Lovede at skrive en update om, hvordan min eksamen gik i dag 
Jeg har en o.k. fornemmelse! Det var jo i Biologisk Psykologi, og som sagt var der først 30 multiple choice spørgsmål i biologi + et essay, og så også et essay i evolutionspsykologi.
Jeg synes spørgsmålene i multiple choice var rimelig nemme. Jeg var i tvivl om mellem 5-8 ud af 30, men nogen af dem var jeg kun LIDT i tvivl om. Så vil måske skyde på jeg kan have en 5 fejl max. Resten var jeg ikke i tvivl om.
Essay delen i biologi gik også ok. Altså.. Sådan da. Haha. Det er irriterende, for vi blev bedt om at beskrive ascenderende og descenderende smertemodulering + komme med nogle eksempler på smertelindring og forklare de bagved liggende mekanismer. Det var præcis det jeg havde regnet med det ville handle om, men jeg havde svært ved at huske hvad de forskellige elementer på vej op i rygmarven hed. Jeg kunne se illustrationen for mig, men jeg har i hvert fald nogle forkerte betegnelser på og har byttet om på nogen ting. Jeg regner dog med, at de kan se, jeg har forstået hovedidéen, og så fik jeg også noget så smart flettet en masse ekstra ind, som der ikke direkte blev spurgt om, men som kunne flettes ind i spørgsmålet. Så jeg fik vidst bredden af min viden 
Sjovt nok synes jeg, at den evolutionspsykologiske del gik dårligst, selvom det er den del af faget jeg har synes bedst om og synes var nemmest. Jeg er ikke i tvivl om, at det jeg har skrevet er rigtigt, men jeg synes bare det blev en lidt vrøvlet forklaret og rimelig dårligt formuleret flere steder.
Endte med at skrive 7 sider i hånden, og skal hilse og sige, at det gør NAS, når man aldrig skriver i hånden normalt
Man kunne også se folk sidde og ryste med hænderne pga. smerter. Haha.
Jeg var færdig efter 2 timer, 45 minutter og 2 tisseture
Jeg har en fornemmelse af, at den vil bestå
Overordnet set synes jeg det gik fint. Hverken mega dårligt eller mega godt. Karaktermæssigt et sted mellem 2-7
Men det er bare bestået/ikke bestået.
Så nu skal jeg bare vente til d. 24, hvor jeg får svar på begge eksaminer!