Biokemisk abort???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

aya-zia

Mutti2B skriver:

Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge jer. Kan man mærke hvis man har en biokemisk abort? Gør det ondt eller mærker man ikke noget til det?

nu er jeg en af dem som har haft en DEL bio abort.... og må sige at ALLE dem jeg har haft har gjort "ondt"

forstået på den måde at det er lige som at ha mens... men i mit tilfælde bare med lidt kræftiger smerter... 1 gang har jeg haft SÅ ondt at jeg måtte ligge mig på gulvet på badeværelset fordi jeg slet ik kunne stå.....

så det er meget forskelligt fra person til person...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Mutti2B

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nej det er da skønt i er to nu  

Kan godt forstå det stikker. Jeg følger også med i debatten i behandlingsgruppen. Jo jo, de slipper ikke for mig. 

Hov hov, du skal da holde med mig.  WTF?! 

Jeg vil gerne scannes inden da NF var lidt stresset og jeg derfor ikke føler jeg har set baby ordentligt længe. Men ved ikke om jeg vil bede om at få kønnet afvide, hvis vi ikke selv kan se det til sådan en scanning.  Hvis ikke så vel til MD. Tænker det må være svært at undgå det, hvis bebs ligger på en bestemt måde 

Ja det er skønt og du kan tro at jeg nyder tosomheden

He he, jeg er da bare aaaaaaalt for nysgerrig når det kommer til sådan noget. Sorry . Og så er der jo også det der shoppegen

Hvis jeg nogensinde bliver gravid regner jeg også med at komme til en del scanninger. De skal jo holde øje med om jeg kan holde på det. Synes bare det er træls med den cerklage

Ih, jeg glæder mig til at høre om din scanning

Anmeld

7. juni 2011

Mutti2B

aya-zia skriver:

nu er jeg en af dem som har haft en DEL bio abort.... og må sige at ALLE dem jeg har haft har gjort "ondt"

forstået på den måde at det er lige som at ha mens... men i mit tilfælde bare med lidt kræftiger smerter... 1 gang har jeg haft SÅ ondt at jeg måtte ligge mig på gulvet på badeværelset fordi jeg slet ik kunne stå.....

så det er meget forskelligt fra person til person...

Øv, det er jeg ked af at høre. Fandt de ud af hvorfor?

Varede de smerter så i flere dage før du begyndte at bløde?

Anmeld

7. juni 2011

baby012

Jeg syns det gjorde mere ondt end det normalt plejer med alm. mens. det varede også lidt længere.. men det er nok meget forskelligt fra person til person . 

Anmeld

7. juni 2011

Becks

Jeg oplevede ikke smerter ved min.

Jeg er én af de uheldige som nåede og teste positivt, dagen efter skulle jeg have det bekræftet hos lægen og der fik jeg min mens.

Anmeld

8. juni 2011

aya-zia

Mutti2B skriver:

Øv, det er jeg ked af at høre. Fandt de ud af hvorfor?

Varede de smerter så i flere dage før du begyndte at bløde?

nej har aldrig fundet ud af hvorfor... desværrer...

men ja mine smerter som almindelige mens smerter nogle dage før blødningerne og bliver så værre og værre indtil bløbningen har været på sin højeste...

derefter falder smerten igen (lige som mens) smerterne ved en bio abort i mit tilfælde har bare været en del kræftiger end ved en almindelig mens

Anmeld

8. juni 2011

tinasmor

Ku ikke mærke noget. Det var "bare" mens som var forsinket et par uger. Dvs smerterne var hverken værre eller bedre end når jeg i almindeligvis havde mens.

Anmeld

8. juni 2011

SussieThyssen

Mutti2B skriver:

Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge jer. Kan man mærke hvis man har en biokemisk abort? Gør det ondt eller mærker man ikke noget til det?

Det er ikke altid man mærker noget til det, men du kan så sandeligt godt gøre det.
Jeg har oplevet det mange gange, og det har varieret meget.
Nogle gange har det virkeligt gjort nas, andre gange er det bare forsvundet op i den blå luft.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. juni 2011

Sof

Jeg mærkede min. Testede, bestilte tid til abort da jeg ikke på det tidspunkt skulle have barn, fik en hel del smerter og blødning og røg til scanning. De kunne intet se og tjekkede så HCG i blodet og det var så lavt at der ikke har været et befrugtet æg, men jeg nåede at gå 14 dage over tid

Anmeld

8. juni 2011

Muffinmus

min ene bio gjorde mere ondt end alm mens....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.