Biokemisk abort???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

sweet

Mutti2B skriver:

Ja, med en meget svag streg to dage i streg og derefter har de været negative

op med humøret og vent med at tage en ny test til efter din forventet mensdag hvis den ikke er kommet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mutti2B skriver:

Ja, det må jeg da nok sige. Lorte krop

Det er så hamrende irriterende. Min krop har det sådan, at nogle gange om året skal jeg bare have det hamrende elendigt op til og under mens. Og andre gange mærker jeg intet! Så skørt 

Anmeld

7. juni 2011

Mutti2B

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det er så hamrende irriterende. Min krop har det sådan, at nogle gange om året skal jeg bare have det hamrende elendigt op til og under mens. Og andre gange mærker jeg intet! Så skørt 

Har du så også testet svagt positiv inden?

Anmeld

7. juni 2011

Har du så også testet svagt positiv inden?

Nej, som sagt det har været både og. Men synes tiden op til mens har været ok under bio. Undtagen en enkelt gang. Men kan dårligt huske det. Nææhhh min krop holder bare lotteri mht. smerter og blødning engang imellem. 

Anmeld

7. juni 2011

Mutti2B

Nej, som sagt det har været både og. Men synes tiden op til mens har været ok under bio. Undtagen en enkelt gang. Men kan dårligt huske det. Nææhhh min krop holder bare lotteri mht. smerter og blødning engang imellem. 

Men nu har du endelig vundet i lotteriet

Anmeld

7. juni 2011

Mutti2B skriver:

Men nu har du endelig vundet i lotteriet

YEAH!!!  JUHUUU! Det er for vildt. Er allerede 15+ om en time 

Anmeld

7. juni 2011

Mutti2B

YEAH!!!  JUHUUU! Det er for vildt. Er allerede 15+ om en time 

Det er så vildt som tiden går hurtigt. I hvert fald når det gælder jer andre, men jeg synes godt nok tiden står stille for mig. Den ene dag fortæller I at I er gravide og den anden popper I babyer ud

Vil I vide hvad kønnet er?

Anmeld

7. juni 2011

Mutti2B skriver:

Det er så vildt som tiden går hurtigt. I hvert fald når det gælder jer andre, men jeg synes godt nok tiden står stille for mig. Den ene dag fortæller I at I er gravide og den anden popper I babyer ud

Vil I vide hvad kønnet er?

Ej men altså, synes godt du kunne følge efter. Havde en plan om at vi alle skulle følges sammen. Naivt, men ja. 

Efter stor uenighed og lang diskussion er vi vist nok blevet enige om at få kønnet afvide. Mandens ønske. 

Anmeld

7. juni 2011

Mutti2B

Ej men altså, synes godt du kunne følge efter. Havde en plan om at vi alle skulle følges sammen. Naivt, men ja. 

Efter stor uenighed og lang diskussion er vi vist nok blevet enige om at få kønnet afvide. Mandens ønske. 

Det ville jeg også gerne, men nu er det jo ikke kun mig der bestemmer mere . Han er så skide fornuftig

Selvom jeg reelt ikke er en af behandlingspigerne mere, så er det nu her jeg føler mig hjemme og følger med. Selvom jeg er ovenud glad når det endelig lykkedes for en af os, så gør det også ondt for så bliver man endnu engang mindet om at der er noget galt med én.

Jeg holder med din mand . Venter I så til MD eller skal I ha en kønsscanning inden?

Anmeld

7. juni 2011

Mutti2B skriver:

Det ville jeg også gerne, men nu er det jo ikke kun mig der bestemmer mere . Han er så skide fornuftig

Selvom jeg reelt ikke er en af behandlingspigerne mere, så er det nu her jeg føler mig hjemme og følger med. Selvom jeg er ovenud glad når det endelig lykkedes for en af os, så gør det også ondt for så bliver man endnu engang mindet om at der er noget galt med én.

Jeg holder med din mand . Venter I så til MD eller skal I ha en kønsscanning inden?

Nej det er da skønt i er to nu  

Kan godt forstå det stikker. Jeg følger også med i debatten i behandlingsgruppen. Jo jo, de slipper ikke for mig. 

Hov hov, du skal da holde med mig.  WTF?! 

Jeg vil gerne scannes inden da NF var lidt stresset og jeg derfor ikke føler jeg har set baby ordentligt længe. Men ved ikke om jeg vil bede om at få kønnet afvide, hvis vi ikke selv kan se det til sådan en scanning.  Hvis ikke så vel til MD. Tænker det må være svært at undgå det, hvis bebs ligger på en bestemt måde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.