferie nu?

Det tror jeg! Hehe

ALtså ja, har i princippet ferie nu. Har ikke flere eksaminer. Men jeg tør næsten ikke koble HELT fra mentalt, før jeg har prøveresultaterne

Anmeld

8. juni 2011

NinaNymannMadsen

det er da godt nok. du består da det er da helt sikkert.
men det må du jo også lige komme med en update på når du har fået svar jo.

Anmeld

8. juni 2011

Frøken J.

NNM skriver:

det er da godt nok. du består da det er da helt sikkert.
men det må du jo også lige komme med en update på når du har fået svar jo.

Med mindre de er mega uretfærdige og mega skrappe. Hehe De vurderer det jo også ift. alle de andre. Og der er mange der siger, at det er gået pisse dårligt, hvilket self. stiller min eksamen i et lidt bedre lys ift. hvis det var gået pisse godt for alle andre.

Hvordan var det nu med dig og ferie? Hvornår har du det?

Anmeld

8. juni 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Det tror jeg! Hehe

ALtså ja, har i princippet ferie nu. Har ikke flere eksaminer. Men jeg tør næsten ikke koble HELT fra mentalt, før jeg har prøveresultaterne

Det tror jeg ikke, du skal bekymre dig om Nyd hellere at have fri

Jeg synes, at den fornemmelse man har med en eksamen plejer at holde stik. Min gør i hvert fald. Mon ikke også din gør

God ferie!

Anmeld

8. juni 2011

NinaNymannMadsen

Frøken J. skriver:

Med mindre de er mega uretfærdige og mega skrappe. Hehe De vurderer det jo også ift. alle de andre. Og der er mange der siger, at det er gået pisse dårligt, hvilket self. stiller min eksamen i et lidt bedre lys ift. hvis det var gået pisse godt for alle andre.

Hvordan var det nu med dig og ferie? Hvornår har du det?

jo jo da. men er da sikker på du nok har klaret det uden problemer.

jeg skal op til min sidste eksamen fredag kl 10:05 så har ferie når jeg går fra skolen igen 11:05

skal dog kun selv være inde en halv time, men har lovet hende den anden jeg er i gruppe med og som har været der alle dage og lavet noget sammen med mig at jeg ville blive der oppe lige for at høre hvordan det gik hende.
vi er lige blevet færdige med det hele idag. det dejligt så kan slappe helt af imorgen og det har jeg brug for kan jeg mærke

Anmeld

8. juni 2011

Frøken J.

NNM skriver:

jo jo da. men er da sikker på du nok har klaret det uden problemer.

jeg skal op til min sidste eksamen fredag kl 10:05 så har ferie når jeg går fra skolen igen 11:05

skal dog kun selv være inde en halv time, men har lovet hende den anden jeg er i gruppe med og som har været der alle dage og lavet noget sammen med mig at jeg ville blive der oppe lige for at høre hvordan det gik hende.
vi er lige blevet færdige med det hele idag. det dejligt så kan slappe helt af imorgen og det har jeg brug for kan jeg mærke

Uh, held og lykke! Det bliver aldrig lidt sjovt for jer at finde ud af, hvordan det går med hende slackeren. Jeg ville blive arrig, hvis hun så klarede det godt. Hehe

Anmeld

8. juni 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Det tror jeg ikke, du skal bekymre dig om Nyd hellere at have fri

Jeg synes, at den fornemmelse man har med en eksamen plejer at holde stik. Min gør i hvert fald. Mon ikke også din gør

God ferie!

Min plejer ikke helt at holde, men mere i modsatte retning. Fx sidste semester troede jeg, at jeg var dumpet vores hovedfag og at min opgave var SÅ ringe. Jeg fik 12. Haha

Men taaaak! Hvornår har du helt fri? har du det nu?

Anmeld

8. juni 2011

NinaNymannMadsen

Frøken J. skriver:

Uh, held og lykke! Det bliver aldrig lidt sjovt for jer at finde ud af, hvordan det går med hende slackeren. Jeg ville blive arrig, hvis hun så klarede det godt. Hehe

haha ja hende skal vi så ikk bekymre os om. fik lige afvide af en lære idag at hun slet ikk havde afleveret igår så hun kan slet ikk komme op til eksamen. det er så kun de 2 eksamner vi har haft i år hun ikk har været med til.. så hun skal skrive et helt nyt projekt + hun skal til sygeeksamen i engelsk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.