Update på min eksamen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Min plejer ikke helt at holde, men mere i modsatte retning. Fx sidste semester troede jeg, at jeg var dumpet vores hovedfag og at min opgave var SÅ ringe. Jeg fik 12. Haha

Men taaaak! Hvornår har du helt fri? har du det nu?

Hold da op Det er da viildt flot! Er sikker på, at denne her er gået rigtig godt også.

Jeg er jo sygemeldt med bækkenløsning, så jeg laver ikke andet end at holde fri. Det har været helt ok indtil videre.. Men har allerede gået hjemme i godt en måned - og nu ville jeg virkelig ønske, at det var mig, der skulle skrive opgaver og til eksamen! Tro det eller ej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

mor-til-vanessa

dejligt den er overstået 

men længe at vente på en karakter, uh det ville jeg slet ikke kunne holde ud.

Anmeld

8. juni 2011

Frøken J.

NNM skriver:

haha ja hende skal vi så ikk bekymre os om. fik lige afvide af en lære idag at hun slet ikk havde afleveret igår så hun kan slet ikk komme op til eksamen. det er så kun de 2 eksamner vi har haft i år hun ikk har været med til.. så hun skal skrive et helt nyt projekt + hun skal til sygeeksamen i engelsk.

Ej, jeg forstår SLET ikke, hvorfor man vælger at tage sin uddannelse så useriøst

Anmeld

8. juni 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Hold da op Det er da viildt flot! Er sikker på, at denne her er gået rigtig godt også.

Jeg er jo sygemeldt med bækkenløsning, så jeg laver ikke andet end at holde fri. Det har været helt ok indtil videre.. Men har allerede gået hjemme i godt en måned - og nu ville jeg virkelig ønske, at det var mig, der skulle skrive opgaver og til eksamen! Tro det eller ej

Tak! Omstændighederne har dog været lidt dårligere dette semester pga. graviditeten, så det er helt sikkert ikke lige så godt som sidste semester

Nåh ja, det er da også sandt! Det må virkelig være frustrerende. Hvad må du overhovedet så? Jeg føler virkelig med dig, det kan ikke være skægt!

Anmeld

8. juni 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Tak! Omstændighederne har dog været lidt dårligere dette semester pga. graviditeten, så det er helt sikkert ikke lige så godt som sidste semester

Nåh ja, det er da også sandt! Det må virkelig være frustrerende. Hvad må du overhovedet så? Jeg føler virkelig med dig, det kan ikke være skægt!

Ja, det er jo ikke kun idyl at være gravid

Det er så frustrerende efterhånden.. Men mest fordi jeg keder mig heeelt vildt for tiden. Kan godt bevæge mig rundt, og gå en tur ignnem byen, osv. Men kan ikke gå på indkøb, for jeg kan ikke bære tingene hjem. Og næsten alle, jeg kender læser til eksamen for tiden. Jeg mangler sådan at være social - så er det godt jeg kan være det lidt herinde

Anmeld

8. juni 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Ja, det er jo ikke kun idyl at være gravid

Det er så frustrerende efterhånden.. Men mest fordi jeg keder mig heeelt vildt for tiden. Kan godt bevæge mig rundt, og gå en tur ignnem byen, osv. Men kan ikke gå på indkøb, for jeg kan ikke bære tingene hjem. Og næsten alle, jeg kender læser til eksamen for tiden. Jeg mangler sådan at være social - så er det godt jeg kan være det lidt herinde

Det kan jeg godt forestille mig er det hårdeste! Du må sige til folk, at de skal blive færdig med det skide eksamen, så i kan lave noget i stedet  

Anmeld

8. juni 2011

Mira0911

Jeg har lagt i sengen hele dagen, med hundens hoved og snude på sengekanten, med dig i tankerne og nusset ham fra dig.. .

Hvor er det spændende.... Du skal nok bestå... 

Anmeld

8. juni 2011

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Jeg har lagt i sengen hele dagen, med hundens hoved og snude på sengekanten, med dig i tankerne og nusset ham fra dig.. .

Hvor er det spændende.... Du skal nok bestå... 

Årh, tak Og nu er du nødt til at give vovse EKSTRA nus, fordi det gik fint. Hehe  

Anmeld

8. juni 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Årh, tak Og nu er du nødt til at give vovse EKSTRA nus, fordi det gik fint. Hehe  

Fantastisk... Det må jeg gøre i morgen, når han kommer ind til mig... Han kommer ligeså stille listende ind når de andre er taget afsted... Dejlig hund... 

Anmeld

8. juni 2011

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Fantastisk... Det må jeg gøre i morgen, når han kommer ind til mig... Han kommer ligeså stille listende ind når de andre er taget afsted... Dejlig hund... 

Der er ikke noget bedre end sådanne vovser. Elsker det også når jeg sover hos min far, og de tager afsted om morgenen, og vovsen kommer ned i kælderen og op i sengen til mig. Morgenhygge  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.