Kære alle gravide... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.301 visninger
30 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

Mira0911

Kan I holde varmen ud? 

Må ærlig indrømme jeg er den største brokrøv mht varmen i lige tiden... Pheew... Bliver så dårlig af varmen, sveder konstant, har blæser til køre og står klistret op af dem, tager iskoldt bad, synes heller ikke det hjælper... 

Hvad gør du for at holde varmen ud? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

sweet

Mira0911 skriver:

Kan I holde varmen ud? 

Må ærlig indrømme jeg er den største brokrøv mht varmen i lige tiden... Pheew... Bliver så dårlig af varmen, sveder konstant, har blæser til køre og står klistret op af dem, tager iskoldt bad, synes heller ikke det hjælper... 

Hvad gør du for at holde varmen ud? 

sådan har vi IKKE gravide det altså også hihi

Anmeld

7. juni 2011

Mira0911

sweet skriver:

sådan har vi IKKE gravide det altså også hihi

Okey.... Idag har det været så skidt jeg lå i sengen hele dagen... Plejer godt at kan vandre ind i sofaen i løbet af dagen... 

Anmeld

7. juni 2011

sweet

Mira0911 skriver:

Okey.... Idag har det været så skidt jeg lå i sengen hele dagen... Plejer godt at kan vandre ind i sofaen i løbet af dagen... 

syntes nu at varmen var værre igår...

Anmeld

7. juni 2011

LinLin

Føler med dig! Jeg har været højgravid i somrene 2006 og 2010 - to af de varmeste somre i DK - ever! Pyyyyyyh!

Anmeld

7. juni 2011

Mira0911

sweet skriver:

syntes nu at varmen var værre igår...

Ja føj det var varmt igår.. Oven i varmen, har jeg også den dejligste graviditetsvarme... NOT... Den er så ubehagelig... 

Anmeld

7. juni 2011

Mira0911

DAs mor skriver:

Føler med dig! Jeg har været højgravid i somrene 2006 og 2010 - to af de varmeste somre i DK - ever! Pyyyyyyh!

Det er slet ikke sjovt... Har vidst varmen helt frem til terminen i september... 

Anmeld

7. juni 2011

sweet

Mira0911 skriver:

Ja føj det var varmt igår.. Oven i varmen, har jeg også den dejligste graviditetsvarme... NOT... Den er så ubehagelig... 

hvordan har kvalmen det??

Anmeld

7. juni 2011

2babygirls

DAs mor skriver:

Meeee tooo.... eller kun i 2010... uha, hot

Anmeld

7. juni 2011

LinLin

Mira0911 skriver:

Det er slet ikke sjovt... Har vidst varmen helt frem til terminen i september... 

Jeg har haft termin hhv 17. og 9. september

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.