Må man være under uddannelse mens man er jobsøgende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det er en rigtig god ide.
Et af mine mottoer er, at man skal være ærlig over for følgende:

En selv, ens bank, ens læge, ens a-kasse og skat

Lyder som et godt motto  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

eElak

Anonym skriver:

Det var nu mere tænkt som et springbræt idet jeg skal bruge et job for, at komme igennem den uddannelse (ikke nok klip) - jeg ville derfor stadig være aktivt jobsøgende men jeg ville dog ikke kunne søge alle jobs.

Men ja det ville sgu være luksus at kunne tage en uddannelse på a-kasse, den mulighed ligger desværre ikke lige om hjørnet

Jeg har en lign. problemstilling... Dog har jeg liiiige præcis klip nok til uddannelsen.... så har overvejet at tale med Akassen om mine øvrige muligheder... ;-)

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Jeg har en lign. problemstilling... Dog har jeg liiiige præcis klip nok til uddannelsen.... så har overvejet at tale med Akassen om mine øvrige muligheder... ;-)

Hvilke skulle det være? (nysgerrig)

Anmeld

8. juni 2011

eElak

Anonym skriver:

Hvilke skulle det være? (nysgerrig)

Det er jo det jeg skal finde ud af...

men ved at de har masser af efteruddannelser (6 uger man har ret til)...

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Det er jo det jeg skal finde ud af...

men ved at de har masser af efteruddannelser (6 uger man har ret til)...

Ja det er rigtig .... Men når man i forvejen har en uddannelse er man tit og ofte overkvalificeret til de forskellige uddannelser/ kurser/ efteruddannelser de udbyder. Det er så irriterende, at man ikke engang som jobsøgende kan være ligestillet med de øvrige.

Anmeld

8. juni 2011

eElak

Anonym skriver:

Ja det er rigtig .... Men når man i forvejen har en uddannelse er man tit og ofte overkvalificeret til de forskellige uddannelser/ kurser/ efteruddannelser de udbyder. Det er så irriterende, at man ikke engang som jobsøgende kan være ligestillet med de øvrige.

Du kan altså også vælge kurser andre steder end lige i A-kassen... Der er da skoler som tilbyder efteruddannelse - for folk med uddannelser..

Hvad er du uddannet som? og hvad vil du læse videre til?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.