er det for mange penge og bruge..???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.333 visninger
31 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

MorTilMalene

er 15000 kr for mange penge og bruge på en hund..?? ved godt det er mange penge men hunden har rigtig gode forældre og bedste forældre og så er den raceren og der er intet indavl overhover og forældrene er under kontrol fra dkk (dansk kennel klub) og der følger stambog og det hele med.. kan bruge hunden til udstilling men det synes jeg er synd så det gør jeg ikk..  men er det for mange penge og bruge på en hund..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Aves.

MorTilMalene skriver:

er 15000 kr for mange penge og bruge på en hund..?? ved godt det er mange penge men hunden har rigtig gode forældre og bedste forældre og så er den raceren og der er intet indavl overhover og forældrene er under kontrol fra dkk (dansk kennel klub) og der følger stambog og det hele med.. kan bruge hunden til udstilling men det synes jeg er synd så det gør jeg ikk..  men er det for mange penge og bruge på en hund..??

For mig ja...men for mennesker der er til den slags hund, der er det jo ikke...min søster har givet 14.000kr for sin glatte mis.. og det tror jeg ikke engang hun spekulerede over, det var bare sådan.. 

Anmeld

8. juni 2011

Mutti2B

Det kommer jo an på om du har pengene. Men umiddelbart ja, så ville jeg aldrig bruge så mange penge på en hund. Der er mange andre ting jeg ville prioritere højere. Billigere hunde kan jo også være skønne

Anmeld

8. juni 2011

MorTilMalene

Eva. skriver:

For mig ja...men for mennesker der er til den slags hund, der er det jo ikke...min søster har givet 14.000kr for sin glatte mis.. og det tror jeg ikke engang hun spekulerede over, det var bare sådan.. 

altså jeg tænker bare at det er jo kun en gang jeg betaler for hunden og så kommer der selvf dyrelæge regning og sådan.. men hvis det er en sygdom som er arvelig skal jeg ikk betale for dyrelæge.. ved godt det er rigtig mange penge.. men har ønsket mig en sådan hund i flere år.. de er så skønne..

Anmeld

8. juni 2011

MorTilMalene

Mutti2B skriver:

Det kommer jo an på om du har pengene. Men umiddelbart ja, så ville jeg aldrig bruge så mange penge på en hund. Der er mange andre ting jeg ville prioritere højere. Billigere hunde kan jo også være skønne

det har du helt ret i vores tidligere hund varså sød og dejlig indtil det slog klik for ham og han blev voldlig.. og han kostede en flad femmer.. men denne gang ville jeg gerne have en racehund..

Anmeld

8. juni 2011

Aves.

MorTilMalene skriver:

altså jeg tænker bare at det er jo kun en gang jeg betaler for hunden og så kommer der selvf dyrelæge regning og sådan.. men hvis det er en sygdom som er arvelig skal jeg ikk betale for dyrelæge.. ved godt det er rigtig mange penge.. men har ønsket mig en sådan hund i flere år.. de er så skønne..

Det er kun dig selv der kan vide hvad der er rigtigt.. held og lykke..

Anmeld

8. juni 2011

Topp

MorTilMalene skriver:

man får hvad man betaler for - sådan er det også med dyr - dens forældre er tjekket for diverse ting der skulle ligge i generne - og du har andre garantier end uden tavle..

jeg syntes nu IKK at udstilling er synd - men hver sin smag

Anmeld

8. juni 2011

SussieThyssen

MorTilMalene skriver:

Set med mine øjne JA!

Især når man kan få en lige så dejlig hund for en tusse eller mindre.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. juni 2011

Mutti2B

MorTilMalene skriver:

det har du helt ret i vores tidligere hund varså sød og dejlig indtil det slog klik for ham og han blev voldlig.. og han kostede en flad femmer.. men denne gang ville jeg gerne have en racehund..

Mine forældre har altid købt racehunde og de har kostet fra 5000 -8000 kr. men det er vel forskelligt fra race til race. En af dem blev faktisk aflivet fordi det slog klik for ham. Skøre kugle! Men hvis I har pengene så gør det da. Jeg ville aldrig låne penge til at købe en hund, for de kan hurtigt koste en formue i dyrlægeregninger.

Anmeld

8. juni 2011

MorTilMalene

Topp skriver:

man får hvad man betaler for - sådan er det også med dyr - dens forældre er tjekket for diverse ting der skulle ligge i generne - og du har andre garantier end uden tavle..

jeg syntes nu IKK at udstilling er synd - men hver sin smag

har bare set for mange hundeejere der er helt høje på det med udstilling så hunden slet ikk for lov til a være hund..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.