Hej.
Jeg ville ikke tage på en uges ferie fra mine børn. Det går jeg bare ikke ind for. Men hvad andre gør, er jeg ret ligeglad med. Jeg vil bare ikke tage på ferie uden mine børn ell kun med nogle af dem. Om de er små ell store... Faktisk ville jeg af samvittighed nok "bedst" kunne tage afsted fra de små end at skulle forklare et stort barn, at nu tager mor og far altså en uge sydpå...
Men samtidig ville jeg slet ikke tage afsted i en uge fra dem.
Kan godt forstå dine holdninger, men det er handlinger, der laver magi 
Hvis jeg mangler alenetid med manden, laver jeg noget, der enten ikke kræver at børnene bliver passet ell at de max bliver passet en weekend.
Jeg synes ikke, vi laver så meget uden vores børn også alligevel. Vi har alle 5 fritidsinteresser, hvor vi prøver at få hele ugens pudslespil til at hænge sammen. Nu er vores drenge også 7, 11 og 13 år så det er nogle andre ting, de har behov for end børn på fx 2 år og på 6 uger. Men vi er altid med til alle deres fodboldskampe fx. Det er alle deres interesser. Og hvis de hver især har behov for alenetid med os forældre, tager vi os af det. Det hele plejer at flaske sig.
Anmeld