Biokemisk abort???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.315 visninger
30 svar
2 synes godt om
7. juni 2011

Mutti2B

Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge jer. Kan man mærke hvis man har en biokemisk abort? Gør det ondt eller mærker man ikke noget til det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

sweet

Mutti2B skriver:

Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge jer. Kan man mærke hvis man har en biokemisk abort? Gør det ondt eller mærker man ikke noget til det?

tror som så ikke man mærker noget til det... men skal da ikke kunne sige om nogen gør..

Anmeld

7. juni 2011

Krussedulle

Mutti2B skriver:

mit umiddelbare gæt er nej, en biokemisk graviditet er et befrugtet æg, som går til grunde meget tidligt i 'graviditeten' (senest 5+0) ægget vil blive befrugtet, og vil gå til grunde (altså som en almindelig mens)  og det sker helt uden at kvinden nogensinde ved at hun har været gravid..

man kan jo komme ud for at mens udebliver og testen er positiv, men at man så alligevel får mens et par dage senere.. det er en biokemisk graviditet!

Anmeld

7. juni 2011

Mutti2B

Sinore skriver:

mit umiddelbare gæt er nej, en biokemisk graviditet er et befrugtet æg, som går til grunde meget tidligt i 'graviditeten' (senest 5+0) ægget vil blive befrugtet, og vil gå til grunde (altså som en almindelig mens)  og det sker helt uden at kvinden nogensinde ved at hun har været gravid..

man kan jo komme ud for at mens udebliver og testen er positiv, men at man så alligevel får mens et par dage senere.. det er en biokemisk graviditet!

Jeg ved godt hvad en biokemisk er , men var bare nysgerrig for at høre om der kunne komme smerter. Hvis man mistænker en bio har man jo stået med en test med 2 streger

Anmeld

7. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mutti2B skriver:

Jeg ved godt hvad en biokemisk er , men var bare nysgerrig for at høre om der kunne komme smerter. Hvis man mistænker en bio har man jo stået med en test med 2 streger

Umiddelbart nej. Der er dog nogen der oplever en lidt kraftigere mens end de plejer, eller at den er et par dage forsinket. Men det vil typisk ikke være noget man tænker over med mindre man har teste og fået en svag positiv, for så at miste.

Anmeld

7. juni 2011

Mutti2B

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Umiddelbart nej. Der er dog nogen der oplever en lidt kraftigere mens end de plejer, eller at den er et par dage forsinket. Men det vil typisk ikke være noget man tænker over med mindre man har teste og fået en svag positiv, for så at miste.

Hmm, smerterne er der nemlig for vildt og har været det i 4 dage nu men skal først ha mens på torsdag

Anmeld

7. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mutti2B skriver:

Hmm, smerterne er der nemlig for vildt og har været det i 4 dage nu men skal først ha mens på torsdag

Det har jeg prøvet før. Også hvor jeg ikke har haft biokemisk. Kroppen er bare skør nogle gange.  

Anmeld

7. juni 2011

sweet

Mutti2B skriver:

har du haft en positiv test?

Anmeld

7. juni 2011

Mutti2B

sweet skriver:

har du haft en positiv test?

Ja, med en meget svag streg to dage i streg og derefter har de været negative

Anmeld

7. juni 2011

Mutti2B

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det har jeg prøvet før. Også hvor jeg ikke har haft biokemisk. Kroppen er bare skør nogle gange.  

Ja, det må jeg da nok sige. Lorte krop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.