Kære alle gravide... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

LinLin

Tina&Martin skriver:

Meeee tooo.... eller kun i 2010... uha, hot

Ja den var godt nok slem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Mira0911

sweet skriver:

hvordan har kvalmen det??

Ja den har jeg næsten vendt mig til.. Der er der døgnet rundt og stadig opkast om dagen som stopper ved eftermiddagstid... Opkasten kommer også når jeg er med ude i bil.. Puh, skal til lægen på Torsdag, allerede nu, frygter jeg køreturen... 

Anmeld

7. juni 2011

Azooo

.. jeg er i 28. uge .. hmm synes nok også at jeg har det sådan, min mand og svigermor stä der og fryser mens jeg sveder af varme 

Anmeld

7. juni 2011

Mira0911

DAs mor skriver:

Jeg har haft termin hhv 17. og 9. september

Var det ikke stadig varmt der? Har termin 19. september... 

Anmeld

7. juni 2011

Mira0911

Heza2410 skriver:

.. jeg er i 28. uge .. hmm synes nok også at jeg har det sådan, min mand og svigermor stä der og fryser mens jeg sveder af varme 

Jeg havde det virkelig også varmt da det var køligere, og andre stod og frøs.. 

Anmeld

7. juni 2011

sweet

Mira0911 skriver:

Ja den har jeg næsten vendt mig til.. Der er der døgnet rundt og stadig opkast om dagen som stopper ved eftermiddagstid... Opkasten kommer også når jeg er med ude i bil.. Puh, skal til lægen på Torsdag, allerede nu, frygter jeg køreturen... 

det er træs for dig...

Anmeld

7. juni 2011

Mira0911

sweet skriver:

det er træs for dig...

Virkelig... Glæder mig til det er overstået... 

Anmeld

7. juni 2011

LinLin

Mira0911 skriver:

Var det ikke stadig varmt der? Har termin 19. september... 

Det var rigtigt godt vejr i starten af september ja (de er født hhv d. 2. og 9.)

Anmeld

7. juni 2011

sweet

Mira0911 skriver:

Virkelig... Glæder mig til det er overstået... 

det forstår jeg godt

Anmeld

7. juni 2011

Ditte<3

Mira0911 skriver:

Kan I holde varmen ud? 

Må ærlig indrømme jeg er den største brokrøv mht varmen i lige tiden... Pheew... Bliver så dårlig af varmen, sveder konstant, har blæser til køre og står klistret op af dem, tager iskoldt bad, synes heller ikke det hjælper... 

Hvad gør du for at holde varmen ud? 

Jeg kender godt den følelse 

Har også termin i september og er også ved at blive tosset. Jeg plejer at ligge og stege i solen hver sommer, elsker det, men ikke i år, koger bare jeg bevæger mig  og så er mine skinneben og fødder begyndt at svulme op. 

Jeg sørger for at drikke masser af vand og spise frugt. Til aften sørger jeg for at spise let mad - meget salat og enkle lette ting - skal slet ikke stå og lave mad ved mit gaskomfur. Og så tager jeg kolde fodbade om aftenen. Det er lige hvad jeg har tid til. Om natten sover jeg uden dyne og i bilen er der skruet helt op for aircondition (sådan så kæresten brokker sig ) Hehe det var lige min situartion.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.