Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Honey's Kone<3 skriver: Jeg kan ikke finde mit cam Har på begge håndled, og det gøre IKKE ondt at få dem lavet.. Det gør tilgengæld virkelig NALLER på foden og på fingrene!!!
Jeg kan ikke finde mit cam Har på begge håndled, og det gøre IKKE ondt at få dem lavet.. Det gør tilgengæld virkelig NALLER på foden og på fingrene!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamillaSoefelt skriver: Wauw den er flot! Hvad sker der lige for at du tør det??
Wauw den er flot! Hvad sker der lige for at du tør det??
Det tør jeg da heller ikke, men jeg springer bare ud i det..
CamillaSoefelt skriver: Ih... led lige lidt mere efter det. Det må være der et sted Skal da se din tatooHm, måske er du bare totalt hardcore på håndleddet? Tænk hvis jeg tænker, ej nej nej, du ved midt i det hele.. hahah.
Ih... led lige lidt mere efter det. Det må være der et sted Skal da se din tatooHm, måske er du bare totalt hardcore på håndleddet? Tænk hvis jeg tænker, ej nej nej, du ved midt i det hele.. hahah.
Jeg tror måske at keg har glemt det i Egypten, har ihvertfald ikke set det siden vi kom hjem
Jeg er en pivskid, så jeg tror ikke du kommer til at tænke - åhhh nej, av
HVIS du gør, så er det lige når han sætter nålen i dig hehe..
Hvordan virker ens cam i computeren??
MissGeoh skriver: Det tør jeg da heller ikke, men jeg springer bare ud i det..
CamillaSoefelt skriver: Ej det lyder fint, hvordan finder man ud af navne på hebraisk? Og hvordan valgte du at det lige sku være på heraisk?
Ej det lyder fint, hvordan finder man ud af navne på hebraisk? Og hvordan valgte du at det lige sku være på heraisk?
De hedder David og Adam - så det er jo hebraiske navne Og så syntes jeg også det var lidt anderledes end "alle de andre" der får lavet deres børn navne
Har fået Alexis herindefra til at hjælpe med stavningen - hun er halvt israeler
Noget a'la det her: (har taget billede skærmen )
Honey's Kone<3 skriver: Jeg tror måske at keg har glemt det i Egypten, har ihvertfald ikke set det siden vi kom hjem Jeg er en pivskid, så jeg tror ikke du kommer til at tænke - åhhh nej, av HVIS du gør, så er det lige når han sætter nålen i dig hehe.. Hvordan virker ens cam i computeren??
CamillaSoefelt skriver: Ej hvor nedern. Hm, web kameraet? Uh aner det ski faktisk ikke?
Ej hvor nedern. Hm, web kameraet? Uh aner det ski faktisk ikke?
Hehe, så bliver det virkelig svært at vise, det er den eneste måde
DAs mor skriver: De hedder David og Adam - så det er jo hebraiske navne Og så syntes jeg også det var lidt anderledes end "alle de andre" der får lavet deres børn navne Har fået Alexis herindefra til at hjælpe med stavningen - hun er halvt israeler Noget a'la det her: (har taget billede skærmen )
Honey's Kone<3 skriver: Hehe, så bliver det virkelig svært at vise, det er den eneste måde
CamillaSoefelt skriver: FEDT!!!!!
FEDT!!!!!
Den skal selvfølgelig være cirkelrund - og en sådan "kanten"
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128