Kære alle gravide... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

2babygirls

DAs mor skriver:

Ja den var godt nok slem!

Meget.. lærte at svede det år, og synes det kommer igen nu haha..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Bshizzle

Jeg har nu ikke som sådan problemer med varmen mere end andre har..

Men sørg for at ha løst.. luftigt.. evt lyse farver på

.. Lyder bestemt ikke rart med den kvalme du har  

Anmeld

7. juni 2011

Mira0911

sweet skriver:

det forstår jeg godt

Jaah.... 

Anmeld

7. juni 2011

lukasmor

sweet skriver:

sådan har vi IKKE gravide det altså også hihi

Ja det skulle jeg også lige til at sige Puuuuuha!

Anmeld

8. juni 2011

Christine

Mira0911 skriver:

Kan I holde varmen ud? 

Må ærlig indrømme jeg er den største brokrøv mht varmen i lige tiden... Pheew... Bliver så dårlig af varmen, sveder konstant, har blæser til køre og står klistret op af dem, tager iskoldt bad, synes heller ikke det hjælper... 

Hvad gør du for at holde varmen ud? 

Jeg er med dig! Det er forfærdeligt med varmen!! Er i uge 33 nu og fødder, ben og hænder hæver helt vildt og jeg har det bare så dårligt.. argh. Hvis det bliver varmere så vil jeg sættes i gang før tid. Jeg mener det faktisk!! Skal aldrig, aldrig mere være gravid om sommeren.

Hvad kan man gøre ved det? Synes kun koldt bad hjælper så længe man står der.. og det kan jeg jo ikke gøre hele dagen.

Anmeld

8. juni 2011

Holbæktrunten

Synes også at det er afskyeligt med den varme... Har været til at holde ud i dag og i går, men puuuuuha alligevel.

Jeg er i uge 28+3 nu, og glæder mig IKKE til de næste par mdr... Lillemanden skulle jo efter sigende først komme sidst i august. 

Bliver jeg nogensinde lokket til at lave en 2ér, skal det godt nok planlægges, gider IKKE være fed i den her varme en anden gang 

Anmeld

8. juni 2011

maryjane

Har også termin i sept. d.16. Og her i lejligheden har vi bare de værste udluftningsmuligheder ever, og sover uden noget som helst om natten men sveder stadig, som en hest ærlig talt. Men overlever det nok, haha.

Anmeld

8. juni 2011

sweet

Lukasmor skriver:

Ja det skulle jeg også lige til at sige Puuuuuha!

hihi ja ikke

Anmeld

8. juni 2011

bobbles

Mira0911 skriver:

Kan I holde varmen ud? 

Må ærlig indrømme jeg er den største brokrøv mht varmen i lige tiden... Pheew... Bliver så dårlig af varmen, sveder konstant, har blæser til køre og står klistret op af dem, tager iskoldt bad, synes heller ikke det hjælper... 

Hvad gør du for at holde varmen ud? 

ja synes fanme os det er meget varmt.. har os blæser på hele dagen, og sørger for at drikke en masse koldt

Anmeld

8. juni 2011

Mira0911

Mille maria skriver:

ja synes fanme os det er meget varmt.. har os blæser på hele dagen, og sørger for at drikke en masse koldt

Ja, går og venter på det bliver lidt køligere... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.